Kranjcar Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Kan noen anbefale noen gode innesko som er i prisklassen 500 -/+? Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvorfor i huleste skriver alle det samme?Bare for å få flere innlegg eller ? Hvor skrev du det der? :!: neida... Du som lurte på innesko, jeg har Nike Tiempo Mystic II, de kostet rundt 500 og de er veldig bra. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 1.Mercurial Superfly 2.Vapor 5 3.Talaria Jeg er ganske fornøyde med mine Vapor nå.Så blir nok absolutt Vapor 5 på meg Liker veldig godt at snøringen er skjult. riktig ja Alrighty then. Må nesten prøve Superfly før jeg velger å gå for dem. Jeg leste forresten en liten artikkel her om dagen hvor Nike gikk ut og sa at Superfly teknologien er langt billigere å produsere,men Superfly vil koste mer enn dagens Vapor (standardpris 2300,- i butikk).For meg høres jo det ut som en skivebom uttalelse Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 1.Mercurial Superfly 2.Vapor 5 3.Talaria Jeg er ganske fornøyde med mine Vapor nå.Så blir nok absolutt Vapor 5 på meg Liker veldig godt at snøringen er skjult. riktig ja Alrighty then. Må nesten prøve Superfly før jeg velger å gå for dem. Jeg leste forresten en liten artikkel her om dagen hvor Nike gikk ut og sa at Superfly teknologien er langt billigere å produsere,men Superfly vil koste mer enn dagens Vapor (standardpris 2300,- i butikk).For meg høres jo det ut som en skivebom uttalelse Ja, det er ganske rart at de kommer til å koste mer enn SL, men så veier de jo bare 185 gram da. De kommer til å koste rundt 2500 kroner etter som det jeg har lest Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 SF koster 2399kr på OSL som er en utrolig bra side. Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 SF koster 2399kr på OSL som er en utrolig bra side. Jepp, så det nå nettopp, kom hjem fra trening nå... Det er en helt grei pris med tanke på at den er helt ny. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) SF koster 2399kr på OSL som er en utrolig bra side. Jepp, så det nå nettopp, kom hjem fra trening nå... Det er en helt grei pris med tanke på at den er helt ny. Den kommer nok til å koste det helt til det kommer nye modeller. Endret 2. mars 2009 av DMATHISEN Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg bare lurte på om noen vet hvordan det er med Vapor V og forhåndsbestilling i Norge. For som jeg har sett, kan man bare forhåndsbestille Mercurial Vapor SF, og ikke V. Det syns jeg er litt rart, når lanseringene av begge skoene er i midten av januar i Norge... Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg bare lurte på om noen vet hvordan det er med Vapor V og forhåndsbestilling i Norge.For som jeg har sett, kan man bare forhåndsbestille Mercurial Vapor SF, og ikke V. Det syns jeg er litt rart, når lanseringene av begge skoene er i midten av januar i Norge... Noen som vet noe om dette? Følg med på OSL, etter hva jeg har hørt kommer de ganske snart Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hva kommer de til å ligge på? Superfly knottene høres enkle ut å knekke spør du meg. Hull i knottene må jo gjøre de svakere. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hva kommer de til å ligge på? Superfly knottene høres enkle ut å knekke spør du meg. Hull i knottene må jo gjøre de svakere. Det skal nok mye til for at knottene skal knekke, hvis de knekker fort så hadde nok ikke Nike utgitt dem enda... prisen på Vapor V vet jeg ikke, men jeg vet at OSL har bra priser.... Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg tror selv at de kommer til å ligge på rundt 1840 kroner, som IV skoene. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Vapor V kommer til å bli dyrere enn Vapor IV. Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Jeg bare lurte på om noen vet hvordan det er med Vapor V og forhåndsbestilling i Norge.For som jeg har sett, kan man bare forhåndsbestille Mercurial Vapor SF, og ikke V. Det syns jeg er litt rart, når lanseringene av begge skoene er i midten av januar i Norge... Noen som vet noe om dette? fant Vapor V Endret 4. mars 2009 av tomniel Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Men Superfly ligger på det samme som SL nå. De kan da umulig bli mye dyrere, for da vil de fleste velge Superfly foran V. EDIT: Der ja, samme som IV. Endret 4. mars 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Ifølge Nike blir de dyrere. Jeg bringer det bare videre til dere. Klag til dem Endret 4. mars 2009 av Mads7 Lenke til kommentar
Bister Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Noen som kan svare meg på hvordan Laser II er å løpe med, har predator som jeg synes er over middels og løpe i, hvordan er de i forhold? Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg bare lurte på om noen vet hvordan det er med Vapor V og forhåndsbestilling i Norge.For som jeg har sett, kan man bare forhåndsbestille Mercurial Vapor SF, og ikke V. Det syns jeg er litt rart, når lanseringene av begge skoene er i midten av januar i Norge... Noen som vet noe om dette? fant Vapor V Hvordan klarte du det a? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Nice Nice NICE! Skal ringe til min lokale fotballsko-leverandør imorgen tidlig! Har en tilgodelapp der på 1000 kr,så jeg tenkte bruke på Vapor V :!: Skal vi se hvem som får dem først? Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Nice Nice NICE! Skal ringe til min lokale fotballsko-leverandør imorgen tidlig! Har en tilgodelapp der på 1000 kr,så jeg tenkte bruke på Vapor V :!: Skal vi se hvem som får dem først? Bring it on ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå