Ari Gold Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Dette er ikke bruktmarked, men et forum. Prøv finn, qxl eller lignende for kjøp og salg. Lenke til kommentar
issa(the fotballgeek):):0 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Dette er ikke bruktmarked, men et forum. Prøv finn, qxl eller lignende for kjøp og salg. rolig,rolig bare nevnte d..enkelte ganger kan d være lettere å få solgt skoene hvis du annonserer d hær! Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Du har kjøpt eller solgt sko her før? Er jo uansett ikke så mye jeg kan gjøre. Tenkte jeg skulle si ifra før moderatorene kom. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Heehhe. Skulle egentlig si det jeg og, men så kom jeg på at jeg hadde et par til salgs Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Det er alltid morsomt når wannabe-moderatorene kommer frem. Det har vel virkelig ikke gått ut over diskusjonen, uansett, noe nytt om vapor v? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Wannabe-moderator blir litt feil. Når folk begynner å legge ut godt brukte fotballsko syntes jeg det er greit at noen sier ifra. Om det er en moderator eller ikke har vel ikke noe å si. Greit å holde orden i tråden selv om jeg ikke er moderator. Lenke til kommentar
becks23 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 hei ! jeg vurdere å kjøpe Copa mundial og Nike air legend 2. er d noen som har de? er di gode? er ny i dette xD så jeg prøver å vende meg til dette men d hadde vært fint å vite om de skoene er noe... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Har mundial i både grus og gress, og hadde nok valgt ALII til gress. Knottene på mundial irriterer meg grenseløst og skoen lever ikke opp til mine forventninger. Grus er det selvsagt annerledes. Lenke til kommentar
becks23 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Har mundial i både grus og gress, og hadde nok valgt ALII til gress. Knottene på mundial irriterer meg grenseløst og skoen lever ikke opp til mine forventninger. Grus er det selvsagt annerledes. takk for hjelpen har mundial i grus jeg og Lenke til kommentar
teggyfan Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Har mundial i både grus og gress, og hadde nok valgt ALII til gress. Knottene på mundial irriterer meg grenseløst og skoen lever ikke opp til mine forventninger. Grus er det selvsagt annerledes. hvilken sko er ALII har hørt litt om de men jeg vet ikkje kvifor nokon det er har du eller nokon andre eit bilde Lenke til kommentar
becks23 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Har mundial i både grus og gress, og hadde nok valgt ALII til gress. Knottene på mundial irriterer meg grenseløst og skoen lever ikke opp til mine forventninger. Grus er det selvsagt annerledes. hvilken sko er ALII har hørt litt om de men jeg vet ikkje kvifor nokon det er har du eller nokon andre eit bilde Nike Air legend 2: http://www.sportkuster.com/images/produkte...2_fg_weiss_.jpg Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Har tenkt og kjøpe adidas adipure 2, men først må jeg få vite noe om adipure 1. Kan dere ramse opp fordeler og ulemper med skoene?, altså di som har hatt adipure 1 Takk på forhånd Endret 2. januar 2009 av Henrikssen Lenke til kommentar
SuperduperMarkus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ser ut til at det er ein del med peiling på fotballsko her, og vender meg difor til dykk i eit siste desperat forsøk på å nå målet mitt: Kvar i alle dager er det mogleg å tak i eldre Adidas Predator-modellar?! Har sendt mail til Adidas-Norge, Adidas-Europe, og saumfart Google uten merkverdig hell! Må da eksistere forhandlarar med desse skorne enten i inn eller utland? Tenker då sjølvsagt ikkje på brukte sko som selges av diverse tvilsome typar på Ebay. Det må da òg være fleire enn meg som har dette ønsket? Adidas Predator-modellen frå 1998 f.eks er heilt rå både med tanke på design og komfort! Dagens nyaste modellar er direkte stygge i forhold til eldre modellar, og få ting ville ha gleda meg meir enn eit godt råd frå dykk! Håper på positivt svar! Lenke til kommentar
becks23 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Har tenkt og kjøpe adidas adipure 2, men først må jeg få vite noe om adipure 1. Kan dere ramse opp fordeler og ulemper med skoene?, altså di som har hatt adipure 1 Takk på forhånd Jeg hadde adipure 1 Den ene skoen ble ødelagt i hælen.... men funket helt fint forsatt Adipure 1 hvar vell ein av di beste skoene jeg har hatt Endret 3. januar 2009 av becks23 Lenke til kommentar
becks23 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ser ut til at det er ein del med peiling på fotballsko her, og vender meg difor til dykk i eit siste desperat forsøk på å nå målet mitt: Kvar i alle dager er det mogleg å tak i eldre Adidas Predator-modellar?! Har sendt mail til Adidas-Norge, Adidas-Europe, og saumfart Google uten merkverdig hell! Må da eksistere forhandlarar med desse skorne enten i inn eller utland? Tenker då sjølvsagt ikkje på brukte sko som selges av diverse tvilsome typar på Ebay. Det må da òg være fleire enn meg som har dette ønsket? Adidas Predator-modellen frå 1998 f.eks er heilt rå både med tanke på design og komfort! Dagens nyaste modellar er direkte stygge i forhold til eldre modellar, og få ting ville ha gleda meg meir enn eit godt råd frå dykk! Håper på positivt svar! http://www.dooyoo.co.uk/sports-equipment/_adidas/ Det må vell være noe hær?^^, Lenke til kommentar
Neville Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ser ut til at det er ein del med peiling på fotballsko her, og vender meg difor til dykk i eit siste desperat forsøk på å nå målet mitt: Kvar i alle dager er det mogleg å tak i eldre Adidas Predator-modellar?! Har sendt mail til Adidas-Norge, Adidas-Europe, og saumfart Google uten merkverdig hell! Må da eksistere forhandlarar med desse skorne enten i inn eller utland? Tenker då sjølvsagt ikkje på brukte sko som selges av diverse tvilsome typar på Ebay. Det må da òg være fleire enn meg som har dette ønsket? Adidas Predator-modellen frå 1998 f.eks er heilt rå både med tanke på design og komfort! Dagens nyaste modellar er direkte stygge i forhold til eldre modellar, og få ting ville ha gleda meg meir enn eit godt råd frå dykk! Håper på positivt svar! Hvilke modeller er du ute etter da? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hvis du er heldig finner du sikkert noe på ebay. Lenke til kommentar
SuperduperMarkus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) "Hvilke modeller er du ute etter da?" Alle Predator-modellar eldre enn 2003 er høgaktuelt! Men begynner å innsjå at dette ser umogleg ut... Einaste eg har funne som ser interessangt ut er desse: Adidas Predator Manic Men må da vere fleire enn meg med dette ønsket?? Endret 3. januar 2009 av SuperduperMarkus Lenke til kommentar
SuperduperMarkus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 ...Forøvrig, nokon som har erfaringar med kjøp frå eBay? Lenke til kommentar
carra23 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 hei ! jeg vurdere å kjøpe Copa mundial og Nike air legend 2. er d noen som har de? er di gode? er ny i dette xD så jeg prøver å vende meg til dette men d hadde vært fint å vite om de skoene er noe... Kjøp mundial . Beste skoen ever. VEldig veldig gode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå