Anti LFC Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 hei.. Jeg er ny her, men jeg lurer på en ting. Jeg har skoa Predator pulse 2 TRX FG (sølv) og synest de er kjempegode. Det er mitt andre par av de skoa. Men jeg har ett problem. Skinnet "flasser" av! På innsiden av storetåa og forran. Kan det ha noe med at jeg har brukt de i vinter, for de blir fort slitt i forhold til tid. Jeg skjønner ikke hvorfor det er sånn, så jeg håper dere har noen gode svar til meg Btw jeg spiller mest på kunstgress av det nyeste slaget. Jeg skal kjøpe nye snart så har dere noen gode tips til meg? Jeg tror jeg går for Adidas - Absolute FG Rød, for jeg er jo tross alt VELDIG fornøyd med predator. -Takk 8463992[/snapback] Kunstgress har skylda. 8471020[/snapback] second that! har hatt mine i litt over to måneder, og skinnet er allerede veldig slitt. de er kun brukt på kunstgress. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Tips til sko som er gode både på vanlig gress og kunstgress? Lenke til kommentar
Kamil Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg liker Vapor og Lotto Zero Gravity , Jeg syntes fansy fotballsko er det kuleste og beste Lotto er en klar favoritt og sparer meg for tid med uten knyting. Ronaldinho skoene har vært en favoritt i år på grus Lotto Til Skudd og Vapor til skru og finter. Lenke til kommentar
Daniel_Sturridge Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Det spørs jo åssen kunstgress man spiller på da. Kunstgresset jeg spiller på er like bløtt som gress og skader derfor ikke fotballskoa mine Lenke til kommentar
Daniel_Sturridge Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Noen som f.eks har bestilt fotballsko fra unisport.dk?? hvor mye koster frakt og porto?? Lenke til kommentar
swirix Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 jeg bruker asics ettelleranna på grus på gress bruker jeg adidas predator absolute hg gull / hvit, det har ikke så mye og si for meg om de er hg eller fg etter som jeg ikke veier så mye. + tunit Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 har noen av dere testet Nike AZT90 Laser? den ser litt "auch" lissom Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 kjøpte meg copa mundial for en måned siden. konge sko kjempefornøyd anbefales sterkt 10/10 Lenke til kommentar
Daniel_Sturridge Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hvilken farge synes dere er tøffest på Ronaldinho skoa?? Svart eller hvit?? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 ALLE fotballsko skal være svarte hvis du ikke er homse da. Da er det greit med sko i en eller annen grell farge. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 ALLE fotballsko skal være svarte hvis du ikke er homse da. Da er det greit med sko i en eller annen grell farge. 8523773[/snapback] Ja, det er helt sant. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg sverger til Predator Mania. Prøvd Copa Mundial, Absolute, Accelerator, Precision, Pulse og F50+. Var egentlig aldri i tvil om hvilke som var best Nike-sko skyter jeg altfor høyt med, og Mania-kraften er helt fraværende. Huff. Vapor'ene og Air Zoom-skoa blir nok stående i skapet i år. Lenke til kommentar
Daniel_Sturridge Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Grusomt gammeldagse vi var her da. Hvis de som ikke bruker svarte fotballsko er homofile, er jo fleste parten det. Kan gått tenkes at jeg kjøper meg svarte sko, men kan godt kjøpe røde, gule osv. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Mhm, hvis vi ser på predator absolute. Så er det 2 modeller for "vanlie" da? Pluss en modell for veldig matcho damer? Mens de homofile har masse å velge mellom. Skjønner ikke logikken i det altså. Adidas må tro 90% er homofile. Lenke til kommentar
Daniel_Sturridge Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Bra en som har noe oppe i huet. De som tror slike farger er for homofile tar nok dessverre feil Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Skal gå til innkjøp av nye kunstgress sko. Spiller for tiden venstre ving Hvilken sko anbefaler dere? Endret 6. mai 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Spiller ikke så mye fotball lengre, men trenger et par kunstgress sko. Har hatt Vapor skoa fra Nike sist, men det var jo gress sko. Vil helst ha noen kunstgress sko som likner. Nike Er disse brukbare på kunstgress, eller vil de bli slitt opp i tuppen? Og, kan man bruke noen knottesko på kunstgress, hvis ja,hvilke? Håper noen av dere her kunne ha hjulpet meg. Spiller for tiden på joggesko som er _elendige_ til å spille fotball med. Takk! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Skal gå til innkjøp av nye kunstgress sko. Spiller for tiden venstre ving Hvilken sko anbefaler dere? 8547123[/snapback] Jeg bruker disse til treningsko på kunstgress. Veldig gode sko. http://www.sportdirekt.no/detail.asp?id=39...pt=203&farge=-1 jeg har dem i svart(fant ikke bilde av dem). Skal du ha sko til kunstgress, så anbefaler jeg at du kjøper sko med samme knotte type som de . Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg trenger nye kunstgressko. Jeg vil gjerne at de skal koste en del mindre enn her i Norge. Er det noen som vet om noen sider som selger gode fotballsko til en billig penge? Under 1000,- helst. Lenke til kommentar
Daniel_Sturridge Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Du kan jo få billig sko på unisport.dk elr prodirectsoccer.com, men er litt usikker på hvor mye det koster å importere skoa til norge. frakt+porto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå