M4ds Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 noen som vet om nike mercual IV talaria er gode ?? bare lurer på om de er gode, fordi jeg har tenkt å kjøpe meg de..... hvilke av desse to er best ? ( viss noen vet de da ) ---> Jeg har ikke prøvd dem så vet ikke, men jeg vet ihvertfall at jeg IKKE kommer til å kjøpe noen "takedown" modeller med det første. Har du vurdert noen andre sko? eller har du bare bestemt deg for å kjøpe dem? Siden du har lyst på Talaria ligger vel budsjettet ditt på rundt 1000kr. For rundt 1000kr får du flere toppmodeller som jeg tror er mye bedre feks: Adidas adiPURE I(II) og Nike Tiempo. talaria er da en takedown versjon av Vapor. Men hvis du syntes talaria passet best på skoen så Men hvis du liker mercurial serien så kanskje det er verdt å vente til Vapor V(5) og Superfly kommer ut. Citrus er bare navnet på fargen på de skoene. men av talaria 4 og vapor 5 så burde og tror jeg at Vapor 5 eller superfly(hvis du vil gi over 2000 kr for sko) er bedre en talaria. SF koster fra 2000 til 2400 ca i norge. Men Prøv Vapor 5 når den kommer ut i april før du bestemmer deg. jeg er 14 år...trenger ikke sko til 3000 kroner sann som superfly.. og jeg vet at citrus er fargen på skoen... Trenger og trenger, ingen har vel egentlig behov for så dyre sko... hehe Men hvilke andre sko(helst modell) har du vurdert? Hvis du melder inn i Footballshoos(link i signaturen min) så kan du få mange bra svar Folkens, valget står tydeligvis mellom Talaria IV Citrus og Talaria V. La oss ikke da prøve å overtale ham til å kjøpe en annen sko enn de han vil ha. Og til Sonando: Talaria V har ikke kommet ut i butikkene ennå, så ingen kan si hvordan de er iforhold til Talaria IV. Tenker du mest på utseendet, eller passform? Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Folkens, valget står tydeligvis mellom Talaria IV Citrus og Talaria V. La oss ikke da prøve å overtale ham til å kjøpe en annen sko enn de han vil ha. Og til Sonando: Talaria V har ikke kommet ut i butikkene ennå, så ingen kan si hvordan de er iforhold til Talaria IV. Tenker du mest på utseendet, eller passform? Jaja, bare lurte da. Tror ikke Talaria er veldig bra, de ser ubehagelige ut. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Fins jo fortsatt andre høyst aktuelle modeller du kan prøve da. Puma v1.08, Adidas Predator. Også kan du jo som sagt vente til Vapor 5 kommer ut. Noen som har bilder av Talaria V? har ikke sett dem noen sted, dog ikke hørt no om dem heller. Edit: Sorry, fant bildet på PDS Endret 22. mars 2009 av Daggis0 Lenke til kommentar
sas94 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 hei! noen som har erfaring med prodirectsoccer.com, evt. frakt og toll osv? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 hei! noen som har erfaring med prodirectsoccer.com, evt. frakt og toll osv? Ikke direkte fra den siden,men en annen tilsvarende som heter kitbag.Toll slipper du ikke unna uansett,25% av totalprisen pluss mva(tror jeg det heter).Men,hvis jeg noengang kommer til å bestille fotballsko/fotballutstyr fra england så hadde jeg brukt prodirect.Di virker seriøse. Lenke til kommentar
sas94 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 hei! noen som har erfaring med prodirectsoccer.com, evt. frakt og toll osv? Ikke direkte fra den siden,men en annen tilsvarende som heter kitbag.Toll slipper du ikke unna uansett,25% av totalprisen pluss mva(tror jeg det heter).Men,hvis jeg noengang kommer til å bestille fotballsko/fotballutstyr fra england så hadde jeg brukt prodirect.Di virker seriøse. okei! hva ble frakta på kitbag da? Lenke til kommentar
sonando Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 jeg vil at jeg skal ha god kontroll når jeg sentrer, skyter ballen.. og jeg kommer til og vent med å kjøpe dem til de har komt ut..... Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 okei! hva ble frakta på kitbag da? Kommer helt an på hva du bestiller.Ca. 50-80 kr. Lenke til kommentar
sas94 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 okei! hva ble frakta på kitbag da? Kommer helt an på hva du bestiller.Ca. 50-80 kr. ok!takk for svaret Lenke til kommentar
becks23 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hva er det som er forskjellen mellom disse puma skoene?, og hva er skoen beregnet til f.eks skud eller pasninger?. og når kommer det en ny modell av skoen? http://www.oslosportslager.no/produkt/puma...lsko-20396.aspx er det best å bruke disse skin skoene eller er det bedre med syntetisk? http://www.oslosportslager.no/produkt/puma...lsko-20393.aspx Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 er det best å bruke disse skin skoene eller er det bedre med syntetisk? Smak og behag, det Lenke til kommentar
sas94 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 okei! hva ble frakta på kitbag da? Kommer helt an på hva du bestiller.Ca. 50-80 kr. ok!takk for svaret har tenkt på å kjøp mæ vapor 4 i svart og rød på kitbag. må bare få tak i pæng først Lenke til kommentar
williksen Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 okei! hva ble frakta på kitbag da? Kommer helt an på hva du bestiller.Ca. 50-80 kr. ok!takk for svaret har tenkt på å kjøp mæ vapor 4 i svart og rød på kitbag. må bare få tak i pæng først ^ Lenke til kommentar
Manken Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Er det sånn når man kjøper fra f.eks england. så betaler man varen+frakt. Så er det vel toll på 25 %. Er det noe mer da? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Noen som har noen helt greie sko og anbefale, kommer til og bruke de på kunst gress. EDIT: Gjerne en butikkk i bergen som selger de og sånn at jeg får prøvd de Endret 22. mars 2009 av Svampebob Lenke til kommentar
Manken Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Nike Super Ligera HG-E, Adidas AdiPURE II HG Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Kanskje noe litt billigere, skal bare brukes på fritiden. Tenkte vel noe rundt 500kr. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Okei. Hvordan gress da? Krøllgress/nytt kunstrgress, eller sånn hardt gress som det er på binger og slikt? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 er i en binge jeg spiller, så blir vel sånn hardt gress Lenke til kommentar
Manken Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 ja ok ^^ Nike Tiempo mystic Adidas F50.8 Eller som jeg har tenkt å skaffe meg, men som kanskje blir litt dyrt for deg; Nike Air Zoom Controll II Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå