M4ds Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 er d noen som vet hvordan di nye Nike Tiempo 10R Dois FG ???tror dem ska være bra!!! De SER ikke bra ut Men, vi ser jo hvordan Ronaldinho spiller for tida, så de burde være bra ^^ *snip* Shoo: Hvordag får du tak i de nyeste fotballskoene, pre-release? Har i grunn veldig lyst på et par av Laser II'ene du har ute på finn, men spiller ikke fotball aktivt lengre Les noen sider tilbake, det er skrevet MANGE ganger hvordan han får dem pre-release. Kort oppsummert: Han kjenner en, som jobber et sted. Han får sko derfra, og sender dem til Shoo. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Noen som vet hvordan Predator Pulse 2 er? Det er Beckham 'Fingerprint' versjonen Lenke til kommentar
ole95 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Kjøpte tunit i London brukt dem en stund nå... sykt bra sko! hadde vapor 3 i fjor,men synes tunit er mye bedre:). Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Umbro Sx-valor fce fgl noen som kan fortelle meg noe om disse? er dette topp modellen eller er dette en lavere modell, eventuelt hvilken er det jeg bør velge? har funnet korrekt størrelse noe som faktiskt var 42! Utrolig pleier å ligge på 43+, men umbro er vistnok litt breiere enn de andre, noe som passer meg utmerket ettersom at jeg har breie føtter. Tips ønskes... Lenke til kommentar
Fantonal Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Skal trene på kunstgress i vinter, og lurer på hvilke nye sko jeg skal kjøpe. Fra før bruker jeg Vapor 3 og 4, har brukt de på noen kunstgress kamper, og det har gått fint, men regner med at de ikke tåler kunstgress i lengden? Så da lurer jeg på hvilke sko som er gode, og holder bra på kunstgress. Helst Nike. Vurderer AL2 og Laser 2, er det noen som har erfaringer med disse i forhold til kunstgress, og hvordan de er ellers, er jo vant til Vapor, så jeg liker lette sko, er kantspiller med hurtighet som styrke. Eller eventuelt andre forslag? takker for svar Lenke til kommentar
Sineim Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Skal trene på kunstgress i vinter, og lurer på hvilke nye sko jeg skal kjøpe.Fra før bruker jeg Vapor 3 og 4, har brukt de på noen kunstgress kamper, og det har gått fint, men regner med at de ikke tåler kunstgress i lengden? Så da lurer jeg på hvilke sko som er gode, og holder bra på kunstgress. Helst Nike. Vurderer AL2 og Laser 2, er det noen som har erfaringer med disse i forhold til kunstgress, og hvordan de er ellers, er jo vant til Vapor, så jeg liker lette sko, er kantspiller med hurtighet som styrke. Eller eventuelt andre forslag? takker for svar Du har nok sko Runar Endret 20. august 2008 av Sineim Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Finnes det takedown modeller av Adipure? Telestar eit eller anna ligner jo. Såg reklame for Adipure HG i MX-sport avis til 499,-, kan umulig stemme, Telestar låg på 399,-. Lenke til kommentar
issa(the fotballgeek):):0 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 noen som vet Cristiano Ronaldos strømpe system??! bruker han ett par strømper å ett par sokker? eller?? vet svaret btw! Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 noen som vet Cristiano Ronaldos strømpe system??! bruker han ett par strømper å ett par sokker? eller?? vet svaret btw! Han bruker et par fotballsokker som mangler den nederste delen, så tar han vanlige tennissokker og teiper sokkene sammen. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Han har en vanlig strømpe, som han kutter nederst på begge strømpene. Så bruker han vanlige Nike Crew-sokker, og tar det som er igjen av strømpene over Crew-sokkene. Etterpå tar han leggskinnene under sokkene (ikke alltid), og teiper med hvit teip ved skille av sokkene og strømpene. Lenke til kommentar
issa(the fotballgeek):):0 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 noen som vet Cristiano Ronaldos strømpe system??! bruker han ett par strømper å ett par sokker? eller?? vet svaret btw! Han bruker et par fotballsokker som mangler den nederste delen, så tar han vanlige tennissokker og teiper sokkene sammen. ikke helt samme type men nesten!! han bruker sånne som d hær: Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Nei, det gjør han ikke... Han klipper dem selv, og har slett ikke sånne bånd under. Det finnes til og med bildet av sokkene, og du kan lett se det på bilder der man ser bena tydelig. Lenke til kommentar
issa(the fotballgeek):):0 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Nei, det gjør han ikke... Han klipper dem selv, og har slett ikke sånne bånd under. Det finnes til og med bildet av sokkene, og du kan lett se det på bilder der man ser bena tydelig. mener du dette??! : Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Ikke direkte, men det kan også brukes. Der ser du tydelig hvordan det er. Han bruker IKKE sånne strømper du viste. Beklager at jeg har hørtes negativ og frekk ut i dag, men jeg har hatt lite søvn. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hvordan gikk det med bildene av carbon-skoa dine Issa? Har ikke fulgt med, men noe sier meg at du har en eller annen dårlig unnskyldning for at du ikke har bilde av dem. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Han sendte dem inn, fordi de var ødelagt allerede... Var det etter noen få dager eller noe sånt??? Så skaffet han visst noen Laser tror jeg? Eller skal iallefall Lenke til kommentar
issa(the fotballgeek):):0 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 heh..dere følger godt med!! ja jeg ska kjøpe meg laser!! gikk dårlig me carbon!! men,men Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Kanskje du kan skrive litt om hvordan de er å ha på seg? Hvordan er det å sparke i dem? Carbon-skoa altså. Og hvordan ble de ødelagt? Endret 23. august 2008 av Mads7 Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Det lurer jeg også på.. man skulle tro at dyre carbonsko skulle tåle litt.. Endret 23. august 2008 av vargaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå