Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden

ingveh

Anbefalte innlegg

Hvordan føles skoene nå, Corey?

Statusrapport etter 6 dager med skoene er som følger:

Har jogget lett med skoene hver dag i ca.10-15 minutter samt hatt varmt vann oppi dem,mens jeg jogger og trikser på ball.

Skoene er fremdeles veldig ubehagelige,men det nærmer seg noe.Smertene i hælen er mindre enn de opprinnelig var.Jeg var klar over at dette kunne skje meg også når jeg kjøpte skoene,men jeg synes det er veldig dårlig at en sko til normalt 2300kr (eller 1380kr på oslo sportslager :thumbup: ) tar så lang tid før du kan spille normalt med dem.

Heldigvis har jeg et par Predator som jeg ellers bruker til disse sitter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei :D Enig med dere som sier at Vapor IV er vond i hælen;gnagsår. Jeg har ikke skoa men testa de på foten i en butikk og kjente det i hæla av å bare ha de på. Kjente på tunit og predator også. Synest definitivt tunit passa best på foten. De var gode :D Hva tror dere om en offensiv midtbane med tunit? Rart?

Du som sier adipure er bra: Jeg synest ikke det.

1. Det er ikke noe spessielt ved de.

2.Sålen er helt jævlig og løs som fører til ekkle problemer

3. hmmm, finnes mange bedre alternativ spør du meg :p

Skoa er egentlig ikke mere enn "allright" spør du meg.

Joa, sålen er en del løs, men skoen er utrolig behagelig til foten og den er en "allround" sko. Bra feeling med ballen også, gode å slå pasninger med iallefall. ;)

Lenke til kommentar

De sorte med et slags skinn og ikke sånn plastikk er em ja...

Men, ok, fikk ikke kjøpt em-modellen, såeh hva mener dere om de vanlige IV? Grønne,røde u name it.

-Man får vondt i hæla i starten har jeg hørt, men går dette over etterhvert?

-Ser veldig plastikk ut, er dette noe som gjør touchen eklere eller er det ganske deilig?

-Er de gode å skyte i?

-Klistrer foten seg fast i ballen?

-Bra kvalitet? De siste vapora jeg hadde var II, det var helt sinnsyk bra kvalitet på de! Kan jeg forvente noe lignende på IV?

thnx

Lenke til kommentar

Vapor er de beste skoene jeg har hatt ihvertfall, "plastikken" gjør touchen sykt bra, og det at skoen sitter tight rundt foten gjør både touch og skudd blir bra nesten uansett. Ja, det er vondt i starten, men det går bra hvis du bruker sånn gnagsårstift eller eventuelt gnagsårplaster. Det er også bra kvalitet på dem, jeg har brukt Vapor i noen år nå, og de byttes bare ut fordi de ikke passer lenger.

Alt i alt en veldig bra sko :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja, jeg kan da oppleve det. Men, da gjør jeg det jo med vilje ;)

Jeg har Vapor SL SG Ice, og Vapor IV Marine/blå. Jeg har ikke fått prøvd SL Ice enda, ettersom de er i SG. Men Vapor IV er etter min mening, veldig bra å skyte med. Jeg kan fortsatt ikke skille mellom hvilke som er best av Vapor IV og Vapor III, men det er min smak ;)

Skoene gjør at ballen "klistrer" seg litt til skoen, og de er veldig bra å skyte Ronaldo-sko med. Anbefales på det sterkeste.

Det med vondt i hælen er det mange som sier, men det går over. Jeg for min del fikk aldri vondt i hælen, så jeg kan ikke si noe spesielt om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...