Corey Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Fikk mine Mercurial Vapor i posten igår,Supert Oslo Sportlager. Men dessverre,førsteinntrykket mitt til denne superskoen,er gaaaanske dårlig. Skoene gjør rett og slett driiiiiiiiitvondt å ha på.Jeg løp i dem et kvarter for å varme dem opp,helte varmt vann oppi for å få dem til å feste seg bedre,både idag og igår.Men det er en direkte lidelse og bruke dem. Ellers så er dette en sko som man ikke plasserer ballen med.Ballen vinger fram og tilbake som en,ja,som et Ronaldo skudd. Satser på det blir bedre etterhvert.Ballfølelsen er jo ganske bra. Noen andre som vil dele sin erfaring? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jada, dette er mitt felt! Jeg har Vapor IV selv, og du blir antakeligvis vant til skoene etterhvert. Skoene kan også brukes til å plassere skuddene med, men jeg er ikke en "plasserer", så jeg kan ikke si så mye om det. Jeg er vel beryktet på laget mitt at jeg har et såkalt "Youtube-skudd", ettersom jeg noen ganger ser på frispark på youtube Det er sånne skudd Ronaldo har Er de riktig størrelse da? Hvor gjør det vondt? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Corey. Jeg tipper du får vondt bak på helen, dvs gnagsår? Har samme skoene og sliter selv med gnagsår. Bruk teip og/eller gnagsårplaster når (dvs mens) du skal spille. Bruk dette inntil du har gått skoen inn. Da vil du til slutt ikke få vondt. Grunnen til at det gjør så vondt å løpe med dem er pga den plastikkbiten bak på helen. Det suger, men bortsett fra dette er de helt klart beste skoene jeg noen gang har opplevd. Endret 30. november 2008 av GrandMa Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jada, dette er mitt felt! Jeg har Vapor IV selv, og du blir antakeligvis vant til skoene etterhvert. Skoene kan også brukes til å plassere skuddene med, men jeg er ikke en "plasserer", så jeg kan ikke si så mye om det. Jeg er vel beryktet på laget mitt at jeg har et såkalt "Youtube-skudd", ettersom jeg noen ganger ser på frispark på youtube Det er sånne skudd Ronaldo har Er de riktig størrelse da? Hvor gjør det vondt? Ja di er riktig størrelse.Var i en butikk før jeg bestilte og hørte med 2 personer for å være sikker.Skoene sitter som støpt.Det gjør vondt bak på hælen. Til Grandma: Ja er bak på hælen der gjør vondt.Syns egentlig det er rart fordi jeg har alltid brukt Predator,og disse skoene har jo en gedigen "hælbeskytter" av plastikk.Hmmm..Jeg satser på at deres tips holder ord,hvis ikke blir jeg fort Mercurial Vapor-løs,if you catch my drift Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Hva synes dere om disse ? http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/18...BESTILLING.html Endret 2. desember 2008 av Henrikssen Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hva synes dere om disse ? http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/18...BESTILLING.html Da foretrekker jeg heller mine grønne Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hva synes dere om disse ? http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/18...BESTILLING.html Da foretrekker jeg heller mine grønne Ja, faktisk enig med deg. Synes de grønne er råere enn de jeg viste ! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg synes de er drit stygge Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg synes de er drit stygge Di grønne eller di spygrønne? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 De spygrønne De grønne er freshe Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg synes de er drit stygge Di grønne eller di spygrønne? Synes ikke de var stygge, men de var ikke fult så rå som de grønne Lenke til kommentar
Neville Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Citrus-skoene hadde vært mye kulere hvis knottene hadde vært samme farge som skoen og nike-merket skulle vært i en annen farge. Lenke til kommentar
DJ ESMXX #6 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg synes de Sitrus fargede Mercurial Vapor IV er dritfete, liker tross alt Vapor III i limegrønn bedre, men beste fargen i Vapor IV delt med mørkeblå og neongul. Har tenkt til å bestille meg nye sko, og tenker å kjøpe Puma v 1.08 tricks, er det noen som har noen erfaringer? Lenke til kommentar
nasri22 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Noen som har noe å si om Tiempo 10R Dois? Vurderer å kjøpe de men vil høre om det er noen som har noe å si om de først....??? Håper på svar så fort som mulig Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nå er skoene mine på vei til Torshov. Håper de kommer tilbake i riktig størrelse kjapt. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nå er skoene mine på vei til Torshov. Håper de kommer tilbake i riktig størrelse kjapt. Har selv Adipure og dem anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Litt sent å komme med anbefalinger nå? Det er snakk om Nike Air Zoom Control II (innesko). De virker som veldig gode sko, gleder meg til jeg får de i riktig størrelse. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Litt sent å komme med anbefalinger nå? Det er snakk om Nike Air Zoom Control II (innesko). De virker som veldig gode sko, gleder meg til jeg får de i riktig størrelse. Ja, sant det - det er vel kanskje noen som spiller på kunstgress da . Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvordan føles skoene nå, Corey? Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Hei Enig med dere som sier at Vapor IV er vond i hælen;gnagsår. Jeg har ikke skoa men testa de på foten i en butikk og kjente det i hæla av å bare ha de på. Kjente på tunit og predator også. Synest definitivt tunit passa best på foten. De var gode Hva tror dere om en offensiv midtbane med tunit? Rart? Du som sier adipure er bra: Jeg synest ikke det. 1. Det er ikke noe spessielt ved de. 2.Sålen er helt jævlig og løs som fører til ekkle problemer 3. hmmm, finnes mange bedre alternativ spør du meg Skoa er egentlig ikke mere enn "allright" spør du meg. Endret 4. desember 2008 av Sindris1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå