Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yess !

 

Endelig er jeg fornøyd for at jeg kjøpte Mercurial Vapor IV, fordi jeg fikk de til å forme seg etter foten med en gang :p Uten å bruke den lenge som mange sier xD

 

Det er bare å varme den opp under rennende vann, uten å få vann inn i skoen. Slik blir skoen varm så tar du på deg skoen, og vips! Den er formet etter foten din ;D

Lenke til kommentar

Men det er jo ikke noe vits å ta vann på bak hvor carbonstripa er, bakdelen former seg uansett til foten...

Du skal bare ta varmt vann foran på vrista og på utsiden og innsiden, jeg gjorde det for ca 3 timer siden, og det funka fett :thumbup:

 

Men for all del, ikke "risiker" det hvis du ikke vil, men som jeg syns så er det ikke noe big deal å gjøre det, du taper ingenting. Jeg kjøpte vapor for 1 uke siden, og nølte ikke med å gjøre det :p

Lenke til kommentar
Kjøpte meg Puma V1.08 til bare 400,- i dag :D

 

Kjøpte dem på en inneturnering i Moss :)

 

Haha, Jonas, jeg var også på den inneturneringen i Moss...

Kjøpte du med FG knotter eller? Jeg så bare SG der jeg =/

 

Men en på laget mitt kjøpte 1.08 for 200 kr, men det var SG. Fordi til slutt kosta alle puma skoene 200 kroner (siste dagen) :p

Lenke til kommentar
Ja, det er jo sant... Men det er jo på hælen at Nike bruker mer lim eller hva? :p Det er mest sydd foran ;D

 

Sydd? Den er ikke sydd noen steder, det er kun lim.

 

 

Vet ikke helt hva "plast overflaten" knottene ligger på er festa med jeg men, men har en følelse at det er lim :ermm:

 

 

Stemmer. Kun lim

Lenke til kommentar
Ta skoene i ovnen i 20 min...

 

 

Nei, dette er faktisk ikke en spøk. En har prøvd det, og det fungerer faktisk.

 

Jeg tok skoene mine inni ovnen i 20 minutter,så kom di ut likedan :innocent:

 

Det jo mange måter å ta noe inn i en ovn på.Feks finnes det mange funksjoner å grader osv.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...