Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden

ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer litt på hvilke sko jeg skal kjøpe. Har brukt de gamle Adidas Predator (gull og hvit) var stort sett fornøyd med dem.

Spiller sentral midtbane, og spiller for det meste på kunstgress. Sett litt på både Super Ligera, Air Legend og Adipure. Synes Adipure så ganske interessant ut. Noen som har noen erfaringen eventuelle tips? :)

Lenke til kommentar
Lurer litt på hvilke sko jeg skal kjøpe. Har brukt de gamle Adidas Predator (gull og hvit) var stort sett fornøyd med dem.

Spiller sentral midtbane, og spiller for det meste på kunstgress. Sett litt på både Super Ligera, Air Legend og Adipure. Synes Adipure så ganske interessant ut. Noen som har noen erfaringen eventuelle tips? :)

SL ser ut som et godt valg. Nå vet jeg ikke ossen fot du har så jeg bare skriver noen sko som funker bra på kunstgress: Predator HG, adiPURE II HG, SL(Super Ligera), Tunit, Puma King XL(veldig bra).

Lenke til kommentar

SL ser ut som et godt valg. Nå vet jeg ikke ossen fot du har så jeg bare skriver noen sko som funker bra på kunstgress: Predator HG, adiPURE II HG, SL(Super Ligera), Tunit, Puma King XL(veldig bra).

Har relativt bred fot. Aldri prøvd Puma før, vet ikke hvorfor men føler liksom ikke for dem. Det viktigste for meg er helt klart touch og pasninger. Skoene må forme seg etter foten, være lette, og god ballkontakt. At de ser litt freshe ut er ikke dumt det heller ;)

Endret av Lindstatt
Lenke til kommentar

Har relativt bred fot. Aldri prøvd Puma før, vet ikke hvorfor men føler liksom ikke for dem. Det viktigste for meg er helt klart touch og pasninger. Skoene må forme seg etter foten, være lette, og god ballkontakt. At de ser litt freshe ut er ikke dumt det heller ;)

Puma King XL har det du ser etter, men hvis du ikke liker dem så er jo det greit.. Da ville jeg nok godt for adiPURE II.

Lenke til kommentar

Hei,

De øverste er i Norge, kom nå i april. Fås blant annet hos OSL, Steve Perryman i Bergen og Nor-Contact i Trondheim.

De i midten kommer ikke.

De nederste er i Norge, kom nå i april. Fås kun hos Torshov Sport i Oslo, i begrenset antall.

mvh Emma Stjernlöf

adidas

Lenke til kommentar
Null toll på sko

Det er faktisk null i toll på sko, hatter og paraplyer. Også kalkulatorer, PCer og salgsautomater kommer tollfritt inn i landet.

Hvor har du fått for deg dette?

Du må jo selvfølgelig betale toll for alt over 200 kr.En kompis av meg skulle ta med en stasjonær pc fra las vegas og måtte fortolle den.

Lenke til kommentar
Man må vel enten betale Toll eller MVA for Sko. Tror det er MVA man må betale. Siden jeg ikke tror Toll gjelder for Sko.

Jeg mener også at man må betale toll siden det står at momsen(MVA) blir trukket fra når man kjøper fra en utenlandsk side. tror jeg da

Lenke til kommentar
Man må vel enten betale Toll eller MVA for Sko. Tror det er MVA man må betale. Siden jeg ikke tror Toll gjelder for Sko.

Jeg mener også at man må betale toll siden det står at momsen(MVA) blir trukket fra når man kjøper fra en utenlandsk side. tror jeg da

Mva blir trukket fra så kommer det norsk mva man må betale, 25%.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...