Ari Gold Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Gni det hardt og fort i hendene. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Er ikke stort vanskeligere enn det Lenke til kommentar
marcusbj Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Til dere som er redd for å få gnagsår i vapor. Det jeg gjorde var å ta et compeed gnagsårplaster å klistre i skoen der hvor du har hælen din funket hvertfall i vaporene mine Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Kommer til å kjøpe meg Adidas f50.9 svart/gul fra Ebay for 900,- kr. Noen som har erfaringer med skoa? Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Gni det hardt og fort i hendene. Funker også å legge den i håndflata og presse hendene mot hverandre i noen minutter. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Litt off topic det her, men noen som vet hvor jeg får tak i leggskinner i type Adidas F50 eller F50+? Skal ha sånne jeg har, men finner de ikke på nettet. Lenke til kommentar
Kuli94 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Kommer til å kjøpe meg Adidas f50.9 svart/gul fra Ebay for 900,- kr. Noen som har erfaringer med skoa? Jeg har dem ;D og de er veldig goe å spille med : lette og du får et veldig bra touch med dem. Men ulempen er at du får ganske så sikkert gnagsår av dem. det fikk hvertfall jeg og andre jeg kjenner. Men det bare å smøre litt vasselin på dem så ungår du nok sår Men alt i alt en veldig bra sko ! Litt off topic det her, men noen som vet hvor jeg får tak i leggskinner i type Adidas F50 eller F50+? Skal ha sånne jeg har, men finner de ikke på nettet. http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/602/id/46827/Adidas_Benskinne_F50_Techfit.html disse du mener ? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Nei, det er ikke de. de der fant jeg også, da jeg prøvde. De jeg tenker på er vanlige leggskinner. De er uten sånn greie nederst til å beskytte ankelen, bare selve leggskinnene. Kan laste opp bilde, hvis det blir enklere da. De er forresten blå, mulig de kan skaffes i flere farger. Lenke til kommentar
Kuli94 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Nei, det er ikke de. de der fant jeg også, da jeg prøvde. De jeg tenker på er vanlige leggskinner. De er uten sånn greie nederst til å beskytte ankelen, bare selve leggskinnene. Kan laste opp bilde, hvis det blir enklere da. De er forresten blå, mulig de kan skaffes i flere farger. Adidas F50 Leggskinner disse ? Lenke til kommentar
Kuli94 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Linken funker ikke ^^ Gå inn på oslo sportslager på leggskinn så er de der tror jeg Linkene klikker bare ;D Endret 10. mars 2009 av Kuli94 Lenke til kommentar
Manken Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det som er litt dumt der, er at det er fler typer leggskinn som heter F50 http://www.oslosportslager.no/produkt/adid...kinn-20234.aspx http://www.oslosportslager.no/produkt/adid...tball-9456.aspx http://www.oslosportslager.no/produkt/adid...skinn-9448.aspx Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Dette er uansett de diggeste leggsbeskytterne Lenke til kommentar
Kuli94 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Dette er uansett de diggeste leggsbeskytterne Ja de er digg , har dem jeg og kjøpte dem på norway cup i sommer ;D Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det var det jeg gjorde også De så så digge ut at de bare måtte prøves Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 I Januar (tror jeg det var) så kjøpte jeg Adidas Predator på XXL i byen her. Nå har sømmen på skoe gått opp! Har jeg krav på å få nye gratis sko av dem? (Har lappen, esken og alt sammen..) Har forøvrig spilt med dem 5 ganger i uka siden Januar på kunstgress. Lenke til kommentar
Neville Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hvilke knotter er det på skoene? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 I Januar (tror jeg det var) så kjøpte jeg Adidas Predator på XXL i byen her. Nå har sømmen på skoe gått opp! Har jeg krav på å få nye gratis sko av dem? (Har lappen, esken og alt sammen..) Har forøvrig spilt med dem 5 ganger i uka siden Januar på kunstgress. Det samme skjedde med meg, jeg gikk ned der jeg kjøpte dem, leverte dem . Og fikk til slutt reklamasjon på dem Men jeg hadde HG knotter på de da Lenke til kommentar
marcusbj Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Dette er uansett de diggeste leggsbeskytterne Ja, helt enig. I tillegg går det ann å vaske de når de begynner å lukte for ille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå