Paisley Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Jeg er på jakt etter et par sko som skal brukes på både kunstgress og gress. Gjerne kenguruskinn, går greit med annet skinn også da. Prisklasse rundt 2000, skal gjerne se litt kule ut (sort er en fin farge). Gjerne HG knotter. Tipper de blir brukt 60% Kunstgress , og 40% gress. Noen forslag? Endret 17. mars 2009 av FVL Lenke til kommentar
Manken Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg er på jakt etter et par sko som skal brukes på både kunstgress og gress. Gjerne kenguruskinn, går greit med annet skinn også da. Prisklasse rundt 2000, skal gjerne se litt kule ut (sort er en fin farge). Gjerne HG knotter. Tipper de blir brukt 60% Kunstgress , og 40% gress. Noen forslag? Nike Super Ligera passer perfekt til deg. De har Hg knotter, til spill på både nytt og gammelt kunstgress. De er i kengeruskinn og har forsterkning forran på tuppen så skinnet ikke skal revne opp eller bli slitt opp på tuppen. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Blir fort slitt på kunstgress. Skinnet jeg snakker om her. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg er på jakt etter et par sko som skal brukes på både kunstgress og gress. Gjerne kenguruskinn, går greit med annet skinn også da. Prisklasse rundt 2000, skal gjerne se litt kule ut (sort er en fin farge). Gjerne HG knotter. Tipper de blir brukt 60% Kunstgress , og 40% gress. Noen forslag? Hva med Tunit? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Mener du vanlig Tunit, eller i skinn? siden han ønsker seg skinnsko. Lenke til kommentar
kskvam Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 kan man få kreft av Adipure 2 på grunn av helen er for lav, jaja nå har e hørt de og:P Hehe, nå skrev jeg riktignok kreft med hermetegn Det er et annet ord for vondt! Jeg er på jakt etter et par sko som skal brukes på både kunstgress og gress. Gjerne kenguruskinn, går greit med annet skinn også da. Prisklasse rundt 2000, skal gjerne se litt kule ut (sort er en fin farge). Gjerne HG knotter. Tipper de blir brukt 60% Kunstgress , og 40% gress. Noen forslag? Hva med Tunit? Adipure 2 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg prøvde Nike Super Ligera, men den passet ikke helt. Jeg har en bred vrist og skoen fungerte da ikke. Adipure har jeg tenkt på, men har hørt at knottene knekker hvis man spiller med dem på kunstgress? Er det noen forskjell fra Adipure til Adipure II? Har tidligere brukt Nike Total 90 III HG, og denne skoen fungerte kjempebra! Hva er årets modell av denne skoen? Altså oppfølgeren? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Tviler på at knottene på AdiPure knekker på kunstgress. Hverfall ikke Hg knottene. Vet ikke så mye om Total 90 III. Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hva med Adidas Predator Powersverve modellene i HG. Feks: http://www.oslosportslager.no/produkt/adid...lsko-20084.aspx Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg prøvde Nike Super Ligera, men den passet ikke helt. Jeg har en bred vrist og skoen fungerte da ikke. Adipure har jeg tenkt på, men har hørt at knottene knekker hvis man spiller med dem på kunstgress? Er det noen forskjell fra Adipure til Adipure II? Har tidligere brukt Nike Total 90 III HG, og denne skoen fungerte kjempebra! Hva er årets modell av denne skoen? Altså oppfølgeren? Oppfølgeren til Total 90 III var vel Nike Total 90 Supremacy, så kom Nike Total 90 Laser, så kom den til nå siste modellen Nike Total 90 Laser II. Lenke til kommentar
williksen Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hei jeg er på jakt etter nye innendørssko derfor lurte jeg på om disse funket?? http://www.intersport.no/Misc/Product/?pro...id=368108(BC_3) eller om dere vet av noen andre i samme prisklasse?? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jo de er veldig bra. Og en kjempe pris til en sko som det. pleier egentlig å koste fra 700-1000 kr Lenke til kommentar
williksen Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jo de er veldig bra. Og en kjempe pris til en sko som det. pleier egentlig å koste fra 700-1000 kr Takk for svar ,men Du tror ikke de blir litt ekle å spille innendørs med?? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Sålen kjentes helt flat ut så vet ikke helt om det skulle vært så unormalt å spille innendørs med de. Noen andre grunner for at du tror de vil være ekle å spille innendørs med? Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Det er meningen at skoen skal brukes på grus/kunstgress. Trur ikke du får lov å bruke de inne, og det er nok heller ikke bra. Men et bra tilbud er det så absolutt, men du burde bruke de ute, ikke inne. Endret 19. mars 2009 av Henrikssen Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Nå vet jeg ikke hva problemet ditt med skoene er da er det bare at de er slitt generelt har du jo ikke noe å reklamere for . Er problemet med skoene at de bare er slitt? EDIT: som jeg spurte om istad: Noen som kan fortelle litt om forskjellene mellom T90 Laser I og II ? Hva som evt. er bedre Nei, skoene har gått opp i sømmene.. Jeg kunne jo sagt noe som dette "Jeg har spilt med skoene noen ganger på kunstgress, men dem skal jo holde mer enn 2 måneder"! Du kan jo si det, men da får du nok som svar at du ikke har krav på reklamasjon. Du kan jo ta kontakt direkte med Adidas. Prøv først i butikken. IKKE si du har spilt med dem på kunstgress! Og rens og vask skoene så det ikke er noen tegn for at du har spilt på kunstgress. Huff, etter å ha spilt med dem 2 ganger hver dag denne uken, så har dem gått opp enda mer i sømmen. Er jo rett og slett helt håpløst at sko ikke varer lenger enn 3 måneder syntes jeg. Men nå har jeg spilt med dem 8 ganger i uken i 3 måneder da. Men likavel. Skal spille kamp i morgen, og da bruker jeg de skoene, men etter det så vasker jeg og tørker dem og på mandag tar jeg dem ned på XXL og prøver å bytte dem. Lenke til kommentar
williksen Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Sålen kjentes helt flat ut så vet ikke helt om det skulle vært så unormalt å spille innendørs med de. Noen andre grunner for at du tror de vil være ekle å spille innendørs med? jeg tenkte på at det er grusknotter Lenke til kommentar
Manken Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det fins jo en innendørsmodell av den skoen der. Men den får du ikke for en så bra pris som på intersport. Nike Air Control II IN Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Er det bare meg eller har prisen på de skoene gått opp igjen hos intersport? Jævlig lyst til å kjøpe de, men ikke for full pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå