Jegelskerfotball Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Skal kjøpe meg nye sko fra unisport.dk . Lurer på om jeg skal ha de Nike - Air Zoom Total 90 III FG Rød/Hvit.Blå/Hvit ELLER Adidas - Absolute FG Rød/Hvid 8237074[/snapback] kjøp adidas skoa da Lenke til kommentar
Blax Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg har adidas TRX blue akkurat nå, de er forsåvidt veldig gode, men har litt lyst å prøve noe annet. Vi får se Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 er talaria og vapor samme str? gsport butikken har bare talaria og hvcis de passer i str 45. passer da vapor og? eller er det forsel? siden talaria har tjukkere skinn Lenke til kommentar
Blax Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Vanskelig og bestemme seg mellom disse to Endret 27. mars 2007 av Blax Lenke til kommentar
-Olsebein- Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Noen som har noen ord og erfaringer om Adidas Copa Mundial? Er ute etter nye sko, og prøvde disse i butikken idag. Det virket med første øyekast som om dette var en god sko med god passform osv. Men er gjerne interssert i hva folk synes om skoen Lenke til kommentar
Viksand Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Noen som har noen ord og erfaringer om Adidas Copa Mundial? Er ute etter nye sko, og prøvde disse i butikken idag. Det virket med første øyekast som om dette var en god sko med god passform osv. Men er gjerne interssert i hva folk synes om skoen 8281795[/snapback] Jeg har hatt Copa i over et halvt år nå. Veldig bra sko. De er komfortable og lette. det eneste minus er at den har ikke de tekniske faselitetene som f.eks. Predator har. Ellers er den en strålende sko. Annbefaler den! (mer komfortabel å bruke, enn Predator) Lenke til kommentar
ForzaRoma Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Noen som pr. i dag nylig har bestilt fotballsko fra Danmark og vet hvor mye porto, toll + andre omkostninger er på? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Noen som pr. i dag nylig har bestilt fotballsko fra Danmark og vet hvor mye porto, toll + andre omkostninger er på? 8292136[/snapback] en vennav meg kjøpte "de nye" vapor. han sahan betalte 1600 ca. og at de ble stoppai tollen Lenke til kommentar
ForzaRoma Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 en vennav meg kjøpte "de nye" vapor. han sahan betalte 1600 ca. og at de ble stoppai tollen 8294250[/snapback] Hva mener du med at de ble stoppet i tollen? Fikk han de ikke, måtte han betale ekstra avgift eller...? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Han måtte nok betale ekstra avgift. Lenke til kommentar
Viksand Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Noen som har erfaring fra Puma V-konstrukt (II) Lenke til kommentar
Jung Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 ADIDAS COPA MUNDIAL! Har de selv og bruker de på kunstgress.. De beste skoene til kunstgress.. De som tester og lager kunstgressbanene bruker faktisk denne som referansesko! På vanlig "matte" er det Vapor som gjelder! Lenke til kommentar
Skarva0 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Jeg har hatt Adidas Predator Absolute i over et halv år nå. Var kjempefornøyd i starten, skoen passet perfekt på foten og alt. Men etter et par måneder med spill på kunstgress ble sålene så harde og skoen mista passformen, så jeg begynte å få vondt i fotsålene. Dette er grunnen til at jeg nå venter på Puma v1.06 Velocity skoen Jeg som spiller ving trenger en lettere sko enn Predator skoen. Tror Puma skoen vil passe meg ganske bra, pga jeg spiller ving, og har stor løpskapasitet. Inne i Puma skoen står det jo også "Speed" .. Gleder meg til jeg får de, og håper de er verdt pengene Endret 5. april 2007 av Skarva0 Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 ADIDAS COPA MUNDIAL! Har de selv og bruker de på kunstgress.. De beste skoene til kunstgress.. De som tester og lager kunstgressbanene bruker faktisk denne som referansesko! På vanlig "matte" er det Vapor som gjelder! 8316010[/snapback] har du evt link til disse skoa? fins det kunstgress sko, eller bruker du gress skoa men spiller på kunstgress? er på utsikt etter kunstgress sko nå... men er det noen som vet forskjellen på disse to? Den siste så av en eller annen grunn tøffere Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 ADIDAS COPA MUNDIAL! Har de selv og bruker de på kunstgress.. De beste skoene til kunstgress.. De som tester og lager kunstgressbanene bruker faktisk denne som referansesko! På vanlig "matte" er det Vapor som gjelder! 8316010[/snapback] har du evt link til disse skoa? fins det kunstgress sko, eller bruker du gress skoa men spiller på kunstgress? er på utsikt etter kunstgress sko nå... men er det noen som vet forskjellen på disse to? Den siste så av en eller annen grunn tøffere 8317304[/snapback] ja den øverste har vel vanlige knotter mens den under har "metall" knotter Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 dats it? eller det skjønte jeg også, men de virker som den nederste er rundere, mens den øverste har mer "form" Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 dats it?eller det skjønte jeg også, men de virker som den nederste er rundere, mens den øverste har mer "form" 8317325[/snapback] nja s¨det nå. hvet ikke kan henne pga formene sitter annerledes eller annen stl eller noe. men jeg hvet ikke Lenke til kommentar
Viksand Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg har hatt Adidas Predator Absolute i over et halv år nå. Var kjempefornøyd i starten, skoen passet perfekt på foten og alt. Men etter et par måneder med spill på kunstgress ble sålene så harde og skoen mista passformen, så jeg begynte å få vondt i fotsålene.Dette er grunnen til at jeg nå venter på Puma v1.06 Velocity skoen Jeg som spiller ving trenger en lettere sko enn Predator skoen. Tror Puma skoen vil passe meg ganske bra, pga jeg spiller ving, og har stor løpskapasitet. Inne i Puma skoen står det jo også "Speed" .. Gleder meg til jeg får de, og håper de er verdt pengene 8317273[/snapback] Skarva0! du må fortelle om skoen når du har spilt med den. Jeg lurer veldig på den skoen. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg har hatt Adidas Predator Absolute i over et halv år nå. Var kjempefornøyd i starten, skoen passet perfekt på foten og alt. Men etter et par måneder med spill på kunstgress ble sålene så harde og skoen mista passformen, så jeg begynte å få vondt i fotsålene.Dette er grunnen til at jeg nå venter på Puma v1.06 Velocity skoen Jeg som spiller ving trenger en lettere sko enn Predator skoen. Tror Puma skoen vil passe meg ganske bra, pga jeg spiller ving, og har stor løpskapasitet. Inne i Puma skoen står det jo også "Speed" .. Gleder meg til jeg får de, og håper de er verdt pengene 8317273[/snapback] Skarva0! du må fortelle om skoen når du har spilt med den. Jeg lurer veldig på den skoen. 8325276[/snapback] har hatt dem. veldig gode sko, komfortable og lette men kjøp dei heller i skinn Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg har hatt Adidas Predator Absolute i over et halv år nå. Var kjempefornøyd i starten, skoen passet perfekt på foten og alt. Men etter et par måneder med spill på kunstgress ble sålene så harde og skoen mista passformen, så jeg begynte å få vondt i fotsålene.Dette er grunnen til at jeg nå venter på Puma v1.06 Velocity skoen Jeg som spiller ving trenger en lettere sko enn Predator skoen. Tror Puma skoen vil passe meg ganske bra, pga jeg spiller ving, og har stor løpskapasitet. Inne i Puma skoen står det jo også "Speed" .. Gleder meg til jeg får de, og håper de er verdt pengene 8317273[/snapback] Skarva0! du må fortelle om skoen når du har spilt med den. Jeg lurer veldig på den skoen. 8325276[/snapback] har hatt dem. veldig gode sko, komfortable og lette men kjøp dei heller i skinn 8328046[/snapback] finnes de i skinn? en venn avm eg gjorde akkurat det samme. han gikk fra predator til de og han spilte ving. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå