Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden

ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

issa opplevde vel det noen andre har opplevd med å ikke få skoene etter mix-up hos Posten ellerno. Han lyver derimot ikke når han sier at han har Laser II som få andre har (foreløpig);

issa1.jpg

issa2.jpg

Her er forøvrig en liten samling av noen herlige carbon-sko:

carbon-skoene.jpg

Vel, herlig var vel litt drøyt, men men.. Er ikke noe fan av ultratynne sko, spesielt siden de er, ja, tynne. Lette er de, virkelig. Skinnet kjennes også noe fancy ut samt at innlegget føles annerledes enn Vapor IV for føttene, men utenom det så er jeg ikke så særlig "wow" over skoene..

Endret av Shoo
Lenke til kommentar
Synes begge de to typene der så jalla ut jeg... Laser II, kan ikke fatte at det skal være godt å spille med dem. Synes kanskje disse skoene blir mest for show...Hva er vitsen med slike sko om han som har dem på ikke kan å spille fotball..

Jeg er helt uenig når d gjelder Laser skoa...nike Total 90 blir bare bedre å bedre..både når d gjelder komf,å spille i!!

di er perf når d gjelder skudd,å pasning forsåvidt!!

jeg har bare hatt dem på foten,men jeg er ganske sikker på at di er knall å spille me..

ett bevis på d er vel at så mange proffspillere bruker dem!!: bla..:Rooney,Torres,Essien,Evra,Ferdinand,Marcelo,Malouda,Gattuso,Van Der Vaart

;);)

Endret av issa(the fotballgeek):):0
Lenke til kommentar

Har tenkt å kjøpe nye kunstgressko og gressko, har brukt Ronaldinho sine svarte med hans signatur på. Synes de var ok, men ikke så gode.

Hvilke sko er det Christiano Ronaldo buker? jeg vil ha samme som han. Noen som har noen Nike sko å anbefale for kunstgress og gress?

Hvilke Nike sko var det Ronaldinho brukte i OL?

Endret av FrostGiant
Lenke til kommentar
Kan man kjøpe Ronaldinho og C.Ronaldo sine fotballsko i Norge? kan disse 2 modellene brukes på kunstgress eller bare på gress?

Ja, og begge. Men anbefales kun på gress.

Hvorfor kun på gress? Noen som kan anbefale noen bra fotballsko som jeg kan bruke på kunstgress?

Hvilke butikker selger Ronaldinho og C.Ronaldo sine fotballsko?

Lenke til kommentar

Søk etter Nike Vapor og Nike Dois. Så kan du finne dem selv.

De anbefales kun på gress, for hvis de blir ødelagt får du ikke pengene tilbake hvis du bruker dem på kunstgress. Det er garantien til Nike. Dessuten blir knottene slitt før andre sko.

Nike Laser er bra på kunstgress. Vapor også, men som sagt blir de fort slitt.

Lenke til kommentar
Synes begge de to typene der så jalla ut jeg... Laser II, kan ikke fatte at det skal være godt å spille med dem. Synes kanskje disse skoene blir mest for show...Hva er vitsen med slike sko om han som har dem på ikke kan å spille fotball..

Stiller meg delvis enig i det der, faktisk. MEN, du glemmer at folk har hver sin smak og syn på diverse ting. Det samme gjelder for sko også. Synes selv at Laser II, spesielt Lasers med FGB-knottsystem, er jalla for mine føtter, men helt sikkert superb for føttene til f.eks Issa.. Og so what om man har de for show? Du vet at man også kan ha sko som matcher fargene på drakta? Dessuten, Laser II er behagelig for noen, dvs. ikke folk som meg og deg. Ser ingen problemer med at folket kjøper fancy/fargerike sko, så lenge de passer føttene og så lenge brukeren er fornøyd med skovalget er jo det som teller.

Vurderer å bestille meg T90 Laser II med navnet mitt på fra Prodirectsoccer.com..

Hva skjer i toll osv? Kommer det til å bli dyrere enn om jeg kjøper skoa i Norge?

Pga. at MVA ikke blir medregnet når du kjøper skoene så kommer dette itillegg. Dinoo har skrevet en utfyllende innlegg om dette på FootballSHOOs. Les innlegget her! - Lurer du på noe mer, så får du bare fyre løs med spørsmål. :thumbup:

Har fremdeles et par helt nye Laser II, Laser II-K og de helt nye Super Ligera til salgs i et par størrelser hvis noen er interessert? Her er bilder av skoene (alle skoene kommer til Norge først mot vinteren!):

LASER II FGB eller HG VARSITY RED/METALLIC SILVER:

laseriired-mini.jpg

LASER II FGB BLACK/ORANGE BLAZE/METALLIC SILVER:

laseriiblackorange-mini.jpg

LASER II FGB BLACK/RED:

laseriiblackred-mini.jpg

LASER II HG DARK ARMY/VOLT:

laseriidarkarmy-mini.jpg

LASER II HG METALLIC GOLD/BLACK:

laseriibrown-mini.jpg

LASER II-K HG WHITE/MARINE BLUE/NEON:

laseriiwhiteblue-kmini.jpg

LASER II-K HG DARK ARMY/VOLT:

laseriidarkarmy-kmini.jpg

LASER II-K HG METALLIC WHITE/RED:

laseriiwhitered-kmini.jpg

LASER II-K FGB WHITE/GOLD/BLACK:

laseriiwhitegold-kmini.jpg

SUPER LIGERA HG WHITE/BLUE:

superligera-mini.jpg

Har de tilgjengelig i størrelser 40-43..

NB: Legg merke til at de fleste skoene er med HG-knotter! Hvorfor det? FGB er et knottsystem de fleste er kritisk til, deriblant proffspillerne som f.eks Rooney. Han bruker selv Laser II med HG-knottsystem. Dette for å minske skader samt at det gir stødigere grep og bedre vendinger. Derfor vil dere snart se flere og flere sko komme i HG-knottsystem ettersom det er foretrukket fremfor FGB.

Endret av Shoo
Lenke til kommentar

Postet dette på shoo's forum tidligere,

"Breie føtter size mellom 42-43.

Skoene er kun til gressbruk.

Ganske lav 178, spiller overalt på kant (dvs, forsvar og midtbane) eller spiss.

Kan ikke komme på å ha vært komfortabel med noen sko de siste årene, føttene mine har sakte, men sikkert blitt gnaget opp av dårlige sko. Har et par Adidas predator grussko som er gode, prøvde noe tilsvarende i gressko, men det ble katastrofe. (Traxion?)

Det eksisterer ikke den sko jeg vil ha, jeg vil helst ikke ha noe som lyser faggot dog. Helst ikke en rosa eller annet knallfarget sko.

Pris spilleringen rolle, så lenge skoen passer og er god å spille med."

Har fått anbefalinger på adidas adiPURE og Air Legend II, er det noen som har noe å legge til?

Skulle også hatt kunstgressko, det samme opplegget gjelder der.

Lenke til kommentar

Super Ligera, vargaz. :thumbup: Hehe. Gode sko de. LITT mykere skinn enn Air Legend II, men bra tilpasningsevne. Men har bare de i 43 jeg, såe.. Nei, vet du hva? Kanskje du skulle prøvd ut Predator med wide-fit siden du har litt breie føtter.. Vet om et par som har gjort det og de har vært meget fornøyd. Slitt minimalt med gnagsår.

Lenke til kommentar

Du kan legge frem spørsmålet her! - Da får du en mer detaljert svar, vil jeg tro.

Vil dog anbefale deg å ta en titt på de nest dyreste merkene til de store merkene (Vapor, PowerSwerve osv.)

Nok en Laser II rød (str. 42.5) har jeg fått inn for salg, hvis noen er interessert..

Endret av Shoo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...