Corey Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Er jeg den eneste som vurderer komfort og "bruklighet" over utseende og hvem som bruker skoen når jeg skal handle fotballsko? Jeg. Jeg prioriterer mye heller komfort og bruksvenlighet enn utsene,gimmicks og hvem som bruker de.. Er det noen som seriøst kjøper en fotballsko pga noen bruker den spesifikke skoen?Jeg kjøper sko pga jeg tror di passer min spillestil. Simple as that Lenke til kommentar
adidasnorge Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Noen som hvet når de røde AdiPure, med hvite striper kommer ut, sånn ca? De røde adiPure med hvite striper kommer i august. I uke 17 (20. april) kommer det et lite sortiment av hvite adiPure med røde striper. Fås blant annet på Oslo Sportslager, Torshov Sport, Perryman i Bergen og et par andre steder. Mvh Emma Stjernlöf adidas Endret 1. april 2009 av adidasnorge Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 adidasnorge: Har dere en finger med i spillet på disse her? Håper i det minste han har fått et par gratis løpesko i sponsing :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Fy faen så stygg den tattisen var! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 La oss si det på denne måten: disse bildene er dessverre ikke en aprilsnarr Lenke til kommentar
Manken Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Haha. Men begynner å blir bra nye OT her.. Lenke til kommentar
adidasnorge Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 He he - nei, det har vi nok ikke Men det er klart vi applauderer mannens estetiske sans... Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Noen som har vært i England i det siste å sett priser på fotballsko? Lurte på om jeg skulle kjøpe meg f50.9, noen som har peiling på hvor mye de koster der? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Tja,vil jo tro at prisene er nesten like engelske internettbutikker?! Men sånn ellers anbefaler jeg JJB.Når jeg var i Manchester var dette den desidert billigste butikken. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Noen som hvet når de røde AdiPure, med hvite striper kommer ut, sånn ca? De røde adiPure med hvite striper kommer i august. I uke 17 (20. april) kommer det et lite sortiment av hvite adiPure med røde striper. Fås blant annet på Oslo Sportslager, Torshov Sport, Perryman i Bergen og et par andre steder. Mvh Emma Stjernlöf adidas Jeg bestilte fra OSL de kommer nok i posten om noen dager... Lenke til kommentar
teggyfan Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Noen som har vært i England i det siste å sett priser på fotballsko?Lurte på om jeg skulle kjøpe meg f50.9, noen som har peiling på hvor mye de koster der? ca 900-1600kr hvil eg sei. eg vill anbefale lillywhite.fikk laser for bare 300 Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Noen her som har vært i Polen, Tsjekkia eller Tyskland? Er det billige fotballsko der? Skal dit snart. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Tror nok det er noe billigere enn i norge. Så jeg tror ikke du taper noe på å kjøpe fotballsko der isteden for i norge Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Kommer de skoa her til Norge? http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.as...T=2&BRAND=1 Endret 7. april 2009 av strevens Lenke til kommentar
adidasnorge Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kommer de skoa her til Norge? http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.as...T=2&BRAND=1 Hei, Nei, disse Predator-skoene kommer dessverre ikke til Norge. En del av de internasjonale fotballnettshopene selger spesialutgaver av ulike modeller som ofte kun er forbeholdt markeder som UK og US. Disse skoene er kun forbeholdt UK. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Da har adiPURE'ene mine kommet, jeg lagde en liten unboxing film som jeg linker til her :!: Endret 7. april 2009 av DMATHISEN Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Kommer de skoa her til Norge? http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.as...T=2&BRAND=1 Hei, Nei, disse Predator-skoene kommer dessverre ikke til Norge. En del av de internasjonale fotballnettshopene selger spesialutgaver av ulike modeller som ofte kun er forbeholdt markeder som UK og US. Disse skoene er kun forbeholdt UK. Merkelig svar,adidasnorge,disse skoene selger di i Stavanger.Jeg sjekket det senest sist uke Da har adiPURE'ene mine kommet, jeg lagde en liten unboxing film som jeg linker til her :!: Mmmmm,det er den fargen jeg skal kjøpe,når min lokale fotballskoleverandør får fingen ut av rassen,og bestiller dem inn. Snakket med dem nettopp på telefon og spurte når di fikk inn Nike Mercurial Superfly. Han sa "bestiller vi dem idag,har vi dem innen 6 dager"...........FAIL! Jeg var fristet å slå til bare for å la dem drite på draget,men jeg valgte å være en god samaritan og forklarte han at skoen ikke kommer ut på en stund. Endret 7. april 2009 av Corey Lenke til kommentar
Manken Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hva er det som er spesielt med PS Special? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå