Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden

ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

aah fet!!

jeg prata med en som jobber på unisport å han sa di får inne endel vapor i nye farger

Selvfølgelig kommer de i andre farger. Er ikke det elementært?

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11014949

va slaks link er dette?

jeg kommer bare til hovedsiden

Lenke til kommentar

Linken er den samme som jeg hadde i innlegg nr.2 på denne sida.

Jeg har Vapor I (Chrome/black), Vapor III (Red/white) og (Silver/black/red) og Vapor IV (black/vivid blue), Adidas Predator (black/red), total 90 (silver/red)

Lenke til kommentar
Igjen, søkefunksjon er en bra ting... JEG får vel LETE for DEG IGJEN!

http://www.marcapersonal.com/es/productcar...07317727041.jpg

http://www.hollowaysports.co.uk/images_products/1219.gif

De Vapor IV jeg har er IKKE svarte. De er en blanding av grønne, blå og lilla, spørs på hva slags lys du ser på skoa i, hvilken posisjon du ser i etc.

ok menne vi snakkes baibai

Lenke til kommentar

Ikke et takk engang...

Dagens unge burde lære seg litt folkeskikk, slik vi gjorde på 1990-tallet. Her har jeg sittet i lang tid for å finne bilder av de blå Vaporene som kommer, funnet sko på google.no fordi en ikke navngitt person ikke gidder søke selv.

Jaja, heldigvis er ikke verden slik utenfor PC-verdenen. Iallefall ikke her i Vestfold.

:p

Lenke til kommentar
Ikke et takk engang...

Dagens unge burde lære seg litt folkeskikk, slik vi gjorde på 1990-tallet. Her har jeg sittet i lang tid for å finne bilder av de blå Vaporene som kommer, funnet sko på google.no fordi en ikke navngitt person ikke gidder søke selv.

Jaja, heldigvis er ikke verden slik utenfor PC-verdenen. Iallefall ikke her i Vestfold.

:p

chill....taaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk for hjelpen

Lenke til kommentar
post-160035-1216083094_thumb.jpgvet du om disse kommer ut?

Det vet vi ikke ennå. Det skulle ikke forundre meg om den gjorde, men hittil er det bare en slik som Walcott brukte (bare at han hadde røde, istedetfor svarte).

Noen som vet forskjellen mellom Nike Zoom FS, og Nike First Touch 2 FS?

og har noen av dere erfaringer med disse, og ville dere foretrukket en annen fotballsko for innendørspill?

Takker for hjelp på forhånd

Jeg har dem ikke selv, men har hørt at de er de beste innendørsskoa fra Nike. Flere anbefaler de på det sterkeste.

post-160035-1216085319_thumb.jpgselges denne skoa fotsatt? isåfall hvliken side?

De selges kun på ganske ukjente sider fra England etc. De er jo laget for 10-års-jubileumet til Mercurial Vapor, så de var bare på et begrenset antall. En jeg har spilt mot har sånne, og etter min mening synes jeg de er stygge som fy. :p

Endret av Mads7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...