Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det du som heter "nani" på footballshoos.net? hvis det ikke er deg, så anbefaler jeg deg hvis du er interisert i fotballsko og ting relatert til fotball og fotballsko at du registrerer deg på forumet ;) www.footballshoos.net

 

Er ikke diskusjon.no bra nok? xD Orker ikke å registrere meg på to steder på en gang :!:

 

Jeg synes de er veldig lette å spille med :p

 

Ok ;)

 

Men hva slags sko har du brukt tidligere?

 

Har brukt Total 90, umbro, adidas predator, Vapor I SG, Vapor III FG, Vapor IV.

Det er de jeg kommer på i farta

 

Ok ;)

Lenke til kommentar
Diskusjon.no er langt fra bra nok når de har konkurranse fra footballshoos.net :p

Mener de fleste, iallefall.

 

FS er mye bedre enn diskusjon :thumbup:

 

Daggis0: Når du bruker compeed varmer du den i hendene før du tar den på, og klemmer litt på den etter at du har tatt den på?

Endret av DMATHISEN
Lenke til kommentar
Har ikke pleid å varma den opp nei, og har ikke klemt no mer enn nødvendig sånn at den sitter på foten.

 

??

 

Det MÅ man gjøre, det står vel også på pakka? Hvis man varmer den opp og teiper over bør den holde hele treninga. Vet om flere folk som har hatt på compeed i flere dager uten at den har falt av.

Lenke til kommentar
Jada ! Jeg fikk meg nettopp et par med Nike Mercurial Vapor IV i marina fargen.

 

Corey, du vant :p

 

Grunnen til at jeg kjøpte disse er fordi jeg så dem på salg til 1200 kroner, så jeg måtte slå til :p

 

Hva syns dere? Burde jeg ha ventet på vapor V og betalt 1840 eller det jeg gjorde nå? :p

Jeg syns IV var smartere :p

 

Victorious!!! :!:

 

Jeg hadde faktisk tenkt å komme inn her å utrope deg til vinner pga jeg skal kjøpe dem i england i mai.

Skal kjøpe dem og Nike Carbon leggisene tenkte jeg.Det blir naaaais :D

 

 

Samt,jeg ser du spør hvordan Vapor er å spille med.Di er fantastiske og spille med.Jeg slet veldig med dem i begynnelsen pga hælproblemet.Det gikk faktisk så langt at jeg måtte dælje løs med en hammer og smelte deler av plastikken med varmeelementer for å få den til å sitte.La oss si den sitter som støpt nå ;)

 

En ting jeg slet ganske med i begynnelsen var å få skuddene og innlegg til å sitte.Til min stooore forundring satt d 100% en dag.Merkelig,men gud som jeg digger det.

Lenke til kommentar
Jada ! Jeg fikk meg nettopp et par med Nike Mercurial Vapor IV i marina fargen.

 

Corey, du vant :p

 

Grunnen til at jeg kjøpte disse er fordi jeg så dem på salg til 1200 kroner, så jeg måtte slå til :p

 

Hva syns dere? Burde jeg ha ventet på vapor V og betalt 1840 eller det jeg gjorde nå? :p

Jeg syns IV var smartere :p

 

Victorious!!! :!:

 

Jeg hadde faktisk tenkt å komme inn her å utrope deg til vinner pga jeg skal kjøpe dem i england i mai.

Skal kjøpe dem og Nike Carbon leggisene tenkte jeg.Det blir naaaais :D

 

 

Samt,jeg ser du spør hvordan Vapor er å spille med.Di er fantastiske og spille med.Jeg slet veldig med dem i begynnelsen pga hælproblemet.Det gikk faktisk så langt at jeg måtte dælje løs med en hammer og smelte deler av plastikken med varmeelementer for å få den til å sitte.La oss si den sitter som støpt nå ;)

 

En ting jeg slet ganske med i begynnelsen var å få skuddene og innlegg til å sitte.Til min stooore forundring satt d 100% en dag.Merkelig,men gud som jeg digger det.

 

Carbon leggskinnene ser niiiice ut da :p

 

Så, det du mener er at det tar litt tid før skuddene og innleggene sitter ordentlig? Det bryr jeg meg egentlig ikke så mye om, fordi jeg får nok tid å få dem til å sitte, for sesongen begynner først etter påskeferien :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...