Aksjeleif Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Adipurene mine var jo så og si løs i sålen helt fra jeg fikk dem til jeg sluttet å bruke dem siden jeg gjorde et klokt valg; skiftet til vapor IV. Adipure er noen jævlig gode sko, ikke misforstå, men jeg liker Vapor IV et hakk bedre. De beste skoene ever er uansett Predator Absolute. Noen som vet om en butikk som selger disse veldig billig? Lenke til kommentar
williksen Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Adipurene mine var jo så og si løs i sålen helt fra jeg fikk dem til jeg sluttet å bruke dem siden jeg gjorde et klokt valg; skiftet til vapor IV. Adipure er noen jævlig gode sko, ikke misforstå, men jeg liker Vapor IV et hakk bedre. De beste skoene ever er uansett Predator Absolute. Noen som vet om en butikk som selger disse veldig billig? Det biligste alternativer jeg vet om er dette: http://www.oslosportslager.no/produktkateg...sko-5-5853.aspx Lenke til kommentar
Bister Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hva er forskjellene på Predator Powerswerve og Predator Absolute? Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Da har jeg spilt første kamp på adiPure'ene! Beste kampen jeg har spilt på mange år, så skoene får absolutt godkjent uten at jeg tror det var skoenes feil at jeg heva meg noen hakk fra forrige kamp. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hva er forskjellene på Predator Powerswerve og Predator Absolute? Powerswerve er den nye utgaven av Absolute. Hvis det var det du tenkte på da.. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Dette er da Absolute: Dette er Powerswerve: Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Er syntetiske sko deilige å bruke? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 noen som vet hvordan denne er i pass formen i forhold til denne? Nike skoene satt fint rundt foten og hadde grei plass til tærene i størrelse 41, så bare lurer på om adidasene er noen lunde det samme i samme størrelse? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Yes!! Fikk bytta skoa som jeg har spilt med i 3 måneder på kunstgress nå! Helt utrolig deilig å ikke måtte kjøpe nye sko. Jeg fikk tilgodelapp på 900,- på XXL. Hvilke sko anbefaler dere til rundt 1000,- ? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 adiPure ligger på rundt 1000 tror jeg..? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 adiPure ligger på rundt 1000 tror jeg..? Er de gode å spille i? Jeg skulle egentlig ha en nytt par av http://www.gallbauer.com/adidas-098642_small.jpg disse, men dem hadde dem ikke. De skoene var utrolig deilige så har veldig lyst på et nytt par av dem. Er det noen andre av den typen dere anbefaler..? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 AdiPure er utrolig gode, lette, behagelige og man får god ballkontroll Lenke til kommentar
Manken Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ville heller gått for AdiPure II hvis jeg var deg Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det var de jeg mente da Eller snakket du til strevens? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Snakket egentlig til strevens Skjønte at du mente adipure II Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Skal dra innom å prøve dem i morgen! Hehe, hvem er kulest? Hvit/Svart, svart/hvit eller hvit/gull? Endret 26. mars 2009 av strevens Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg synes hvit/rød er de klart tøffeste, men av de du spør om er hvit/sort fetest Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 AdiPure er utrolig gode, lette, behagelige og man får god ballkontroll Tviler på at man får god ballkontroll av å bruke adipure. Det må nok ligge i beina fra før! Anbefaler at du kjøper f.eks absolute, vapor III, Laser I eller noe sånt som kanskje kan være på tilbud.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå