haakon92 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Har fortsatt ikke bestemt meg for hvilke sko jeg skal kjøpe, Står mellom Tiempo SL og Mundial team men klarer altså ikke å bestemme meg:P.Noen tips? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Kjøp begge skoene, og selg de du ikke vil ha. Lenke til kommentar
haakon92 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Kjøp begge skoene, og selg de du ikke vil ha. har jeg ikke råd til:P Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Prøv begge, kjøp de som sitter best til foten, så enkelt er det. Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg ville valgt Tiempo SL, har ikke de, men har Adidas Mundial Team, er ikke i det hele tatt fornøyd med de. Så mitt tips, kjøp Tiempo SL, håld deg unna Mundial Team Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Prøv begge, kjøp de som sitter best til foten, så enkelt er det. Enn hvis han ikke har mulighet til å prøve begge? Lenke til kommentar
haakon92 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 da går jeg for dem;) Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Forresten, har hørt at noen her har snakket om Vapor Ice, men har ikke sett dem... Noen som har noe bilde? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Noen som faktisk vet når Puma V-konstrukt III Kommer ut i norge? Trenger svar!^^ Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Forresten, har hørt at noen her har snakket om Vapor Ice, men har ikke sett dem... Noen som har noe bilde? Vapor Ice, er ikke det hvite SL? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Vapor IV Ice = http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.as...p;PROFILE=Speed Kalles Ice pga fargen. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Vapor IV Ice = http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.as...p;PROFILE=Speed Kalles Ice pga fargen. Du har jo dem i SL Lenke til kommentar
teggyfan Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Forresten, har hørt at noen her har snakket om Vapor Ice, men har ikke sett dem... Noen som har noe bilde? det er vit\blå Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Noe som er allerede nevnt i denne tråden: Vapor IV Ice = http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.as...p;PROFILE=Speed Kalles Ice pga fargen. Lenke til kommentar
hberntzen Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hallo der godtfolk. Den nye sesongen er straks i gang her, og trenger nye sko. I fjor hadde jeg 2007-versjonen av f50, men var veldig misfornøyd. Året før det hadde jeg de fantastiske Predator Absolute, men knottene ble helt nedslitt etter halvspilt sesong på kunstgress. (Både myk og hard. Trener på hardt kunstgress og spiller hjemmekamper der, og de fleste bortekamper og noen helger med trening på mykt kunstgress) Har sett på AdiPure II HG og Predator Powerswerve HG+. Har en middels bred fot, og spiller sentral midtbane/indreløper. Er derfor avhengig av en passningssikker sko. Jeg har også et veldig bra skudd, og trenger en sko som kan få maks ut av skuddet mitt. Pris opptil 1600. Takk for svar! Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Predator er den eneste jeg har prøvd av de to. Anbefaler den. Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hallo der godtfolk. Den nye sesongen er straks i gang her, og trenger nye sko. I fjor hadde jeg 2007-versjonen av f50, men var veldig misfornøyd. Året før det hadde jeg de fantastiske Predator Absolute, men knottene ble helt nedslitt etter halvspilt sesong på kunstgress. (Både myk og hard. Trener på hardt kunstgress og spiller hjemmekamper der, og de fleste bortekamper og noen helger med trening på mykt kunstgress) Har sett på AdiPure II HG og Predator Powerswerve HG+. Har en middels bred fot, og spiller sentral midtbane/indreløper. Er derfor avhengig av en passningssikker sko. Jeg har også et veldig bra skudd, og trenger en sko som kan få maks ut av skuddet mitt. Pris opptil 1600. Takk for svar! jeg brukte predator helt inntil jeg oppdaget adipure. makan til fantastisk sko skal en lete lenge etter! ett annet hot tips er Nike Tiempo Super Ligera , har ett par kompiser som skryter hemningsløst over denne skoen. passer for kunstgress den også. PS: om dere trener på veldig hardt kunstgress, ville jeg vurdert en TF modell til trening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå