GrandMa Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Min Vapor funker hvertfall bra nå. Trenger ikke mer enn en sokk ekstra. Bruker du en sokk ekstra?Altså 2 par?Da vil jeg si at di ikke fungerer bra,før du kun bruker 1 par Jau, men jeg har alltid pleid å bruke 2 par sokker når jeg spiller fotball. Ble vant med det når jeg hadde noen sko som var så tynne et det gjorde vondt å skyte. Nå synes jeg bare det er digg med 2 Lenke til kommentar
Wingrove Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Min Vapor funker hvertfall bra nå. Trenger ikke mer enn en sokk ekstra. Bruker du en sokk ekstra?Altså 2 par?Da vil jeg si at di ikke fungerer bra,før du kun bruker 1 par Jau, men jeg har alltid pleid å bruke 2 par sokker når jeg spiller fotball. Ble vant med det når jeg hadde noen sko som var så tynne et det gjorde vondt å skyte. Nå synes jeg bare det er digg med 2 Hææ?? Bruker du to sokkepar i kamper? Hva gjør du med Leggbeskytterne? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Bruker et par tennissokker under eller over og så fotballstrømper. Leggskinnene er plassert som vanlig. Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hei! Skal kjøpe meg Nike Air legend II & kansje Super ligera... Noen som har skoene, og som kan komme med pluss-Minus o.s.v ? Blir også glad hvis noen vet NÅR Air Legend III kommer ut... har hørt juli ang legend III. super ligera med ett ord = fantastisk Lenke til kommentar
Wingrove Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Tusen Takk! Da kjøper jeg Super Ligera, og venter på Air legend III Lenke til kommentar
kskvam Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Når det gjelder fotballsokker med tennissokker utenpå, hva syntes folk om det? Spiller selv IKKE med to par sokker, jeg føler man får dårligere ballfølelse.... Skoene må jo gjerne være en halv størrelse større når man skal stappe et ekstra par sokker nedi skoen, unødvendig spør du meg. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hadde jeg vært deg hadde jeg hatt tennissokkene under fotball-sokkene. Ekstra sokker funker veldig bra for meg. Føler jeg sitter mye bedre fast i skoen. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Enig, ser helt for jævlig ut. Greit nok hvis skoene er litt for store, men sa syntes jeg enten tennissokkene skal være innenfor fotballsokkene eller i samme farge som strømpene. Ballfølelsen syntes jeg ikke blir noe forandret selv med to par sokker. Hva dette kommer av vet jeg ikke, men kan være noe med den såkalte sokkene-over-buksa noen ser som en kul stil. Noen har vel også fått det av C. Ronaldo. Endret 18. januar 2009 av Ari Gold Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Helt enig. Har et par sko som er litt for store og på forrige trening brukte jeg 2 par sokker, treninga gikk i hvertfall ikke dårligere Sokkene under fotballstrømpene seff! Lenke til kommentar
kskvam Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Spiller nå riktignok på lag med noen folks som bruker tennissokkene utenpå fotballsokkene. Tipper nok dette er, som Ari sier, et resultat av C. Ronaldo... Hvis skoene man spiller i er det jo godkjent å spille med to par sokker, et annet tips kan være bommull fremme i tåen Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det er vel noen som har diskutert dette lenger bak i denne tråden? Men uansett, Ronaldo bruker ikke tennissokker utenpå fotballsokken. Han har en fotballsokk som han har klipt av den nederste delen av, så tar han på seg tennisokken også teiper han sokkene sammen. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Nesten det samme. Regner med at de fleste tror han trer en tennissokk utenpå strømpen. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Har tenkt å kjøpe NIKE MERCURIAL VAPOR IV FG Marine/blue. Får de for 1300,- kr. Er det en bra pris, og hvordan er skoene? Funker de på kunstgress? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg synes prisen var ganske stiv, men skoene er bra. Ja, de funker på Kunstgress, men anbefales ikke hvis du skal gjøre det helt korrekt. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Disse: http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.as...p;GROUP=PSWERVE De skoene har jeg hatt i snart 2 uker nå og spilt 8 treninger med dem. Er jo helt sjuke bra sko! Aldri hatt bedre!!!!! Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Enig der. Veldig behagelig sko. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg synes prisen var ganske stiv, men skoene er bra. Ja, de funker på Kunstgress, men anbefales ikke hvis du skal gjøre det helt korrekt. Er de ikke ganske billig i forhold til priser her i Norge? De er helt nye, og det følger med eske og bag. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Skal du ha Mercurial bør du teste dem først. Stor risiko for gnagsår hvis de ikke passer beina dine. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Du får ofte ikke gnagsår får du har prøvd de noen ganger. En liten test i butikken er som regel for lite for vite om du får gnagsår eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå