Nistelrooy Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Er det bare jeg som opplever at mine skudd blir helt ræve med vapor IV?De som faktisk treffer blir kanonbra, men mange skudd bare sklir av foten, og drar sin egen vei :S Noen som opplever det samme? Du må nok øve mer på skudd. Vet noen om det er toll fra Prodirect soccer? isåfall hvor mye? Har tenkt å kjøpe Mercurial Vapor SL Ja, det er toll. 25% + tollgebyr Hvis skoa koster 1000 kroner: 1000 * 0,25 + 80 = 330 kroner. Pluss frakt. Det blir toll på frakta også hvis varen koster over 1000 kroner. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er jeg den eneste her inne som har fått sko som jeg får sykt vondt i hælen av? Jeg prøvde dem sist på lørdag,hvor jeg jogger lett i et kvarter med dem,før jeg prøvde et par skudd. Smertene har avtatt litt,men først på kvelden kjente jeg en sterk smerte i hælen på trykkpunktet jeg kjenner i skoen. Avtar ikke dette iløpet av denne uken,blir jeg tvunget til å gi fra meg skoene eller selge dem. Og skoene suger hesteballer å skyte annet enn vrist skudd med,kontra Adidas Predator der du bestemmer på forhånd hvor hvert skudd går,og ballen lystrer,hver gang.Dette var jeg egentlig ganske klar over før jeg kjøpte dem.Jeg er en som elsker og vri en ball opp mot hjørnet istedenfor og dundre den opp dit. Men ballfølelse og kontroll på ballen er outstanding.Ingen i nærheten..Spiller til vanlig med Adidas Predator,og å skifte til Mercurial føles som å gå ned i vekt på 2 minutter Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Vel, du kan gi skoene til meg Neida, men... skoene passer utmerket til å skru ballen også, det er jo ikke noe problem. Det er bare å bli vant til skoene etter en trening så skal det kunne gå bra. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hvilken str er de i? Si fra hvis du skal selge corey. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hvilken str er de i? Si fra hvis du skal selge corey. Jeg gir lyd på denne tråden her hvis jeg selger di. Jeg har di i størrelse 41,noe som jeg synes er veldig merkelig,ettersom jeg bruker 42 til 42/5 på Adidas Predator Er Adidas sin oppfattelse av skostørrelser annerledes enn Nike?! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Desverre for små for meg da jeg trenger str. 44 i vapors. Det var iallefall 44 når jeg prøvde i butikk. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Desverre for små for meg da jeg trenger str. 44 i vapors. Det var iallefall 44 når jeg prøvde i butikk. Hva med størrelse 45? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Når jeg testa vapor i 43 var de ALT for trange. Bruker ikke mer i predator i hvertfall Lenke til kommentar
kskvam Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hei. Det er vel tilfeldigvis ikke noen som har noen bilder av Vapor V som kommer ut i April neste år? Er jo ikke sikkert de er designet ferdig ennå, men jeg er ganske spent på hvordan de ser ut Hilsen en trofast vapor-bruker! Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Designet er ferdig det, og det er ikke særlig store forandringer. Har ikke noe bilde på meg akkurat nå, men kommer med det etterpå. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Her er de: Den nåværende modellen er kulere Lenke til kommentar
Corey Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Den nåværende modellen er kulere Det er jeg faktisk 100% enig i. Disse skoene ligner på amerikanske fotballsko,aka Reebok. Ikke pene i det hele tatt. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Nei, men de er faktisk finere i virkeligheten. Jeg har sett et bilde av C.Ronaldo bruke dem, og de ser ganske greie ut der. Lenke til kommentar
kskvam Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg regner med det er noen endringer på det fotballmessige, ikke bare på utseende Anyway, gleder meg til å kjøpe de Lenke til kommentar
nasri22 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Jeg skal snart kjøpe meg nye fotballsko så lurer om det er noen som har anbefalinger. Jeg har vanlig fot, spiller sentral midtbane, mine styrker er pasninger og skudd (har veldig mange assister), spiller for det meste på gress og det er det samme hvor mye skoene koster. Hvilke sko burde jeg velge?? Endret 10. desember 2008 av nasri22 Lenke til kommentar
kskvam Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg skal snart kjøpe meg nye fotballsko så lurer om det er noen som har anbefalinger.Jeg har vanlig fot, spiller sentral midtbane, mine styrker er pasninger og skudd (har veldig mange assister), spiller for det meste på gress og det er det samme hvor mye skoene koster. Hvilke sko burde jeg velge?? Hvis du er "hjernen" i laget, og ligger bak og styrer og slår lissepasninger anbefaler jeg Adidas Predator. Hvis du er en mer offensiv midtbanespiller anbefaler jeg Vapor! Jeg bruker selv vapor(midtstopper) og mener det er en klassesko. Med Vapor får du et raskt steg, god ballfølelse og god pasningsfølelse. Men dette er min mening, det er opp til deg å velge sko. Må bare føye til at Adidas Adipure er en fantastisk sko. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Faen, har oslosportslager satt opp prisene på de røde og grønne vapor? :O Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1q34123 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hei.Det er vel tilfeldigvis ikke noen som har noen bilder av Vapor V som kommer ut i April neste år? Er jo ikke sikkert de er designet ferdig ennå, men jeg er ganske spent på hvordan de ser ut Hilsen en trofast vapor-bruker! Hey Kvam! Siden du registrerte deg joiner jeg deg Aldri skjønt hvordan du ble så glad i Vapor heller.. Men til en annen sak! Jeg har nå gått fra den skumle overgangen fra keeper til utespiller. 15 år. Er ikke sikker på hvor jeg skal spille ennå, men tror det blir midtbane. Nå tenkte jeg også på nye sko: *Er en duellspiller, både offensivt og defensivt *Liker å løpe med ball og spille andre gode *Langpasninger og skudd er IKKE blant mine gode egenskaper Forslag? Andre enn Vapor altså Har sett på Puma King XL, Nike AL 2 og Super Ligera formeninger om hvilke av de som er best? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Dra rundt og prøv ulike sko. På den måten finner du best ut hvilke som passer foten din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå