Kriss^ Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det var disse Fikk skikkelig blåe tær Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 De skoene er jo smalere enn Vapor IV da. Lenke til kommentar
Kuli94 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hei Jeg vurderer et par med Adidas F50 sko , har dere noe erfaring fra noen nettsider eller butikker de er til en rimelig pris ? Lurer også på om det er noen "ulemper" med skoa Lenke til kommentar
Manken Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hei Jeg vurderer et par med Adidas F50 sko , har dere noe erfaring fra noen nettsider eller butikker de er til en rimelig pris ? Lurer også på om det er noen "ulemper" med skoa OsloSportsLager: http://www.oslosportslager.no/produktkateg...sko-4-2785.aspx TorshovKlubb: http://www.torshovklubb.no/design05/forside.asp De er vel for folk med smale føtter Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Har skoen selv, vil ikke anbefale den for deg hvis du er forsvarer. Skoen er stiv, så du får ikke taklet ordentlig med den, vet ikke om den blir mykere etterhvert. Jeg har nå hadd skoen i litt over 2 måneder, men enda kjenner jeg ikke at skoen har blitt mykere. Men ellers får du et enormt bra tilslag med skoen, pluss at de er ganske lett. De er egentlig ikke så smale, så hvis du har normale føtter bør disse passe deg perfekt;) Så, mitt råd: Hvis du er forsvarer, hold deg unna adidas f50 tunit, men hvis du er angriper bør nok disse skoene passe deg bra. Hvor spiller du på banen? Endret 28. februar 2009 av Henrikssen Lenke til kommentar
Kuli94 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Har skoen selv, vil ikke anbefale den for deg hvis du er forsvarer. Skoen er stiv, så du får ikke taklet ordentlig med den, vet ikke om den blir mykere etterhvert. Jeg har nå hadd skoen i litt over 2 måneder, men enda kjenner jeg ikke at skoen har blitt mykere. Men ellers får du et enormt bra tilslag med skoen, pluss at de er ganske lett. De er egentlig ikke så smale, så hvis du har normale føtter bør disse passe deg perfekt;) Så, mitt råd: Hvis du er forsvarer, hold deg unna adidas f50 tunit, men hvis du er angriper bør nok disse skoene passe deg bra. Hvor spiller du på banen? Okei , takk for svar Jeg spiller ofte ving kan hende jeg gå opp på spiss noen ganger ;D Lenke til kommentar
arve95 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Eg har Nike T90Laser II, og den passer perfekt for meg. Det er ikke sånn som mange sier,at den ikke passer til Back eller Ving, iallefall viss du er en av di som skjærer inn ofte( Eg er back,og skoene passer fint til meg). Da kan du skyte helt perfekt. Perfekt til innleg også. Får " curle" den inn helt perfekt. Men det er ikke noe videre behagelig å springe med, men du får ikke vont heller av å bruke dem. Eg vil anbefale alle å kjøpe i en halv størrelse større enn det dere bruker i andre fotballsko. Endret 28. februar 2009 av arve95 Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Har skoen selv, vil ikke anbefale den for deg hvis du er forsvarer. Skoen er stiv, så du får ikke taklet ordentlig med den, vet ikke om den blir mykere etterhvert. Jeg har nå hadd skoen i litt over 2 måneder, men enda kjenner jeg ikke at skoen har blitt mykere. Men ellers får du et enormt bra tilslag med skoen, pluss at de er ganske lett. De er egentlig ikke så smale, så hvis du har normale føtter bør disse passe deg perfekt;) Så, mitt råd: Hvis du er forsvarer, hold deg unna adidas f50 tunit, men hvis du er angriper bør nok disse skoene passe deg bra. Hvor spiller du på banen? Okei , takk for svar Jeg spiller ofte ving kan hende jeg gå opp på spiss noen ganger ;D her er anmeldelse av F50 Tunit: http://www.oslosportslager.no/produkttester.aspx Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Alle sammen, har dere fått med dere Mercurial Vapor Superfly nyhetene? http://inside.nike.com/blogs/nikefootball-...-superfly-lands Og http://www.unisport.dk/Nyhed/nyhed/4686/si...l_Superfly.html Ganske kult, kommer mer info om dem på mandag og da kan man forhåndsbestille dem også Kommer mer om Vapor V også. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Det var noe med de som jeg ikke likte... Vet ikk hva, men jeg får ikke lyst til å kjøpe dem... Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Alle sammen, har dere fått med dere Mercurial Vapor Superfly nyhetene? http://inside.nike.com/blogs/nikefootball-...-superfly-lands Og http://www.unisport.dk/Nyhed/nyhed/4686/si...l_Superfly.html Ganske kult, kommer mer info om dem på mandag og da kan man forhåndsbestille dem også Kommer mer om Vapor V også. Fikk det der med meg for en stund sida Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Correct me if im wrong (makter ikke skrive mer på footballshoos ettersom di fleste der svarer på en utrolig arrogant måte),men er Nike Mercurial Superfly den nye toppmodellen? Altså hierarkiet i Mercurial verden går på denne måten: 1.Mercurial Superfly 2.Vapor 5 3.Talaria Jeg er ganske fornøyde med mine Vapor nå.Så blir nok absolutt Vapor 5 på meg Liker veldig godt at snøringen er skjult. Lenke til kommentar
Ctarli Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Mine fotballsko: Nike Talaria IV Disse sitter helt perfekt på foten, og jeg har faktisk designa dem selv på www.nikeid.com Lenke til kommentar
Manken Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Correct me if im wrong (makter ikke skrive mer på footballshoos ettersom di fleste der svarer på en utrolig arrogant måte),men er Nike Mercurial Superfly den nye toppmodellen?Altså hierarkiet i Mercurial verden går på denne måten: 1.Mercurial Superfly 2.Vapor 5 3.Talaria Jeg er ganske fornøyde med mine Vapor nå.Så blir nok absolutt Vapor 5 på meg Liker veldig godt at snøringen er skjult. Jeg TROR Det er : -Mercurial Vapor IV/ Vapor(IV) SL -Mercurial Vapor V/ Vapor(V) SuperFly Endret 1. mars 2009 av Daggis0 Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Correct me if im wrong (makter ikke skrive mer på footballshoos ettersom di fleste der svarer på en utrolig arrogant måte) Javel... Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Correct me if im wrong (makter ikke skrive mer på footballshoos ettersom di fleste der svarer på en utrolig arrogant måte),men er Nike Mercurial Superfly den nye toppmodellen?Altså hierarkiet i Mercurial verden går på denne måten: 1.Mercurial Superfly 2.Vapor 5 3.Talaria Jeg er ganske fornøyde med mine Vapor nå.Så blir nok absolutt Vapor 5 på meg Liker veldig godt at snøringen er skjult. Det er riktig, ja. Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Correct me if im wrong (makter ikke skrive mer på footballshoos ettersom di fleste der svarer på en utrolig arrogant måte),men er Nike Mercurial Superfly den nye toppmodellen?Altså hierarkiet i Mercurial verden går på denne måten: 1.Mercurial Superfly 2.Vapor 5 3.Talaria Jeg er ganske fornøyde med mine Vapor nå.Så blir nok absolutt Vapor 5 på meg Liker veldig godt at snøringen er skjult. riktig ja Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Correct me if im wrong (makter ikke skrive mer på footballshoos ettersom di fleste der svarer på en utrolig arrogant måte),men er Nike Mercurial Superfly den nye toppmodellen?Altså hierarkiet i Mercurial verden går på denne måten: 1.Mercurial Superfly 2.Vapor 5 3.Talaria Jeg er ganske fornøyde med mine Vapor nå.Så blir nok absolutt Vapor 5 på meg Liker veldig godt at snøringen er skjult. Jeg TROR Det er : -Mercurial Vapor IV/ Vapor(IV) SL -Mercurial Vapor V/ Vapor(V) SuperFly riktig ja Lenke til kommentar
Manken Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hvorfor i huleste skriver alle det samme? Bare for å få flere innlegg eller ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå