Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden

ingveh

Anbefalte innlegg

er d noen som vet hvordan di nye Nike Tiempo 10R Dois FG ???

tror dem ska være bra!!! :hmm::p

post-160035-1218838016_thumb.jpg

De SER ikke bra ut :p

Men, vi ser jo hvordan Ronaldinho spiller for tida, så de burde være bra ^^

*snip*

Shoo: Hvordag får du tak i de nyeste fotballskoene, pre-release?

Har i grunn veldig lyst på et par av Laser II'ene du har ute på finn, men spiller ikke fotball aktivt lengre :p

Les noen sider tilbake, det er skrevet MANGE ganger hvordan han får dem pre-release.

Kort oppsummert: Han kjenner en, som jobber et sted. Han får sko derfra, og sender dem til Shoo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Umbro Sx-valor fce fgl noen som kan fortelle meg noe om disse? er dette topp modellen eller er dette en lavere modell, eventuelt hvilken er det jeg bør velge? har funnet korrekt størrelse noe som faktiskt var 42! Utrolig pleier å ligge på 43+, men umbro er vistnok litt breiere enn de andre, noe som passer meg utmerket ettersom at jeg har breie føtter.

Tips ønskes...

Lenke til kommentar

Skal trene på kunstgress i vinter, og lurer på hvilke nye sko jeg skal kjøpe.

Fra før bruker jeg Vapor 3 og 4, har brukt de på noen kunstgress kamper, og det har gått fint, men regner med at de ikke tåler kunstgress i lengden?

Så da lurer jeg på hvilke sko som er gode, og holder bra på kunstgress. Helst Nike.

Vurderer AL2 og Laser 2, er det noen som har erfaringer med disse i forhold til kunstgress, og hvordan de er ellers, er jo vant til Vapor, så jeg liker lette sko, er kantspiller med hurtighet som styrke.

Eller eventuelt andre forslag?

takker for svar :)

Lenke til kommentar
Skal trene på kunstgress i vinter, og lurer på hvilke nye sko jeg skal kjøpe.

Fra før bruker jeg Vapor 3 og 4, har brukt de på noen kunstgress kamper, og det har gått fint, men regner med at de ikke tåler kunstgress i lengden?

Så da lurer jeg på hvilke sko som er gode, og holder bra på kunstgress. Helst Nike.

Vurderer AL2 og Laser 2, er det noen som har erfaringer med disse i forhold til kunstgress, og hvordan de er ellers, er jo vant til Vapor, så jeg liker lette sko, er kantspiller med hurtighet som styrke.

Eller eventuelt andre forslag?

takker for svar :)

Du har nok sko Runar :D

Endret av Sineim
Lenke til kommentar
noen som vet Cristiano Ronaldos strømpe system??! :D

post-160035-1219440033_thumb.jpg

bruker han ett par strømper å ett par sokker?

eller??

vet svaret btw! :w00t:

Han bruker et par fotballsokker som mangler den nederste delen, så tar han vanlige tennissokker og teiper sokkene sammen.

Lenke til kommentar
Han har en vanlig strømpe, som han kutter nederst på begge strømpene. Så bruker han vanlige Nike Crew-sokker, og tar det som er igjen av strømpene over Crew-sokkene. Etterpå tar han leggskinnene under sokkene (ikke alltid), og teiper med hvit teip ved skille av sokkene og strømpene.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...