TheDarkListener Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg skal kjøpe nye kunstgressko på Torshov Sport i løpet av de nærmeste dagene, og jeg tenkte jeg skulle få meg noen fete sko. Jeg liker best å spille med gressko, jeg føler jeg har mye mer feeling med den type sko, men jeg må nå kjøpe kunstgressko. Noen forslag? Skal ikke ha noen svarte, kjipe. 6715738[/snapback] Tunit seff. Samme sak som med meg, og selfølgelig Torshov sport som er butikken. +F50 Tunit har en helt annen følelse enn sko laget i skinn da, du må prøve. Kom dit med samme problemstilling som deg, gressko for kunstgress. Sto mellom Predator-skoen med HG-knotter og +F50, valgte sistnevnte pga at den sitter bedre på foten og kan brukes effektivt på kunstgress og gress. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg endte opp med Puma King Exec TT. De var lette (som gresskoene mine) og svært behagelige. Kommer tilbake med inntrykk i kveld. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Skal ikke ha noen svarte, kjipe. Jeg endte opp med Puma King Exec TT. De var lette (som gresskoene mine) og svært behagelige. Kommer tilbake med inntrykk i kveld. 6717228[/snapback] Jaja. Hvis dem er behagelige, så skal ikke jeg si noe Selv ville jeg gått for Predator Absolute. Endret 21. august 2006 av TeggY Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 De så jo ikke så kjipe ut, fetere enn de fleste andre svarte fotballsko. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Joda, puma-skoene er stilige, men de knottene så litt spinkle ut for kunstgress. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Har addidas F50+ Ikke tunit, men de vanlige... Lenke til kommentar
magnus310 Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hvilke(n) sko vil dere anbefale for bruk på kunstgress? Har fått beskjed om å kjøpe kunstgressko med demping, men trenger noen anbefalinger... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hvilke(n) sko vil dere anbefale for bruk på kunstgress? Har fått beskjed om å kjøpe kunstgressko med demping, men trenger noen anbefalinger... 6749956[/snapback] Jeg personlig bruker Predator Absolute, og kan mer enn gjerne anbefale dem. Det er ikke sikkert at de passer din fot, så det må du selv finne ut, men det er en veldig god sko. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Kjøp med Hard Ground knotter i hvertfall, på nyere typer kunstgress ser jeg ikke demping som særlige nødvendig. Lenke til kommentar
jaha123 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Bare for og sosialisere meg, hva slags fotballsko har dere? Jeg har, Inne: Nike tiempo pro Grus: Adidas Mundial Team Gress: Nike air zoom total 90-3 og Nike Air zoom 90 med skruknotter. Jeg er veldig fornøyd med air zoom ene men av og til begynner det og gnage litt på hælen, tror det er fordi de er litt lave der med hælen. Håper andre vil forsette og skrive Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Grus: Adidas Mundial Team.. (samme som deg, jaha123.. Gode?) Gress: Adidas +F50 Tunit rød.. Fin farge, og gode å bruke! Endret 28. august 2006 av Leaf Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Inne: Adidas ett-eller-annet Grus: Adidas Mundial Team Kunstgress: Predator Absolute X 3, Predator X 3, Nike Mercurial Vapor m.m Gress: 2 par tunit, ett par svarte og ett par hvite clima cool. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 HELSIKKEN! Mine F50+ ble frastjålet!! mitt liv er i grus... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Bare å kjøpe nye det. De koster ikke så mye nå. Halvpris fra hva de kostet ifjor. Et røverkjøp vil jeg si. Lenke til kommentar
eaXoN Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) heisann! er det noe som vet hvor jeg kan få kjøpt skruknotter til disse skoene (jeg har de svarte), siden to av mine knotter datt av når jeg spilte... er det forresten mulig å kjøpe plast\gummi knotter i stedenfor jern.. Altså er det noe som vet hvor de selger noen slags kontter til disse skoene. Endret 29. august 2006 av eaXoN Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Har du prøvd i den lokale sportsbutikken eller der du kjøpte skoene? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 De aller fleste sportsbutikker med litt utvalg har som regel ekstra skruknotter, og Pulse er jo ingen sjelden modell. Som Eulogy sa, spør hos din lokale butikk Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 heisann! er det noe som vet hvor jeg kan få kjøpt skruknotter til disse skoene (jeg har de svarte), siden to av mine knotter datt av når jeg spilte... er det forresten mulig å kjøpe plast\gummi knotter i stedenfor jern.. Altså er det noe som vet hvor de selger noen slags kontter til disse skoene. 6764703[/snapback] Jeg kjøpte mine knotter hos Torshovsport eller noe.. Akkurat samme sko som du linker til. Prøv der. Lenke til kommentar
eaXoN Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 De hadde ikke i butikkenen jeg skjekket, så jeg prøver å bestille fra internett da.. jeg så hos Torshovsport og fant disse, men siden det ikke noe bilde vet jeg ikke om de passer.. noe som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå