Kranjcar Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Kjøpte dem på XXL i byen her.. De røyk i sømmene! Dritkjipt, nå som jeg har spilt dem inn. Hadde også noen andre Predator-sko tidligere i vinter, men de røyk også. Men det var først etter 3 måneder! Fikk byttet dem da, heldigvis. Får vel byttet de denne gangen også? Endret 9. april 2009 av strevens Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Den er kjip.. Hvordan ble de ødelagt og hvor kjøpte du dem? Butikk eller nett? Og har du FG eller HG og hva slags underlag brukte du dem på? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Veit ikke om det var FG eller HG, men hu i butikken sa at det både var kunstgress og gressko. Står også i "bruksanvisningen" i skoa "til bruk på kunstgress og gress". Jeg har brukt dem på kunstgress, sånn som på Marienlyst Stadion. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Veit ikke om det var FG eller HG, men hu i butikken sa at det både var kunstgress og gressko. Står også i "bruksanvisningen" i skoa "til bruk på kunstgress og gress". Jeg har brukt dem på kunstgress, sånn som på Marienlyst Stadion. Hvis du har blitt fortalt det av selger er det bare å be om reklamasjon, da kan de ikke nekte deg det(tror ihvertfall det). Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Veit ikke om det var FG eller HG, men hu i butikken sa at det både var kunstgress og gressko. Står også i "bruksanvisningen" i skoa "til bruk på kunstgress og gress". Jeg har brukt dem på kunstgress, sånn som på Marienlyst Stadion. Hvis du har blitt fortalt det av selger er det bare å be om reklamasjon, da kan de ikke nekte deg det(tror ihvertfall det). Ja, fikk nye sko etter et par jeg hadde i 3 måneder i vinter, som til slutt røyk i sømmene, så skal være null stress å få et nytt par nå. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Veit ikke om det var FG eller HG, men hu i butikken sa at det både var kunstgress og gressko. Står også i "bruksanvisningen" i skoa "til bruk på kunstgress og gress". Jeg har brukt dem på kunstgress, sånn som på Marienlyst Stadion. Hvis du har blitt fortalt det av selger er det bare å be om reklamasjon, da kan de ikke nekte deg det(tror ihvertfall det). Ja, fikk nye sko etter et par jeg hadde i 3 måneder i vinter, som til slutt røyk i sømmene, så skal være null stress å få et nytt par nå. Jaja, hvis de sier nei(det gjør de sikkert ikke), så er bare å sende dem til Adidas... Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Veit ikke om det var FG eller HG, men hu i butikken sa at det både var kunstgress og gressko. Står også i "bruksanvisningen" i skoa "til bruk på kunstgress og gress". Jeg har brukt dem på kunstgress, sånn som på Marienlyst Stadion. Hvis du har blitt fortalt det av selger er det bare å be om reklamasjon, da kan de ikke nekte deg det(tror ihvertfall det). Ja, fikk nye sko etter et par jeg hadde i 3 måneder i vinter, som til slutt røyk i sømmene, så skal være null stress å få et nytt par nå. Jaja, hvis de sier nei(det gjør de sikkert ikke), så er bare å sende dem til Adidas... Skal stikke ned å bytte dem morgen! Men hvilke sko anbefaler dere at jeg skal kjøpe? Gidder ikke å få ett nytt par av de som ble ødelagt nå hvertfall. Det er også den eneste predator-modellen dem har. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Veit ikke om det var FG eller HG, men hu i butikken sa at det både var kunstgress og gressko. Står også i "bruksanvisningen" i skoa "til bruk på kunstgress og gress". Jeg har brukt dem på kunstgress, sånn som på Marienlyst Stadion. Hvis du har blitt fortalt det av selger er det bare å be om reklamasjon, da kan de ikke nekte deg det(tror ihvertfall det). Ja, fikk nye sko etter et par jeg hadde i 3 måneder i vinter, som til slutt røyk i sømmene, så skal være null stress å få et nytt par nå. Jaja, hvis de sier nei(det gjør de sikkert ikke), så er bare å sende dem til Adidas... Skal stikke ned å bytte dem morgen! Men hvilke sko anbefaler dere at jeg skal kjøpe? Gidder ikke å få ett nytt par av de som ble ødelagt nå hvertfall. Det er også den eneste predator-modellen dem har. adiPURE II, ganske stiv pris på dem der, men. Har ikke de sånn prisgarant? dobbel pris av mellomlegget hos en billigere butikk? Hos OSL koster dem 1049.. hvis du kjøper dem og sier at de koster 1049kr på osl skal du få tilbake 300kr ellerno... Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Tror jeg går for disse jeg. http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=82328 Eller hva syntes dere? Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Tror jeg går for disse jeg. http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=82328 Eller hva syntes dere? Da ville jeg heller valgt toppmodellen King XL... Lenke til kommentar
Manken Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 enig med DMATHISEN. Liga XL er sikkert en grei sko, men tror du ville fått mer for pengene hvis du kjøper King XL. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Denne? http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=82320 Hvem er best av den, Predator og Adipure 2? Endret 11. april 2009 av strevens Lenke til kommentar
Manken Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Den du henviser til der er en bra sko ja, har prøvd den selv og den er veldig behagelig syns jeg. Den er beregna til Kunstgress. HG SY(synthetic). Personlig liker jeg Adipure 2 bedre. Var ikke så fornøyd med mine Preds. Annbefaler deg å gå og prøve dem Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Denne? http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=82320 Hvem er best av den, Predator og Adipure 2? Egentlig denne, men den er sikkert bra den andre også. Jeg har King XL i FG og HG og er fornøyd med dem, jeg har også adiPURE II, men dem har jeg ikke fått prøvd.. Men jeg ville gått for den som passer deg best av XL og APII. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Prøvde både Adipure 2 og Puma King XL (kunstgress-skoa). Adipure var altfor smale for meg, men Puma King passet ypperlig egentlig. Men jeg tok et nytt par av Predator-skoa, men hvis dem blir ødelagt etter 2 uker igjen, så bytter jeg dem mot Puma King! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hmm.. Jeg har ganske breie bein, men AdiPure II passet meg supert. Hvis Du likte Puma King best så tar du dem Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 har kjøpt AdiPure II og har hørt at vist man dusjer med skin fotball sko så former di seg etter foten er dette vits med AdiPure II eller?? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Det funker selvfølgelig med Adipure II også. Du trenger ikke dusje, men det er vel den beste løsningen. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 har kjøpt AdiPure II og har hørt at vist man dusjer med skin fotball sko så former di seg etter foten er dette vits med AdiPure II eller?? Legg dem i en bøtte med lunket vann, ta dem på og spill med dem til de tørker. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 har kjøpt AdiPure II og har hørt at vist man dusjer med skin fotball sko så former di seg etter foten er dette vits med AdiPure II eller?? Legg dem i en bøtte med lunket vann, ta dem på og spill med dem til de tørker. Jeg bare lurer, er det ikke noe lim eller noe som blir ødelagt når man putte de skoene i ei bøtte med vann(adipure II)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå