Olefn Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 LittleBoy, jeg har stor tro på at du vil slite mer med beina dersom du velge Absolion og alle andre sko som har rektangulære knotter. Anbefaler deg å holde til sko som har runde/ovale knotter (HG/HG-E). Skinnet på Mundial kan du ta vare på ved å smøre krem på tuppen av skoene for å hindre at de blir slitt. Anbefales det, altså. Må forresten foreslå Super Ligera til deg, eller omså Tiempo Ligera, men du får foreløpig kun Super Ligera her i Norge. De skoene er designet for bruk på grus/kunstgress og de har itillegg en grov frontparti på skoene som gjør at skoene ikke slites ut så fort. Anbefaler det, altså. Dessuten, jeg vil påstå at Super Ligera vil passe smale/flate føtter ganske så godt. Eneste grunnen jeg kan se for meg at du får vondt i ryggen pga. skoene må være pga. at du bruker fotballsko med rektangulære knotter.. Nistelrooy, som nevnt tidligere, så anbefales AZCII, men jeg vil også anbefale Adidas Samba, Mundial, adiPURE og Nike Air Legend. Alle er utmerket innendørssko for det fleste føtter. Anbefaler at du prøver de før du kjøper skoene, hvis det mulighet for å gjøre det da. Det finnes flere fargevarianter tilgjengelig i USA og sånt, men her i Norge så sparer du både tid og ekstra fraktkostnader ved å bestille hos f.eks Oslo Sportslager. ESM, beste alternativ for deg er så absolutt eBay eller finn. Finner du de ikke der, er det ikke bare bare å finne butikk som har de, iallefall ikke her til lands. Henrikssen, det er vel strengt tatt 50,- for frakt hos Oslo Sportslager også.. 115,- hvis man går for postoppkrav. Eller..? Hvor finner jeg grus versjonen av disse? ( super Ligera) Ser de ikke er på torshov. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Skoene får du tak i to fargevarianter: http://www.oslosportslager.no/produkt/nike...dors-19639.aspx Og : http://www.oslosportslager.no/produkt/nike...dors-18868.aspx På oslosportslager.no har de alle størrelsene, så det er bare å kjøpe derifra. De har de samme skoene på www.torshovklubb.no, og der er det 50 kr i frakt, mens det er 90 kr på oslo sportslager ! Jeg fant flere... Fikk lyst på de øverste, men de har ikke størrelsen min. http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.as...amp;GROUP=FUTSL Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 De gule var stygge! Kjøp en farge som ikke har så WOW-faktor.. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Smak og behag... Blir nok uansett en av de to nederste siden jeg må kjøpe de i Norge. Lenke til kommentar
Olefn Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Shoo? Du svarte på meldinga mi og nevnte Super Ligera. Finnes de i grus? Finner de ikke noe sted. Hvis ikke de fins i grus. Hvilke sko skal jeg ha i grussko da? Mundial? Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Shoo? Du svarte på meldinga mi og nevnte Super Ligera. Finnes de i grus? Finner de ikke noe sted. Hvis ikke de fins i grus. Hvilke sko skal jeg ha i grussko da? Mundial? såvidt meg bekjent finnes ikke super ligera i tf såle. mundial team er en veldig god sko for grus. Endret 24. november 2008 av tomniel Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Bestilte disse skoene (Nike Air Zoom Control II) mandag kveld og fikk de i dag. Super leveringstid fra Torshov Sport. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Bestilte disse skoene (Nike Air Zoom Control II) mandag kveld og fikk de i dag. Super leveringstid fra Torshov Sport. Og du holder deg til hvor i landet? I nærheten av Oslo? Bergen? Tr.heim? Tromsø? Stavanger? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Oppland. 1 time fra Oslo. Men det ser ut til at jeg kanskje skulle hatt de i en halv størrelse mindre. Kjipt... Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Oppland. 1 time fra Oslo. Men det ser ut til at jeg kanskje skulle hatt de i en halv størrelse mindre. Kjipt... Bestilte også skoene, for noen uker siden da. Merket at de var litt stor på størrelsen. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvis jeg sender de inn og ber om en annen størrelse; Får jeg de tilbake uten å betale porto da? Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hvis jeg sender de inn og ber om en annen størrelse; Får jeg de tilbake uten å betale porto da? Jeg veit ikke, men jeg antar at du må betale porto Lenke til kommentar
Neville Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hvis jeg sender de inn og ber om en annen størrelse; Får jeg de tilbake uten å betale porto da? Du må betale frakten når du skal sende de tilbake, men når du får skoene i rett størrelse så betaler butikken portoen. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Altså at jeg betaler porto for å sende de inn, men må ikke betale for å få de tilbake? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Har tenkt litt på de rosa vaporene, hadde v?rt litt tøft. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Weee,der er Grønne Vapor på vei til meg fra Oslo Sportslager Weee Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Har tenkt litt på de rosa vaporene, hadde v?rt litt tøft. Ja, det trur jeg. Men hvis jeg var deg ville jeg ha ventet til de nye modellene kommer Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Men hvis jeg var deg ville jeg ha ventet til de nye modellene kommer Tenker du på Vapor V som kommer ut i April? Eller nye farger? Og hvorfor ville ventet? Lenke til kommentar
Neville Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Altså at jeg betaler porto for å sende de inn, men må ikke betale for å få de tilbake? Det er i hvertfall sånn på OsloSportslager. Men det er jo bare å sende en mail å spørre hvordan det er. Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Men hvis jeg var deg ville jeg ha ventet til de nye modellene kommer Tenker du på Vapor V som kommer ut i April? Eller nye farger? Og hvorfor ville ventet? Ja, mener Vapor V, de er sikkert bedre, og det er iallefall ikke vits i å ha de her i nord i vinter. Men det kan hende dere der sør har mange haller. Men jeg synes alikevell det ikke er noe vits til og kjøpe ''plastsko'' nå, man burde heller kjøpe skinnsko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå