issa(the fotballgeek):):0 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 quote name='Shoo' date='25/07-2008 : 13:25' post='11657126'] Jeg går ut ifra at du sikter til de Vapor IV som Rexauz(?) postet for en god del sider tilbake, eller..? Hvis du gjorde det, så var de vel noe fake, men er ikke helt umulig at de kommer ut. Er også mulig at du må kjøre iD på de når/hvis de blir tilgjengelig der. De fleste Vapor IV kommer til salgs, men når de gjør det, har ikke jeg oversikten over, dessverre. Se bare på Vapor III. Du finner de fleste modellene/fargevariantene der. nei..jeg mente egentlig disse:[så kommer disse ut???? en annen ting...har du noen vapor sko som du selger? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 De færreste vet om de skoa kommer ut. De er laget på NikeID for proffe, så MIN tro er at de ikke kommer ut for salg, evt de må komme til f.eks. Berlin for å bestille derfra eller noe sånt. Samme med Vapor III. Zlatan, Drogba etc hadde egendesignet Vapor III, og de kom aldri ut for salg. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 De færreste vet om de skoa kommer ut. De er laget på NikeID for proffe, så MIN tro er at de ikke kommer ut for salg, evt de må komme til f.eks. Berlin for å bestille derfra eller noe sånt. Samme med Vapor III. Zlatan, Drogba etc hadde egendesignet Vapor III, og de kom aldri ut for salg. Støtter det der jeg. Er bare sånn det er. Proffene kjører sin egen ID som ikke blir lagt ut for salg. Det er dog flere av fargevariantene som blir lagt ut, men ikke nødvendig med samme design som ID-skoene. Jeg har heller liten tro på at de Vapor-skoene til Walcott/Babel ikke kommer ut for salg til oss "normale". Nope. Har ingen Vapors til salgs nå lenger. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Vet du forresten om Vapor IV Grønn kommer i SG? Jeg har lett litt etter dem, men finner dem ikke. De er vel slik som EM-skoa, at de ikke kommer i SG? Lenke til kommentar
thomas_ronaldo Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 De færreste vet om de skoa kommer ut. De er laget på NikeID for proffe, så MIN tro er at de ikke kommer ut for salg, evt de må komme til f.eks. Berlin for å bestille derfra eller noe sånt. Samme med Vapor III. Zlatan, Drogba etc hadde egendesignet Vapor III, og de kom aldri ut for salg. Støtter det der jeg. Er bare sånn det er. Proffene kjører sin egen ID som ikke blir lagt ut for salg. Det er dog flere av fargevariantene som blir lagt ut, men ikke nødvendig med samme design som ID-skoene. Jeg har heller liten tro på at de Vapor-skoene til Walcott/Babel ikke kommer ut for salg til oss "normale". Nope. Har ingen Vapors til salgs nå lenger. Hey shoo, jeg har kjøpt noen pent brukte vapor 2 i gull FG:) så da trenger jeg ikke å kjøpe fra deg, men takk for tilbudet:) Lenke til kommentar
issa(the fotballgeek):):0 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 jeg tenkte ikke på id-utgaven...bare spør om vapor i black å white kommer ut på salg Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Ja, det vet vi. Så nå svarer jeg: NEI, de kommer ikke ut. Det er den informasjonen vi vet i dag. Pin deg gjennom det Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Sorry, men jeg må bare spørre. Hvorfor vet du så mye om fotballsko, Shoo? Fotballsko liksom. Er du fotballsko-forsker eller no? Klart det er lov å spørre. Liker å svare jeg, så lenge det lar seg gjøre. Helt ærlig, så syns jeg ikke at jeg vet SÅ mye om fotballsko eller sko, men har da litt peiling... Men ja, har fremdeles _mye_ å lære, selvfølgelig. Er nok ikke utdannet sko-forsker ellerno, men men... er bare en hobbyinteresse det her. Stortrives med det, selvfølgelig. Men ja, kommer nok helt sikkert til å drive med fotballsko/sko i løpet av et par år eller noe slikt. Lysten, interessen, ambisjonene og motivasjonen er så absolutt på plass iallefall. Hadde en teori om at du jobbet med det i en sportsbutikk eller noe Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg trodde han jobbet som sko-importør fra Nike eller noe jeg. Men uansett, hvilke sko er å anbefale for bedre tilslag? Laser-skoa? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Laser og Legend, det er iallefall fra Nike. Vapor III/IV er også veldig bra å skyte med, og anbefales. Selv om de er tynne, er de undervurdert i hvor bra de er å skyte med. Synes iallefall jeg Lenke til kommentar
issa(the fotballgeek):):0 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 untitled.bmphva me denne ?? kommer denne ut på salg..i såfall....kommer den i vanlig FG..altså uten SL Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Issa; kan du prøve å bruke normal tegnsetting? Blir mye enklere for folk å lese, og du vil få flere svar. Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Har et par oransje vapor 4 som jeg har tenkt å selge, de er brukt på et par treninger. Hvor mye kan jeg få for disse? Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Har et par oransje vapor 4 som jeg har tenkt å selge, de er brukt på et par treninger. Hvor mye kan jeg få for disse? Hvis du er heldig kan du vel få 1500kr, men jeg tror nok ikke du får mer enn 1000-1200. Det er jo den første fargen som kom. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Også spørs det på hvordan de ser ut etter bruk, om knottene er slitt etc. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg kjøpte blå IV for 500 kr av en venn. Jeg kjøpte forresten også hvite IV med blå swoosh for 1400 dkr og hvite Legend II med rød swoosh for 900 dkr. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg kjøpte meg for en stund siden nye sko, men jeg får gnagsår av dem, er det noe håp for at de går seg til etterhvert? hvordan kan jeg på best måte forebygge gnagsårene? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) untitled.bmphva me denne ?? kommer denne ut på salg..i såfall....kommer den i vanlig FG..altså uten SL Som du ser, er de laget i photoshop. Altså fargene er endret. (ganske sannsynlig altså, slik som bildene lenger bare i tråden) Endret 28. juli 2008 av Mads7 Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Wohoo! Får faktisk 1 ny Laser II-farge tilgjengelig på mandag! Noen som er interessert..? Hehe. Begge kommer seint i høst. Hvis ingen er interessert, så gir jeg de til en kompis ellerno. Laser II (black/orange blaze/metallic silver): Endret 29. juli 2008 av Shoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå