issa(the fotballgeek):):0 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Fs.elgen.net Der får du vite mye om nye sko etc. Og som tidligere er nevnt, derav av meg: Custom sko lages kun på nikeid.com, og Vapor er det hittil bare proffene som får. Dette er tredje gang jeg spør: Har du bilder av Carbon-skoa? jaaaaaaaaaa Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hm, jeg får ta det den vanskelige veien...: Kan du koble kameraet til PCen, legge dem inn der, og laste dem opp på internett, og legge dem inn i en post i denne tråden, slik at vi får sett hvordan de ser ut? Lenke til kommentar
Rignes Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hvilken sko mener dere er best av Vapor SL og IV? Og hvilken mener dere er best av EU2008 IV og vanlig IV? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Issa(the carbon-cheater) har aldri vært nærmere Carbon-skoa enn det lille bildet han la ut her fra PDS. Prove me wrong Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Spilte i dag med Air Legend 2 skoene mine. Første gang jeg har spilt over lengre tid. Det resulterte i et stort gnagesår under den ene tåa og et lite under den andre. Spilte i vanlige, hvite Nike tennis sokker. Er det derfor? Hva bør jeg gjøre nå for å helbrede / kunne spille fotball igjen på Lørdag? Takk for tips edit: Til opplysning sitter skoene som klistret til føttene og jeg tror ikke det er noe med størrelse. Endret 8. juli 2008 av Mr.SS Lenke til kommentar
Messifan881 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg var på XXl og kjøpte meg MVIV til 1000kr. Er det et godt kjøp? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=62973 Det er ikke disse da? Lenke til kommentar
Messifan881 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=62973 Det er ikke disse da? Nei Lenke til kommentar
The1 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg var på XXl og kjøpte meg MVIV til 1000kr.Er det et godt kjøp? Er det salg på dem nå? Koster vanligvis ca 1800 kr for dem hos XXL. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Synd det ikke er på nettsidene dems Lenke til kommentar
Rignes Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hvilken sko mener dere er best av Vapor SL og IV? Og hvilken mener dere er best av EU2008 IV og vanlig IV? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Vapor SL og IV er like bra. Fordeler med SL: Lettere enn IV. Bakdeler med SL: blir lettere ødelagt enn IV. Altså settes det opp mot hverandre, og det blir likt. Euro2008 IV er akkurat samme som vanlig IV, bare annen farge. Annen materiale også tydeligvis, men ikke noen store forskjeller. Lenke til kommentar
_vamecum Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 kjøpte meg puma cellerator zero 5 for 300 kr på g-sport i dag. De hadde bare ett par, i størrelse 42 1/2 , og den passa på venstrefoten. Jeg glemte selvfølgelig at høyrefoten min er litt mindre enn venstrefoten, så nå må jeg gjøre litt hacks for at jeg skal fylle skoene ordentlig. Noen tips? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Bruk ekstra tjukke sokker, eller fyll med papir. Lenke til kommentar
Rabster Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Det er bare å ta en ekstra sokk utenpå fotballsokken. Funker fint for meg. ;-) Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Bedre med papir fremme i skoen. Med et ekstra sokkepar vil du få dårligere ballfeeling. Du kan også legge inn noen ekstra soler i skoen. Endret 12. juli 2008 av SuKa Lenke til kommentar
JonW Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Bruker billig lotto atm. skal få Nike Mercurial Vapor IV FG Oransje før norway cup heldigvis Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hvor kan jeg bestille de hvite Pulse skoene som Torres bruker? Prodirectsoccer is out of the question. Torshov har de ikke inne i størrelsen min. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Pulse? Han bruker Laser II. Nike Laser II. Og hvorfor er Prodirectsoccer.com "out of the question"? De har jo skoa. Se evt på unisport.dk, kanskje de har dem. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Noen som vet forskjellen mellom Nike Zoom FS, og Nike First Touch 2 FS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå