Viksand Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg er på jakt etter nye gress sko, hadde Adidas - Absolute Gull/Svart tidligere. Var ganske tilfreds med denne, men kunne tenkt meg å prøve enten Puma - v-Konstrukt GCi Puma - King Exec FG Noen som har erfaringer med en av disse Puma - skoene? Hvordan er de i form i forhold til Predator- skoene? Da tenker jeg veldig på hvor brede de er, for Predator passer perfekt til foten min (som er ganske smal) Håper noen kan hjelpe 8557736[/snapback] ¨ Jeg har hatt predator, og har nå V-konstrukt. Må vel nesten si at V-konstrukt er hakket bedre ( i alle fall for min spillestil som ving ). V-konstrukt er vel like brede som Predator, hvis ikke bredere Vil anbefale begge skoene, jeg! Lenke til kommentar
Ama-gi Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Predator er min favoritt, da den klassiske modellen i svart og rødt skinn og uten plastikk. Skal prøve Copa i år, men ikke sikker på hva det blir Lenke til kommentar
Ama-gi Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Predator er min favoritt, da den klassiske modellen i svart og rødt skinn og uten plastikk. Skal prøve Copa i år, men ikke sikker på hva det blir. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 jeg vurderer å kjøpe Adidas sko, men jeg vet ikke helt hvilken jeg skal velge, syns disse ser det samme, eller hva sier dere som kanskje har et par av de jeg nevner: -Absolute Predator Trx -Absolute Predator Trx Deep Space -Absolute Predator Power -Absolute Predator Swerve -Absolute Predator Xtrx -Absolute Predator X-trx -Absolute Predator Champions League 8568586[/snapback] Det der alle samme skoa... Finn ut hvilken knotter du vil ha og kjøp den fargen du liker best. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 aha... verre er det ikke nei, takk for hjelpen Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Helt lik er de jo ikke. Power og swerve er litt annerledes, da Powerskoen har en såle som er ganske mye tyngre, for å få et hardere skudd. Swerve skoen har utvidet "skru-sonen", for bedre skru går jeg ut ifra. Resten er de samme, bare forskjellige knotter og farger. Lenke til kommentar
Daniel_Sturridge Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Kommer ikke de nye vapor skoa snart? Lenke til kommentar
The1 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Kommer ikke de nye vapor skoa snart? 8581335[/snapback] Mener du de her? Uansett, hva syns dere om Rooneys nye sko, Nike AZT90 Laser: Endret 10. mai 2007 av The1 Lenke til kommentar
linx Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg er på jakt etter nye gress sko, hadde Adidas - Absolute Gull/Svart tidligere. Var ganske tilfreds med denne, men kunne tenkt meg å prøve enten Puma - v-Konstrukt GCi Puma - King Exec FG Noen som har erfaringer med en av disse Puma - skoene? Hvordan er de i form i forhold til Predator- skoene? Da tenker jeg veldig på hvor brede de er, for Predator passer perfekt til foten min (som er ganske smal) Håper noen kan hjelpe 8557736[/snapback] ¨ Jeg har hatt predator, og har nå V-konstrukt. Må vel nesten si at V-konstrukt er hakket bedre ( i alle fall for min spillestil som ving ). V-konstrukt er vel like brede som Predator, hvis ikke bredere Vil anbefale begge skoene, jeg! 8569030[/snapback] Noen som vet om butikker i Stavanger som har et godt utvalg av Puma fotballsko? slik at jeg kan få prøvd V-konstrukt i helga.. Lenke til kommentar
Daniel_Sturridge Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Kommer ikke de nye vapor skoa snart? 8581335[/snapback] Mener du de her? Uansett, hva syns dere om Rooneys nye sko, Nike AZT90 Laser: 8582762[/snapback] Det er vel dem ja Ronney skoa er vel ikke helt min type, mange sko som jeg heller ville hatt enn dem. Er ikke så glad i hvite sko. Lenke til kommentar
linx Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Rooney skoa var ikke min stil, men de var tøffe nok Lenke til kommentar
Daniel_Sturridge Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Dumme meg:P heter jo Rooney, hehe*** Lenke til kommentar
linx Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Noen som har forslag til sko? Jeg spiller ving. Skoen må ikke være særlig bred, ettersom jeg har en smal fot Lenke til kommentar
Ama-gi Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 De som nettopp ble posta for eksempel. Ellers har Puma noen ganske gode, dersom du liker det. Fra Adidas er Predator fint for alle, Diadora Attiva er også bra. Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg er på jakt etter nye gress sko, hadde Adidas - Absolute Gull/Svart tidligere. Var ganske tilfreds med denne, men kunne tenkt meg å prøve enten Puma - v-Konstrukt GCi Puma - King Exec FG Noen som har erfaringer med en av disse Puma - skoene? Hvordan er de i form i forhold til Predator- skoene? Da tenker jeg veldig på hvor brede de er, for Predator passer perfekt til foten min (som er ganske smal) Håper noen kan hjelpe 8557736[/snapback] ¨ Jeg har hatt predator, og har nå V-konstrukt. Må vel nesten si at V-konstrukt er hakket bedre ( i alle fall for min spillestil som ving ). V-konstrukt er vel like brede som Predator, hvis ikke bredere Vil anbefale begge skoene, jeg! 8569030[/snapback] Noen som vet om butikker i Stavanger som har et godt utvalg av Puma fotballsko? slik at jeg kan få prøvd V-konstrukt i helga.. 8583071[/snapback] De har de sikkert på Paul Hetland på Sandnes Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Noen som har forslag til sko?Jeg spiller ving. Skoen må ikke være særlig bred, ettersom jeg har en smal fot 8584865[/snapback] som ving vil jeg anbefale adidas predator (Gamst), da får du veldig gode skru på innleggene dine Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Spiller ving selv og anbefaler derfor Nike Tiempo Ronaldinho (de nye til ronaldinho.) Kjøpte dem på Nike Concept Store forrige uke og må si dem er utrolig bra til skudd og teknisk presisjon, generelt pasninger,finter etc. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 det kommer ann på person til person, jeg suger i alt når det gjelder fotball liksom. om jeg har bruker ronaldinho skoa, vil jeg aldri klare å de fintene hans. eller om jeg bruker gamsten skoa, så vil jeg aldri klare å slå så gode innlegger som han. egentlig så tror jeg det er deg selv, og ikke skoa. jeg vil ikke tro skoa gjør deg bedre liksom. btw... håper de hvite nike azt laser er ute på markedet, skal som sagt til london neste uke, skulle gjerne fått tak i dem + en eller annen predator sko Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 det kommer ann på person til person, jeg suger i alt når det gjelder fotball liksom. om jeg har bruker ronaldinho skoa, vil jeg aldri klare å de fintene hans. eller om jeg bruker gamsten skoa, så vil jeg aldri klare å slå så gode innlegger som han. egentlig så tror jeg det er deg selv, og ikke skoa. jeg vil ikke tro skoa gjør deg bedre liksom. btw... håper de hvite nike azt laser er ute på markedet, skal som sagt til london neste uke, skulle gjerne fått tak i dem + en eller annen predator sko 8585850[/snapback] Noen sko er bedre til en ting ofte, selv om det ikke gjør allverden, så har det litt å si. Jeg tipper jeg skyter 5-10 km/t hardere med Adidas enn med Nike, og de ekstra km/t kommer jeg aldri til å gi fra meg. Ingen grunn til det. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 kommer ikke det ut i fra åssen ball du sparker på også a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå