Larsemão Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Shoo: Okei, så du likte ikke å gå ifra AL til Laser ? Bruker du fortsatt AL selv, og hvilken posisjon spiller du? Stor sjangs for at jeg kjøper et par AL til Endret 3. august 2008 av RuptioN Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Shoo: Okei, så du likte ikke å gå ifra AL til Laser ? Bruker du fortsatt AL selv, og hvilken posisjon spiller du? Stor sjangs for at jeg kjøper et par AL til Nope. Jeg likte ikke det, men jeg vet om folk som derimot har likt overgangen fra AL -> Laser II, så det er nok bare smak og behag. Den store forskjellen er materialet og komfort. Noen foretrekker mikrofiber bedre enn skinn, andre motsatt. Jeg har både Laser II og ALII (og en hel bunch med andre sko), men jeg bruker ALII. Spiller SB/WB. Råder deg til å prøve ut skoene før du bestemmer deg helt. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Shoo: Okei, så du likte ikke å gå ifra AL til Laser ? Bruker du fortsatt AL selv, og hvilken posisjon spiller du? Stor sjangs for at jeg kjøper et par AL til Nope. Jeg likte ikke det, men jeg vet om folk som derimot har likt overgangen fra AL -> Laser II, så det er nok bare smak og behag. Den store forskjellen er materialet og komfort. Noen foretrekker mikrofiber bedre enn skinn, andre motsatt. Jeg har både Laser II og ALII (og en hel bunch med andre sko), men jeg bruker ALII. Spiller SB/WB. Råder deg til å prøve ut skoene før du bestemmer deg helt. Men selvom jeg prøver ut Laser II i butikken, vet jeg jo liksom ikke helt hvordan de blir å spille med... Takk for svarene Lenke til kommentar
fabregas4 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hei. Har tenkt å kjøpe meg et par nye grussko, og lurte på om noen av dere har erfaring med Nike tiempo ; http://www.torshovklubb.no/Design02/detail...02&farge=-1 Eller de i en annen farge osv.. Takk på forhånd:).. Lenke til kommentar
Kvam Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Noen som har erfaring med disse skoene: Nike Air Legend 2 FG E8 Har sett mye på disse skoene, men er usikker på om jeg skal kjøpe de.. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 RuptioN, meningen er at du skal se om skoene tilpasser føttene dine FØR du går utpå banen, men ja, det er ingen garanti for at du blir fornøyd, men du har selvfølgelig lov til å teste skoene. Passer de, så passer de, passer de ikke, så passer de ikke. Enkelt og greit, hmm? fabregas4 og Christoffer73, de skoene anbefales så absolutt, ja. Har du vært borti Tiempo før, eller? Du kan lese mer om Tiempo samt andres erfaringer på FootballSHOOs. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Shoo: hehe ja, men alle sportsbutikkene i nærheten hadde visst bare adidas (utenom vapor) så jeg bestiller meg et par nye legends siden jeg ikke har fått prøvd hvordan laser er Endret 4. august 2008 av RuptioN Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ah, forstår. Vel, jeg tviler sterkt på at du vil angre på kjøpet da du er en god venn av AL fra før! Lykke til! Lenke til kommentar
mopani Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Noen som har erfaring med disse skoene: Nike Air Legend 2 FG E8 Har sett mye på disse skoene, men er usikker på om jeg skal kjøpe de.. Kjøpte meg disse skoene idag! Er en drøm å spille med:D "Kjøp dem! Kjøp dem" Lenke til kommentar
pixarus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Hei! Lurer på hva den egentlige forskjellen mellom den originale/dyreste Predator PowerSwerve skoen, og PowerSwerve Absolion. Er det en slags mellomting mellom den originalen og Absolado? Jeg vet at den ikke har Powerpulse i sålen, men hvordan er Absolion skoen egentlig i forhold til den som er dyrere? Er det noe forskjell på "Predator" gummien som er utenpå skoen, eller er det den samme som på den dyreste versjonen? Jeg vet at Absolion ikke har Powerpulse i sålen, men hvordan er Absolion-skoen i forhold egentlig? Testet ett par Predator PowerSwerve HG som jeg forelsket meg fullstendig i. Vil da Absolion versjonen være mye dårligere? -pixarus Endret 6. august 2008 av pixarus Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hei!Lurer på hva den egentlige forskjellen mellom den originale/dyreste Predator PowerSwerve skoen, og PowerSwerve Absolion. Er det en slags mellomting mellom den originalen og Absolado? Jeg vet at den ikke har Powerpulse i sålen, men hvordan er Absolion skoen egentlig i forhold til den som er dyrere? Er det noe forskjell på "Predator" gummien som er utenpå skoen, eller er det den samme som på den dyreste versjonen? Jeg vet at Absolion ikke har Powerpulse i sålen, men hvordan er Absolion-skoen i forhold egentlig? Testet ett par Predator PowerSwerve HG som jeg forelsket meg fullstendig i. Vil da Absolion versjonen være mye dårligere? -pixarus Ville gått for de PS-skoene du prøvde og likte så godt. De er delt inn i 3 kategorier, slik som de fleste skotypene hos de store merkene: 1: Absolutes / ren PowerSwerve: Originalen og den dyreste ut av variantene. Skoene er av genuint k-skinn. Skoene skal i utgangspunktet være mer komfortable, mykere og mer tilpasningsvennlig enn de andre undermerkene. Skoene er også mer brukervennlig og gir økt beskyttelse for hælen enn de billigere modellene. 2: Absolions: Ser og for de fleste; føles som Absolutes, men har en litt annerledes skinn (ULT-K) enn originalen. Disse type skoene har ikke så lang levetid som originalen, men er igjen billigere enn originalen. Følelsen er heller ikke optimal i disse skoene i forhold til originalen. Tråden som holder "tungen" på plass, ryker dog ganske lett.. iallefall hos noen.. 3: Absolados: Den billigste versjonen. Laget av syntetisk skinn (plastikk, om du vil det...) Tar lengre tid for disse skoene å tilvenne seg til føttene samt at de ikke har like lang levetid som originalen. David Beckham har også en egen Predator-variant, men siden sko i skinn er ulovlig der hvor Becks holder til, bruker han eget stoff. PowerSwerve DB-skoene er også litt dyrere enn de "vanlige" PS-skoene, men er ikke noe vesentlig forskjell, syns nå jeg. Så ja, har du ikke råd til å gå for originalen, så gå for #2. Til dere som har tenkt å skaffe nye sko, les her! Da blir det lettere å komme med forslag! Lenke til kommentar
pixarus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Hei!Lurer på hva den egentlige forskjellen mellom den originale/dyreste Predator PowerSwerve skoen, og PowerSwerve Absolion. Er det en slags mellomting mellom den originalen og Absolado? Jeg vet at den ikke har Powerpulse i sålen, men hvordan er Absolion skoen egentlig i forhold til den som er dyrere? Er det noe forskjell på "Predator" gummien som er utenpå skoen, eller er det den samme som på den dyreste versjonen? Jeg vet at Absolion ikke har Powerpulse i sålen, men hvordan er Absolion-skoen i forhold egentlig? Testet ett par Predator PowerSwerve HG som jeg forelsket meg fullstendig i. Vil da Absolion versjonen være mye dårligere? -pixarus Ville gått for de PS-skoene du prøvde og likte så godt. De er delt inn i 3 kategorier, slik som de fleste skotypene hos de store merkene: 1: Absolutes / ren PowerSwerve: Originalen og den dyreste ut av variantene. Skoene er av genuint k-skinn. Skoene skal i utgangspunktet være mer komfortable, mykere og mer tilpasningsvennlig enn de andre undermerkene. Skoene er også mer brukervennlig og gir økt beskyttelse for hælen enn de billigere modellene. 2: Absolions: Ser og for de fleste; føles som Absolutes, men har en litt annerledes skinn (ULT-K) enn originalen. Disse type skoene har ikke så lang levetid som originalen, men er igjen billigere enn originalen. Følelsen er heller ikke optimal i disse skoene i forhold til originalen. Tråden som holder "tungen" på plass, ryker dog ganske lett.. iallefall hos noen.. 3: Absolados: Den billigste versjonen. Laget av syntetisk skinn (plastikk, om du vil det...) Tar lengre tid for disse skoene å tilvenne seg til føttene samt at de ikke har like lang levetid som originalen. David Beckham har også en egen Predator-variant, men siden sko i skinn er ulovlig der hvor Becks holder til, bruker han eget stoff. PowerSwerve DB-skoene er også litt dyrere enn de "vanlige" PS-skoene, men er ikke noe vesentlig forskjell, syns nå jeg. Så ja, har du ikke råd til å gå for originalen, så gå for #2. Til dere som har tenkt å skaffe nye sko, les her! Da blir det lettere å komme med forslag! Takker for et skikkelig godt og grundig svar! Går for de dyreste, men var nysgjerrig på om det egentlig var noen stor forskjell mellom skoene. Ser at man får "Adidas Predator Powerswer TRX HG" for klubbpris 1600 kr, på Comet Sport Ålesund. Det er vel en ganske god pris? Endret 7. august 2008 av pixarus Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Har hørt at de har solgt dem for 1000kr på xxl, men det er ikke sikkert at de har flere par igjen. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Til dere som faktiskt bestiller sko på nett.. hvordan gjør dere det? hvordan vet dere at skoene faktisk passer når dere bestiller dem? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 De fleste av oss prøver dem i butikken først. Eller bare gjetter. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hva er favorittfotballskoen til folk her inne egetlig? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Det er altså ingen annen måte for å prøve å finne skoen som passer? jeg blir pent nødt til å kjøre 3timer for å komme til en by med godt utvalg av sko... Lenke til kommentar
Bister Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Står jo i noen sko hvor lange de er i centimeter. Men dette står vel ikke på sidene, men vis du finner en oversikt over hvor mange centimeter skoen er i den og den størrelsen kan jo dette kansje funke? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Torshov sport er vel ganske grei når det kjem til returnering av sko pga. størrelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå