M4ds Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 De er fine, spesielt i virkeligheten. Altså finere når man ser dem ordentlig, enn om man ser dem på bilde. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Har faktisk aldri sett de skoene i virkeligheten før Men syns de ser råtøffe ut Btw. Digger Avataren din, fikk meg til å le Lenke til kommentar
ManUtd94 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Noen som har predator av de nye modellene? Hadde tenkt å kjøpe predator Fantasy eller Clima Cool, noen som vet noe om de? Lenke til kommentar
Alcoh0l_2 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg er en sånn fyr som har forskjellige sko til forskjellige spilltyper, eller til de forskjellige typene humør jeg er i. Hvis jeg føler aggresiv og har lyst til å skyte mye, tar jeg på meg Nike T90 Laser eller Laser II. Hvis jeg føler meg oppfinnsom, tar jeg på meg Adidas Predator Absolute. Hvis jeg føler meg som en driblefant, tar jeg på meg Nike Mercurial Vapor IV. Hvis jeg føler meg defensiv, får jeg på meg Adidas Tunit +f50.7 Har du virkelig alle de fotballskoene? Har nok det, ja Det har hevet spillenivået mitt betraktelig siden jeg fikk den "samlinga" av skoa. Det er veldig mange som mener at alt ligger i huet. Det er helt riktig, men jeg får mer motivasjon hvis jeg bruker de riktige skoa. Jeg har ikke peiling på hva dette kommer av, men det bare er sånn Skoa hjelper meg veldig mye. Foreldrene mine tenker at jeg ikke har noe som helst behov for så mange sko, men det gjør meg, med hånda på hjertet, til en bedre fotballspiller Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Allikevel, den samlingen din er ikke stor i forhold til andre fra England osv De har kanskje 20 par med fotballsko Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg er en sånn fyr som har forskjellige sko til forskjellige spilltyper, eller til de forskjellige typene humør jeg er i. Hvis jeg føler aggresiv og har lyst til å skyte mye, tar jeg på meg Nike T90 Laser eller Laser II. Hvis jeg føler meg oppfinnsom, tar jeg på meg Adidas Predator Absolute. Hvis jeg føler meg som en driblefant, tar jeg på meg Nike Mercurial Vapor IV. Hvis jeg føler meg defensiv, får jeg på meg Adidas Tunit +f50.7 Har du virkelig alle de fotballskoene? Har nok det, ja Det har hevet spillenivået mitt betraktelig siden jeg fikk den "samlinga" av skoa. Det er veldig mange som mener at alt ligger i huet. Det er helt riktig, men jeg får mer motivasjon hvis jeg bruker de riktige skoa. Jeg har ikke peiling på hva dette kommer av, men det bare er sånn Skoa hjelper meg veldig mye. Foreldrene mine tenker at jeg ikke har noe som helst behov for så mange sko, men det gjør meg, med hånda på hjertet, til en bedre fotballspiller . Så heldig du er da Har ikke dette kostet deg veldig mye penger da? Jobber du for pengene selv eller ? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Nei huff, tenk å måtte jobbe for penger da gitt Det er ikke vanlig... Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Nei huff, tenk å måtte jobbe for penger da gitt Det er ikke vanlig... Hehehehehehe :!: Lenke til kommentar
Manken Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Mads, hvordan skaffer du penger da? får du dem av mamma ? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Du tok ikke sarkasmen? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Nope xD Men skjønte den nå xD Endret 24. februar 2009 av Daggis0 Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg har disse: <3 Hvordan er de? Ikke noe gnagsår? Har tenkt til å kjøpe meg de selv. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Du må egentlig bare prøve dem, og se. Noen får gnagsår, andre ikke. Jeg fikk gnagsår oppå foten, av en eller annen grunn. Men det gikk over med en gang. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Beste er nok å prøve dem. Jeg fikk som de fleste andre gnagsår på hælen/akkilesen, men det forsvant og har ikke fått ny mer gnagsår Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 De skoene passer perfekt til meg. Kanskje på grunn at jeg har litt liten og tynn fot som passer til skoen bra, for noen kan de være trange. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Du snakker om IV? De er ikke spesielt laget for tynne ben. De er faktisk en del bredere enn vapor III, så de burde passe de fleste. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Oja, de forde Vapor skoene mine var skikkelig trange, men har ikke prøvd de nye skoene mine mer enn 2 ganger fordi jeg er skadet nå.. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Trange på hvilken måte da? Siden Vapor skal sitte GODT rundt foten Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 De forrige vaporene? Var det også IV? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå