Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden

ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer til å kjøpe meg Adidas f50.9 svart/gul fra Ebay for 900,- kr. Noen som har erfaringer med skoa?

Jeg har dem ;D og de er veldig goe å spille med : lette og du får et veldig bra touch med dem. Men ulempen er at du får ganske så sikkert gnagsår av dem. det fikk hvertfall jeg og andre jeg kjenner. Men det bare å smøre litt vasselin på dem så ungår du nok sår :D

Men alt i alt en veldig bra sko ! :w00t:

Litt off topic det her, men noen som vet hvor jeg får tak i leggskinner i type Adidas F50 eller F50+? Skal ha sånne jeg har, men finner de ikke på nettet.

http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/602/id/46827/Adidas_Benskinne_F50_Techfit.html disse du mener ? :D

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke de. de der fant jeg også, da jeg prøvde. De jeg tenker på er vanlige leggskinner. De er uten sånn greie nederst til å beskytte ankelen, bare selve leggskinnene. Kan laste opp bilde, hvis det blir enklere da. De er forresten blå, mulig de kan skaffes i flere farger.

Lenke til kommentar

I Januar (tror jeg det var) så kjøpte jeg Adidas Predator på XXL i byen her. Nå har sømmen på skoe gått opp! Har jeg krav på å få nye gratis sko av dem? (Har lappen, esken og alt sammen..)

Har forøvrig spilt med dem 5 ganger i uka siden Januar på kunstgress.

Lenke til kommentar
I Januar (tror jeg det var) så kjøpte jeg Adidas Predator på XXL i byen her. Nå har sømmen på skoe gått opp! Har jeg krav på å få nye gratis sko av dem? (Har lappen, esken og alt sammen..)

Har forøvrig spilt med dem 5 ganger i uka siden Januar på kunstgress.

Det samme skjedde med meg, jeg gikk ned der jeg kjøpte dem, leverte dem . Og fikk til slutt reklamasjon på dem ;)

Men jeg hadde HG knotter på de da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...