F.torres Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Har funnet en Engelsk side der de, selger vapor3 for ca 1000kr+120kr frakt. Er ikke det utrolig billig??? 8369972[/snapback] hvilken side da?? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Kjøpte meg Adidas Copa Mundial igår 1199,- Lenke til kommentar
HWN Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 hei, for dere som har puma V1, gjør det ikke litt vondt å skyte i lengden pga det tynne stoffet? lurer på å kjøpe den Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 hei, for dere som har puma V1, gjør det ikke litt vondt å skyte i lengden pga det tynne stoffet? lurer på å kjøpe den 8438858[/snapback] Nei, jeg får ikke vondt i hvertfall. Jeg har hatt MANGE sko og pumane er dem jeg synst er best å skyte med . Hvis du skal kjøpe skoa anbefaler jeg deg å kjøpe dem i skinn,jeg har hatt begge typene men den i skinn er hakke bedre Lenke til kommentar
Lamp1 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Lurer på om heg har gjort et godt kjøp! Bestilte disse over torshov sine hjemmesidier til 850 kr! Her er de: http://www.torshovklubb.no/Design02/stortb...d=5375&farge=-1 Er dette den nyeste modellen? Måtte sende link, siden det ikke gikk an å lege opp bilde Eller sikkert mulig, men abre ikke jeg som fikk det til Endret 22. april 2007 av Lamp1 Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ikke helt nyeste modell med tenke på farge. Men joa. Lenke til kommentar
Lamp1 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ikke helt nyeste modell med tenke på farge. Men joa. 8447433[/snapback] Kan du linke til den nyeste fargen? Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Har funnet en Engelsk side der de, selger vapor3 for ca 1000kr+120kr frakt. Er ikke det utrolig billig??? 8369972[/snapback] Jo Hva heter siden? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ikke helt nyeste modell med tenke på farge. Men joa. 8447433[/snapback] Kan du linke til den nyeste fargen? 8447447[/snapback] Disse, men de er syntetiske...det tror jeg ikke de du bestilt er. Og så er det noen røde tror jeg. Lenke til kommentar
The1 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Jeg spiller med disse, Nike Mercurial Talaria3 og er veldig fornøyd med dem. Skoa sitter som støpt. Endret 23. april 2007 av The1 Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Jeg spiller med disse, Nike Mercurial Talaria3 og er veldig fornøyd med dem.Skoa sitter som støpt. 8449012[/snapback] hadde dem før. gode sko, likte dem bedre en vapor Endret 23. april 2007 av messi91 Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Er det noen som har bestillt sko fra pro direct soccer? Hvor lang var leveringstiden? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Er det noen som har bestillt sko fra pro direct soccer? Hvor lang var leveringstiden? 8455456[/snapback] Ganske sikkert på at du finner svar om du leser gjennom tråden. Lenke til kommentar
Daniel_Sturridge Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 du kan finne sånne priser både på unisport.dk og prodirectsoccer.com har fortsatt ikke bestilt sko..åssen sko burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 du kan finne sånne priser både på unisport.dk og prodirectsoccer.com har fortsatt ikke bestilt sko..åssen sko burde jeg kjøpe? 8463010[/snapback] 1.Gå på en bra sportsbutikk i nærheten av deg. 2.Test alle skoa. 3.Kjøp dem DU liker best Vanskelig for oss å si hvilken sko som passer best for deg Lenke til kommentar
larsam Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 hei.. Jeg er ny her, men jeg lurer på en ting. Jeg har skoa Predator pulse 2 TRX FG (sølv) og synest de er kjempegode. Det er mitt andre par av de skoa. Men jeg har ett problem. Skinnet "flasser" av! På innsiden av storetåa og forran. Kan det ha noe med at jeg har brukt de i vinter, for de blir fort slitt i forhold til tid. Jeg skjønner ikke hvorfor det er sånn, så jeg håper dere har noen gode svar til meg Btw jeg spiller mest på kunstgress av det nyeste slaget. Jeg skal kjøpe nye snart så har dere noen gode tips til meg? Jeg tror jeg går for Adidas - Absolute FG Rød, for jeg er jo tross alt VELDIG fornøyd med predator. -Takk Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ganske sikkert fordi du skraper borti bakken med de. Da sier det seg selv at det flasser av. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ingen her inne som har Puma King? de må være de beste skoene ever! har Predator no, å de kommer ikke i nærheten engang, slites fort ut og sitter ikke like godt på foten min (den er ganske brei) har også et par jalla umbro sko som brukes på grusbaner! men vurderer å brue predatorene på grus, sånn at de blir slitt fortere, og jeg kan kvitte meg med de så fort som mulig, for spør du meg er de sterkt overvurdert Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Har Nike Tiempo Mystic jeg. Tenker på å kjøpe meg gress sko i år, kanskje Predator Absolion. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 hei.. Jeg er ny her, men jeg lurer på en ting. Jeg har skoa Predator pulse 2 TRX FG (sølv) og synest de er kjempegode. Det er mitt andre par av de skoa. Men jeg har ett problem. Skinnet "flasser" av! På innsiden av storetåa og forran. Kan det ha noe med at jeg har brukt de i vinter, for de blir fort slitt i forhold til tid. Jeg skjønner ikke hvorfor det er sånn, så jeg håper dere har noen gode svar til meg Btw jeg spiller mest på kunstgress av det nyeste slaget. Jeg skal kjøpe nye snart så har dere noen gode tips til meg? Jeg tror jeg går for Adidas - Absolute FG Rød, for jeg er jo tross alt VELDIG fornøyd med predator. -Takk 8463992[/snapback] Kunstgress har skylda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå