Anti LFC Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Da har jeg endelig fått nye Puma King! og for en sko, oser kvalitet. Var ikke i tvil da jeg skulle velge mellom denne og adipure Lenke til kommentar
thomas_ronaldo Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 disse fotballskoene har jeg da: grus: nike 5, Adidas mundial team, Puma v1.06 gress: Nike Vapor IV, Adidas Predator. er det noen som vet om en butikk som fortsatt selger vapor 2? og hvis noen her har noen pent brukte vapor (helst vapor 2, men si ifra dersom det er snakk om vapor 3 eller 4) i størrelse 43 (kan bruke 42.5 i vapor 4) ta kontakt: thomas [email protected] de har disse på torshov... det er skruknotter da.. http://www.torshovklubb.no/design02/detail...92&dept=204 de var litt dyre syntes jeg, desverre kan jeg ikke ha jernknotter( vet at det ikke er anbefalt med vapor på kunstgress, men jeg gjør det allikevel) men takk for tipset Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Da var man omsider tilbaks her også... og du verden... Tråd med 134 sider om fotballsko... Stilige saker det. Har vært å tuslet rundt med et par sko den siste måneden. Kommer tilbaks til hva slags sko det er. Er dog ingen store overraskelser jeg har å by på...kanskje! Høst- og vinter-modeller... hmm... Ser forresten at det er en del som lurer på om hvit/blå SL kommer på markedet eller ei. Ja, de proffe har de i bruk, men det er grunner som gjør at de skoene _sannsynligvis_ også blir å finnes til salgs for oss "normale". Dette skjer da ut mot høsten (da snakker vi om overgangen til september og rundt der). Ingen SL på meg da jeg har planer om å gå for en annerledes SL-type sko... (kanskje da) nei, ikke carbon... Uansett... Gratulrerer med nye fotballsko, folket! Er en del som har begynt å få nye par i hus, ser jeg. Heh. Har selv fått et par nye, men er da gammelt nytt det, såe... thomas_ronaldo, Det er faktisk ikke bare bare å skaffe Vapor II i akkurat den størrelsen _uten_ å måtte betale en god del for de. Hvis du er heldig, så støter du på en kis som faktisk selger de sjeldne skoene for en billig penge, men bli ikke overrasket hvis de er priset opp imot 1000~2000. Vær glad du ikke er på utkikk etter Vapor fra '98... Heh. Har Vapor II FG i hvit/rød, str. 44. Det blir vel for stort, hmm? Til dere som faktisk bruker FG-sko på kunstgress (ja, Vapor også!); skaff dere skokrem/masse. Enkel å sette på, enkelt å fjerne, holder en god stund OG kanskje det viktigste; beskytter skoene dine mot kunstgresset! Egentlig alt av skokrem går, men de kremene/massene dere får kjøpt på sportsforretninger (XXL, Torshovklubb, G-Sport, Intersport osv.) er nok det man anbefaler mest. Må bare påpeke at dere får kjøpt SHOE PATCH på Torshovklubb. Er riktinok noe dyrere enn hva den koster i andre land, men den er til å anbefales på det varmeste! Alt av shoe patcher er utrolig gode. Krem som jeg nevnte ovenfor er også gode samt at de er vannavstøtende. Shoe patcher er dog det jeg anser som enklest å bruke for de aller fleste. Så ja, skaff shoe patcher om dere ikke har det fra før. Da holdes gress-skoene deres lenger enn hva de gjør uten shoe patcher. Endret 22. juli 2008 av Shoo Lenke til kommentar
thomas_ronaldo Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Da var man omsider tilbaks her også... og du verden... Tråd med 134 sider om fotballsko... Stilige saker det. Har vært å tuslet rundt med et par sko den siste måneden. Kommer tilbaks til hva slags sko det er. Er dog ingen store overraskelser jeg har å by på...kanskje! Høst- og vinter-modeller... hmm... Ser forresten at det er en del som lurer på om hvit/blå SL kommer på markedet eller ei. Ja, de proffe har de i bruk, men det er grunner som gjør at de skoene _sannsynligvis_ også blir å finnes til salgs for oss "normale". Dette skjer da ut mot høsten (da snakker vi om overgangen til september og rundt der). Ingen SL på meg da jeg har planer om å gå for en annerledes SL-type sko... (kanskje da) nei, ikke carbon... Uansett... Gratulrerer med nye fotballsko, folket! Er en del som har begynt å få nye par i hus, ser jeg. Heh. Har selv fått et par nye, men er da gammelt nytt det, såe... thomas_ronaldo, Det er faktisk ikke bare bare å skaffe Vapor II i akkurat den størrelsen _uten_ å måtte betale en god del for de. Hvis du er heldig, så støter du på en kis som faktisk selger de sjeldne skoene for en billig penge, men bli ikke overrasket hvis de er priset opp imot 1000~2000. Vær glad du ikke er på utkikk etter Vapor fra '98... Heh. Har Vapor II FG i hvit/rød, str. 44. Det blir vel for stort, hmm? Til dere som faktisk bruker FG-sko på kunstgress (ja, Vapor også!); skaff dere skokrem/masse. Enkel å sette på, enkelt å fjerne, holder en god stund OG kanskje det viktigste; beskytter skoene dine mot kunstgresset! Egentlig alt av skokrem går, men de kremene/massene dere får kjøpt på sportsforretninger (XXL, Torshovklubb, G-Sport, Intersport osv.) er nok det man anbefaler mest. Må bare påpeke at dere får kjøpt SHOE PATCH på Torshovklubb. Er riktinok noe dyrere enn hva den koster i andre land, men den er til å anbefales på det varmeste! Alt av shoe patcher er utrolig gode. Krem som jeg nevnte ovenfor er også gode samt at de er vannavstøtende. Shoe patcher er dog det jeg anser som enklest å bruke for de aller fleste. Så ja, skaff shoe patcher om dere ikke har det fra før. Da holdes gress-skoene deres lenger enn hva de gjør uten shoe patcher. hei shoo, leste at du hadde noen vapor 2 i hvit og rød i størrelse 44, jeg lurte på hvor mye du skulle hatt for de? og kan du legge ut et bilde av de? me du kan jo bare legge til msn`n min [email protected] så kan vi prate der Lenke til kommentar
issa(the fotballgeek):):0 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 fikk ikke tilbake sko fra nike..men jeg fikk lov til å velge 2 par nye sko:) er ikke helt sikker på va jeg ska velge?! hvilke mystiske sko er d du snakker om shoo.?!!!! jeg er veldig spent!! shoo:jeg lurer på om vapor IV kommer i black/White uten skin!????? jeg har veldig lyst på dem!! Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Nei, jeg skal ikke si noe. De andre ser kanskje at det også er litt mistenkelig der Men hvis jeg var deg ville jeg valgt de hvite/blå og grønne Vapor IV. De synes jeg er fine. Lenke til kommentar
issa(the fotballgeek):):0 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 men jeg liker svarte-sko..pluss at de så såå fete ut!!! men kommer di på salg..altså går d ann kjøpe dem? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hvis de kommer ut kommer de for salg.. kanskje (?) Lenke til kommentar
issa(the fotballgeek):):0 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 nofence...men håper shoo har ett bedre svar! Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Jeg går ut ifra at du sikter til de Vapor IV som Rexauz(?) postet for en god del sider tilbake, eller..? Hvis du gjorde det, så var de vel noe fake, men er ikke helt umulig at de kommer ut. Er også mulig at du må kjøre iD på de når/hvis de blir tilgjengelig der. De fleste Vapor IV kommer til salgs, men når de gjør det, har ikke jeg oversikten over, dessverre. Se bare på Vapor III. Du finner de fleste modellene/fargevariantene der. Som sagt, så er det ikke de store overraskelser jeg har å by på, men jeg har prøvd de rød/svarte Laser II, hvit/blå Laser II, samt neon/grønne Vapor IV. Så også carbon-skoene, marineblå/gule Vapors, hvit/blå Vapor SL, hvit/svarte Laser II samt promo av Tiempo III. Har forresten de rød/svarte Laser II (str. 42.5-43) til salgs hvis noen er interessert..? Husk, de kommer ikke til Norge før i oktober! Her er et bilde av skoene: thomas_ronaldo, sender deg mail senere i dag. Endret 25. juli 2008 av Shoo Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Daaaaamn de der fikk jeg lyst på. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Ja, det var rå! Men jeg liker fortsatt de hvite bedre Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Sorry, men jeg må bare spørre. Hvorfor vet du så mye om fotballsko, Shoo? Fotballsko liksom. Er du fotballsko-forsker eller no? Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Har alltid lurt på det samme Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Noen har jo bare en interesse for ting. Noen liker frimerker, andre fotballsko Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Sorry, men jeg må bare spørre. Hvorfor vet du så mye om fotballsko, Shoo? Fotballsko liksom. Er du fotballsko-forsker eller no? Klart det er lov å spørre. Liker å svare jeg, så lenge det lar seg gjøre. Helt ærlig, så syns jeg ikke at jeg vet SÅ mye om fotballsko eller sko, men har da litt peiling... Men ja, har fremdeles _mye_ å lære, selvfølgelig. Er nok ikke utdannet sko-forsker ellerno, men men... er bare en hobbyinteresse det her. Stortrives med det, selvfølgelig. Men ja, kommer nok helt sikkert til å drive med fotballsko/sko i løpet av et par år eller noe slikt. Lysten, interessen, ambisjonene og motivasjonen er så absolutt på plass iallefall. Har alltid lurt på det samme Håper du fikk svar nå da. Hehe. Noen har jo bare en interesse for ting. Noen liker frimerker, andre fotballsko Kunne vel ikke sagt det bedre selv! EDIT: Nei, de røde er allikevel ikke solgt! Han som ville ha skoene, trakk seg fordi han ville heller gå for de hvit/svarte Laser II. Så da har jeg de fremdeles for salg. Endret 25. juli 2008 av Shoo Lenke til kommentar
CiCo7 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hei! har vært i Sverige denna uka og på veien hjem stoppet vi på sportsshoppen i Charlottenberg og jeg klarte ikke la være å kjøpe et par med Adidas F50 tunit til 999svenske kroner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå