marvol Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Prøvde de i dag Veldig fornøyd, selv om skinnet på adidas predator er bedre var de gode å slå med. Veldig fornøyd med disse, satt godt på foten selv ved førstegangs bruk Lenke til kommentar
marvol Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Uhlsport Sala Noen som vet om disse selges i Norge, evt fra en Norsk nettside? Edit: Så at det ble en dobbelpost, menmen... Endret 13. april 2009 av marvol Lenke til kommentar
Lindstatt Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Lurer litt på hvilke sko jeg skal kjøpe. Har brukt de gamle Adidas Predator (gull og hvit) var stort sett fornøyd med dem. Spiller sentral midtbane, og spiller for det meste på kunstgress. Sett litt på både Super Ligera, Air Legend og Adipure. Synes Adipure så ganske interessant ut. Noen som har noen erfaringen eventuelle tips? Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Lurer litt på hvilke sko jeg skal kjøpe. Har brukt de gamle Adidas Predator (gull og hvit) var stort sett fornøyd med dem.Spiller sentral midtbane, og spiller for det meste på kunstgress. Sett litt på både Super Ligera, Air Legend og Adipure. Synes Adipure så ganske interessant ut. Noen som har noen erfaringen eventuelle tips? SL ser ut som et godt valg. Nå vet jeg ikke ossen fot du har så jeg bare skriver noen sko som funker bra på kunstgress: Predator HG, adiPURE II HG, SL(Super Ligera), Tunit, Puma King XL(veldig bra). Lenke til kommentar
Lindstatt Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Lurer litt på hvilke sko jeg skal kjøpe. Har brukt de gamle Adidas Predator (gull og hvit) var stort sett fornøyd med dem.Spiller sentral midtbane, og spiller for det meste på kunstgress. Sett litt på både Super Ligera, Air Legend og Adipure. Synes Adipure så ganske interessant ut. Noen som har noen erfaringen eventuelle tips? SL ser ut som et godt valg. Nå vet jeg ikke ossen fot du har så jeg bare skriver noen sko som funker bra på kunstgress: Predator HG, adiPURE II HG, SL(Super Ligera), Tunit, Puma King XL(veldig bra). Har relativt bred fot. Aldri prøvd Puma før, vet ikke hvorfor men føler liksom ikke for dem. Det viktigste for meg er helt klart touch og pasninger. Skoene må forme seg etter foten, være lette, og god ballkontakt. At de ser litt freshe ut er ikke dumt det heller Endret 15. april 2009 av Lindstatt Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Lurer litt på hvilke sko jeg skal kjøpe. Har brukt de gamle Adidas Predator (gull og hvit) var stort sett fornøyd med dem.Spiller sentral midtbane, og spiller for det meste på kunstgress. Sett litt på både Super Ligera, Air Legend og Adipure. Synes Adipure så ganske interessant ut. Noen som har noen erfaringen eventuelle tips? SL ser ut som et godt valg. Nå vet jeg ikke ossen fot du har så jeg bare skriver noen sko som funker bra på kunstgress: Predator HG, adiPURE II HG, SL(Super Ligera), Tunit, Puma King XL(veldig bra). Har relativt bred fot. Aldri prøvd Puma før, vet ikke hvorfor men føler liksom ikke for dem. Det viktigste for meg er helt klart touch og pasninger. Skoene må forme seg etter foten, være lette, og god ballkontakt. At de ser litt freshe ut er ikke dumt det heller Puma King XL har det du ser etter, men hvis du ikke liker dem så er jo det greit.. Da ville jeg nok godt for adiPURE II. Lenke til kommentar
adidasnorge Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Kommer i det hele tatt disse skoene til Norge? http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.as...idas%20predator http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.as...idas%20predator http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.as...idas%20predator Hei, De øverste er i Norge, kom nå i april. Fås blant annet hos OSL, Steve Perryman i Bergen og Nor-Contact i Trondheim. De i midten kommer ikke. De nederste er i Norge, kom nå i april. Fås kun hos Torshov Sport i Oslo, i begrenset antall. mvh Emma Stjernlöf adidas Lenke til kommentar
shammy Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Null toll på sko Det er faktisk null i toll på sko, hatter og paraplyer. Også kalkulatorer, PCer og salgsautomater kommer tollfritt inn i landet. Du får Nike Total 90 Laser II Football Soft Ground til under 500 fra kitbag! Nærmere link : http://www.kitbag.com/stores/kitbag_4_5/sa...12&cid=5199 MVH SHAMPOLICIOUS Lenke til kommentar
Manken Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Det var virkelig billig! Har veldig lyst på et par Softground sko, og de frister veldig siden de er så billige. Vet bare ikke om jeg vil ha Lasers. Liker at skoene er konfortable. Lenke til kommentar
shammy Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Har prøvd dem å de er deilige å skyte med spessielt. Skal si til pappa at jeg skal ha dem imorra de er veldig komfortable, anbefaler dem vis du har vært fornøyd med noen 90 sko tidligere Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Null toll på skoDet er faktisk null i toll på sko, hatter og paraplyer. Også kalkulatorer, PCer og salgsautomater kommer tollfritt inn i landet. Hvor har du fått for deg dette? Du må jo selvfølgelig betale toll for alt over 200 kr.En kompis av meg skulle ta med en stasjonær pc fra las vegas og måtte fortolle den. Lenke til kommentar
shammy Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Det var på en dinside artikkel! bruker edit nå som jeg finner den. Men et par av kompisene mine har kjøpt fra kitbag og ikke betalt noe annet en Frakt+ verdi på vare. Linken kommer snart! http://www.dinside.no/278329/toll-paa-klaer-tollfrie-sko Endret 15. april 2009 av shammy Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Tror han slipper toll, men han må betale 25% mva. Lenke til kommentar
shammy Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 det tror jeg faktisk ikke.. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg måtte betale toll for noen sko jeg kjøpte en gang via internet på en engelsk side. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Man må vel enten betale Toll eller MVA for Sko. Tror det er MVA man må betale. Siden jeg ikke tror Toll gjelder for Sko. Lenke til kommentar
williksen Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Man må vel enten betale Toll eller MVA for Sko. Tror det er MVA man må betale. Siden jeg ikke tror Toll gjelder for Sko. Jeg mener også at man må betale toll siden det står at momsen(MVA) blir trukket fra når man kjøper fra en utenlandsk side. tror jeg da Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Man må vel enten betale Toll eller MVA for Sko. Tror det er MVA man må betale. Siden jeg ikke tror Toll gjelder for Sko. Jeg mener også at man må betale toll siden det står at momsen(MVA) blir trukket fra når man kjøper fra en utenlandsk side. tror jeg da Mva blir trukket fra så kommer det norsk mva man må betale, 25%. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Så er konklusjonen at vi må betale 25%MVA og 12% eller? Henger ikke helt med.. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Så er konklusjonen at vi må betale 25%MVA og 12% eller? Henger ikke helt med.. Det er bra forklart på FS, så les det der du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå