Svampebob Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Skulle gjerne gått for Nike Air Zoom Controll II skoene, men de hadde ikke min størrelse så går for adidas'ene Tusen takk for hjelpen. EDIT: Hadde ikke min størrelse i adidasene heller men går det veldig utover hvordan man spiller vis man har 1 størrelse for stor? Endret 22. mars 2009 av Svampebob Lenke til kommentar
Manken Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) går jo ann å kjøpe hos Oslo sportslager også da Edit: ja de har de der også. Endret 22. mars 2009 av Daggis0 Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Da har jeg kjøpt nye sko etter at såla på Predatorene mine løsna. Utrolig digg serie med sko, det! Men, som det nytenkende mennesket jeg er gikk jeg for Adidas adiPure HG denne gang. Helt nye fra Adidas, om jeg ikke tar feil. Utrolig lekre sko, smale og følger beinet som hånd i hanske. Prøvde dem litt i hagen, virka som et par flotte sko. Får komme meg bort på banen og slå litt langt med dem før jeg sier noe sikkert. Noen andre som spiller i adiPure? Endret 23. mars 2009 av Startfanet Lenke til kommentar
Manken Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg HAR adipure, men kan ikke spille grunnet skade. Er litt uenig når du ser de er smale altså. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Tja, de føles i hvertfall smale ut. Du er enig når jeg sier at de sitter tett og godt inntil foten hele veien ? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det betyr ikke at de er tilpasset smale føtter. Det er tross alt ikke meningen at en sko IKKE skal sitte tett rundt foten heller, men adiPure er en ganske bred sko, altså tilpasset litt bredere føtter. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Den sitter perfekt på min fot som er litt brei. Lenke til kommentar
sas94 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Den sitter perfekt på min fot som er litt brei. jeg har spilt litt med adipure, å foten min er brei og jeg må si meg enig i at den satt bra på foten Lenke til kommentar
Manken Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Utrolig komfortable å ha på seg, utrolig digge sko må jeg si. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Vært en tur på banen nå, kjemedigge sko! Behagelige med samtidig lette og raske sko du kan ta ut fandenen i deg med. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Gleder meg til å bruke de på kamp. kan ikke spille grunnet skade. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hva er det som er galt? Kanskje litt off-topic, men jeg kan vinkle spørsmålet i retning av "er det slitasjeskade grunnet feil fotballsko?" Lenke til kommentar
Manken Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 neinei Ble tuppet bak i leggen og det var såppas kraftig at når jeg fortsatte å spille slett jeg leggmuskelen mer og mer av. så jeg har revet opp leggmuskelen >.< Ikke no gøy når jeg ikke kan spille fotball Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Er det noen her som har prøvd både adiPURE I og II? Er det stor forskjell på str? Jeg hadde 44 i adiPURE I og de passet akkurat så jeg lurer på hva jeg bør velge i adiPURE II. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Haha, hvis du kjøpte deg nye pga løs såle tror jeg du vil slite med adiPURE. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Tja, det får tiden vise. Satser på at sålene ikke faller av på adiPure med en gang som de gjorde på Predatorene, men har uansett spart på kvitteringa. Fått nye sko gratis de gangene de har blitt ødelagt og jeg har hatt kvittering. Lenke til kommentar
lollermix123 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hvordan skal jeg behandle de nye skoene mine, et par adipure..? Skal de smøres med skokrem? Skal jeg spille med dem våt første gang? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Skokrem er ikke dumt. Og nei ser ikke helt vitsen i å spille i dem våte. Lenke til kommentar
kskvam Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Er det noen andre enn meg som har funnet ut at adidas varierer ekstremt i skostørrelsen? Har Predator i 45, de er litt for store, mens Adipure 2 i 46 passer såvidt. Forvirrende, og svakt fra Adidas.... Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Kskvam, jeg kjenner meg igjen der. Predatorene mine kjører jeg i 39 2/3 mens adiPurene måtte jeg ha 42 i. Til de som snakket om skokrem og våtbading: Det kan lønne seg å bade med skinnsko med en gang du får dem. Det er en mulighet for at skoen vil sitte bedre på foten etterpå, mer tilpasset. Endret 24. mars 2009 av Startfanet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå