Neville Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Man kan vell vaske alle leggbeskyttere? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Joda, men på disse sitter ikke selve beskytteren inntil, så man trenger bare å vaske den tingen man setter rundt leggen Lenke til kommentar
mathiasao Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hallo. Noen som vet om de hvite Vapor 5 i SG (skru knotter) kommer ut samtidig som de andre? Evt. når kommer de ut? Når kommer V5 til norge? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Ser at prisen på Vapor V i England ligger på ca 1400 kr.Og det er release pris.Den pleier jo alltid synke litt etter releasen. Gleder meg sinnsykt å reise ned til Manchester å se United på Old Trafford,samt kjøpe fotballsko Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 NÅr reiser du, og hvilken kamp skal du se? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Gled deg, det er digg på Old Trafford! Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Gled deg, det er digg på Old Trafford! Seff var der da Manutd vant 4-1 over M'boro mathiasao: det hjelper ikke å stille det samme spm flere ganger, ring til Nike da vel... Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hvis noen har lyst så kan de sjekke ut anmeldelsen min av v1.08. Fint om dere skriver kommentarer så jeg vet hva folk synes Lenke til kommentar
Manken Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Sier som jeg sa istad. Kjempe bra anmeldelse Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Til folk som har Vapor 4. Den er helt sinnsykt konge når du har gått den ordentlig inn. Klart beste skoen jeg noen gang har brukt. Gnagsårene må bare forebygges med litt tape så er du på G. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Tror de akkurat har begynt å "bli gått inn" hos meg nå, men nå kan jeg ikke spille på 2 måneder. Savner følelsen av fotballsko på føttene. (å bruke fotballskoene i kamp da selvfølgelg) Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 NÅr reiser du, og hvilken kamp skal du se? Jeg reiser 15 mai,og skal se Man Utd - Arsenal 16 mai,på min bursdag Ifjor var jeg der når di fikk CL-pokalen,i år hadde det vært konge å vært der hvis di får PL-pokalen. Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ser at prisen på Vapor V i England ligger på ca 1400 kr.Og det er release pris.Den pleier jo alltid synke litt etter releasen.Gleder meg sinnsykt å reise ned til Manchester å se United på Old Trafford,samt kjøpe fotballsko Men hvor i England skal du? Fordi, i tilfelle jeg skal til England, så vet jeg ikke hvilke butikker som selger billige fotballsko, vet du om noen? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Men hvor i England skal du? Ehm... leste du ikke hva Corey skrev da? Gleder meg sinnsykt å reise ned til Manchester å se United på Old Trafford Men hvor i England skal du? Fordi, i tilfelle jeg skal til England, så vet jeg ikke hvilke butikker som selger billige fotballsko, vet du om noen? Trafford Centre. Utrolig stort kjøpesenter, med MANGE sportsbutikker. Jeg kjøpe Vapor I til kanskje 500 kr der (var der i 2004) Endret 12. mars 2009 av Mads7 Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Men hvor i England skal du? Ehm... leste du ikke hva Corey skrev da? Gleder meg sinnsykt å reise ned til Manchester å se United på Old Trafford Men hvor i England skal du? Fordi, i tilfelle jeg skal til England, så vet jeg ikke hvilke butikker som selger billige fotballsko, vet du om noen? Trafford Centre. Utrolig stort kjøpesenter, med MANGE sportsbutikker. Jeg kjøpe Vapor I til kanskje 500 kr der (var der i 2004) Glemte meg Takk Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Dessuten, England er jo fotballens navle. Der har de alle skoene som finnes (nesten). Har aldri vært i London, men det er kanskje det beste stedet med størst utvalg? Lenke til kommentar
mathiasao Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Gled deg, det er digg på Old Trafford! Seff var der da Manutd vant 4-1 over M'boro mathiasao: det hjelper ikke å stille det samme spm flere ganger, ring til Nike da vel... Ehh. Dumt at det var mitt første innlegg på dette forumet da DMATHISEN. Jeg spurte på footballshoos uten å få svar (før etter jeg sente det innlegget vel og merke) og da registrerte jeg meg her, så sjekk før du klager. Endret 12. mars 2009 av mathiasao Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ja, Trafford Center har alt... Var der engang da det var VM i Håndbakk der, inne på senteret Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 I Januar (tror jeg det var) så kjøpte jeg Adidas Predator på XXL i byen her. Nå har sømmen på skoe gått opp! Har jeg krav på å få nye gratis sko av dem? (Har lappen, esken og alt sammen..) Har forøvrig spilt med dem 5 ganger i uka siden Januar på kunstgress. Det samme skjedde med meg, jeg gikk ned der jeg kjøpte dem, leverte dem . Og fikk til slutt reklamasjon på dem Men jeg hadde HG knotter på de da Gressknotter var det på skoa mine.. Hva sa du slik at du fikk levert dem og fått nye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå