El Pistolero Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Adipure...... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Er det noen som har erfaring med de lette Speed skoene til Puma her, fant de i Drammen for noen uker siden... forelsket meg i dem, men vet ikke hvor god de er å spille i. Lenke til kommentar
Paper Mario Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) jek fikk de for 250 What?? Hvilken størrelse kjøpte du?? Jeg kjøpte i størrelse 43 men de hadde de fra 41-46,det var en sportsbutikk i Sogn som skulle legges ned og alt i butikken var fre 70-90% Endret 14. september 2008 av GOAL Lenke til kommentar
Blax Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Nye mørkeblå adiPure`s in tha house. Tok 2 dager fra oslosportslager Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Hallo. Trenger noen gode grus og eller kunstgress sko. Har selv ganske bred vrist. Trenger ikke å være en "årets modell". Noen tips?? Endret 14. september 2008 av Paisley Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg bestilte disse skoene før helgen: Link Og mottok disse skoene i går: Link Blir så irritert. Det er ikke første gangen fotballsko sender meg feil farge. Hvis det har seg sånn at den fargen jeg ville ha skoene i er utsolgt, hvorfor kan de ikke bare si fra om det? Istedenfor sender de bare et par de har inne. Fargen betyr jo faktisk noe. Nå skal det sies at skoene ser helt greie ut, men uansett. Det er ikke første gangen heller. For et par år tilbake bestilte jeg Nike Legend-sko, og fikk selvfølgelig feil farge. Jeg er ferdig med fotballsko.no.. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Har du klagd? Sendte dem en mail i går kveld, men har ikke fått svar. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Den du fikk er mye mer smooth, syntes nå ihvertfall jeg. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Den du fikk er mye mer smooth, syntes nå ihvertfall jeg. Neh, synes det andre paret er litt kulere, men de jeg har nå ser faktisk ikke så ille ut. I tillegg vet jeg ikke om noen andre som har dem. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Mange på laget mitt har de du først skulle kjøpe ettersom de var de første fargene på Laser II modellen. Den skoen du ikke ville ha er en av de nyeste fargene av modellen. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Mange på laget mitt har de du først skulle kjøpe ettersom de var de første fargene på Laser II modellen. Den skoen du ikke ville ha er en av de nyeste fargene av modellen. Jeg støtter deg i det at han har fått sko som er mer i verdi, men det spiller vel liten rolle dersom skoens utseende ikke tilpasser seg brukeren. Sånt må man bare akseptere. Hver sin smak, vøtt. Heh. Forstår frustrasjonen hans jeg.. Ville heller ikke vært fornøyd om jeg hadde vært i hans posisjon. Er dårlig gjort av en såppas seriøs aktør som fotballsko.no er. Her er forresten en liten "samling" av skoene mine. Igjen så har jeg sko som f.eks MV3 og MV4 som jeg mangler, men men.. her er iallefall en liten "samling" av mine ulike Nike effekter. Skoene jeg bruker: Air Legend II og Laser II rød/sølv. Bilde 1 og 2 inkluderer treningstøy som f.eks svettebånd, leggbeskyttere, match ball, trikseball, ballpump(!) og bagene til mine Tiempo og T90-sko. Bilde 3 og 4 er en kort samling av mine Tiempo & T90-sko. De nyeste skoene er selvfølgelig Laser II rød/sølv, Laser II svart/oransje og de helt nye Super Ligera (som kommer vel til Norge i 2009..?) Bilde 1: Bilde 2: Bilde 3: Bilde 4: Hvis det er noen spesifikke bildeønsker på noen av skoene, så bare sleng ivei! JA, meg ER en liten skonørd.. men DET har vel et par av dere lagt merke til..? Lenke til kommentar
ole95 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hat et spørsmål Shoo du nevnte tidligere i et inlegg at du solgte et par røde total 90 laser 2, hvor mye selger du de for? Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) *salgsannonse fjernet av mod.* Endret 19. september 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Tror du vennen din kan skaffe Vapor IV Ice sl, shoo? Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Shoo: Super Ligera er i butikk allerede neste måned etter hva jeg har hørt PS! imponerende samling av sko, det skal du ha Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Kan det stemme? Da er det jeg som kanskje har blandet datoene litt her. Hehe. Jaja.. har de iallefall før de ankommer butikkene da.. Hvor har du dette fra da, tomniel? Du har vel ikke tilfeldigvis dato på når de svart/oransje også kommer ut, hmm? Joda... takker.. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg får veldig vondt under foten av adipure.. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg får veldig vondt under foten av adipure.. Noen som vet hvorfor? prøv å slakke skolissene litt! Det hjalp hos meg da jeg fikk vondt under/på siden av foten! Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hvor da under foten..? Foran? Hælen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå