Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser at prisen på Vapor V i England ligger på ca 1400 kr.Og det er release pris.Den pleier jo alltid synke litt etter releasen.

Gleder meg sinnsykt å reise ned til Manchester å se United på Old Trafford,samt kjøpe fotballsko :D

 

Men hvor i England skal du?

 

Fordi, i tilfelle jeg skal til England, så vet jeg ikke hvilke butikker som selger billige fotballsko, vet du om noen? :p

Lenke til kommentar
Men hvor i England skal du?

 

 

Ehm... leste du ikke hva Corey skrev da?

 

 

Gleder meg sinnsykt å reise ned til Manchester å se United på Old Trafford

 

 

Men hvor i England skal du?

 

Fordi, i tilfelle jeg skal til England, så vet jeg ikke hvilke butikker som selger billige fotballsko, vet du om noen? :p

 

 

Trafford Centre. Utrolig stort kjøpesenter, med MANGE sportsbutikker. Jeg kjøpe Vapor I til kanskje 500 kr der (var der i 2004)

Endret av Mads7
Lenke til kommentar
Men hvor i England skal du?

 

 

Ehm... leste du ikke hva Corey skrev da?

 

 

Gleder meg sinnsykt å reise ned til Manchester å se United på Old Trafford

 

 

Men hvor i England skal du?

 

Fordi, i tilfelle jeg skal til England, så vet jeg ikke hvilke butikker som selger billige fotballsko, vet du om noen? :p

 

 

Trafford Centre. Utrolig stort kjøpesenter, med MANGE sportsbutikker. Jeg kjøpe Vapor I til kanskje 500 kr der (var der i 2004)

 

Glemte meg :p

 

Takk ;)

Lenke til kommentar
Gled deg, det er digg på Old Trafford!

 

Seff :thumbup: var der da Manutd vant 4-1 over M'boro :w00t:

 

mathiasao: det hjelper ikke å stille det samme spm flere ganger, ring til Nike da vel...

 

Ehh. Dumt at det var mitt første innlegg på dette forumet da DMATHISEN. Jeg spurte på footballshoos uten å få svar (før etter jeg sente det innlegget vel og merke) og da registrerte jeg meg her, så sjekk før du klager.

Endret av mathiasao
Lenke til kommentar
I Januar (tror jeg det var) så kjøpte jeg Adidas Predator på XXL i byen her. Nå har sømmen på skoe gått opp! Har jeg krav på å få nye gratis sko av dem? (Har lappen, esken og alt sammen..)

 

Har forøvrig spilt med dem 5 ganger i uka siden Januar på kunstgress.

 

Det samme skjedde med meg, jeg gikk ned der jeg kjøpte dem, leverte dem . Og fikk til slutt reklamasjon på dem ;)

Men jeg hadde HG knotter på de da

 

Gressknotter var det på skoa mine.. Hva sa du slik at du fikk levert dem og fått nye?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...