M4ds Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 ---------Jeg vil anta de er like å skyte med som Vapor IV. Bare ikke så veldig... klistrende pga "skinnet".------- Jeg synes spørsmålet som ble stilt til dette svaret fikk litt lite omtanke. Nå som vi vet mer om de forskjellige skoene, og har prøvd de, vil noen si hva forskjellen er på ballfølelse mellom EM versionen og den vanlige? Personlig har jeg bare prøvd EM versjonen en gang, men følte den var bedre enn IV. Derfor lurer jeg på: hva er forskjellen mellom SL og IV, untatt underdelen av skoen og vekten? Føles stoffet / touchen noe annerledes? Er det forskjellen på 500-700 kroner? blir man vant med det klebrige stoffet etter hvert, og hvordan er det å berøre ballen i høy fart med det? Har noen prøvd carbon-versjonen (Sho?)? Vis man glemmer pris, vil dette være en bedre fotballsko? Det vil slett ikke være en bedre sko. De veier kun noen få gram lettere, og de ødelegges mye fortere. Folk jeg vet om som har dem, har måtte sende dem til Nike ettersom de fort ble ødelagt. Lenke til kommentar
issa(the fotballgeek):):0 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Custom i hvilken stor grad da? Med navn og nummer, eller eget fargevalg på skoa? Hvis det er med navn og nummer kan du få det nesten overalt. Hvis bare fargevalg, har Nike kun tillatt proffe å få egne sko. hvordan får shoo custom?? er han pro?? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ja, han er Pro ass! Nei, det får han svare på selv. Det har han forsåvidt noen sier tilbake også... Lenke til kommentar
issa(the fotballgeek):):0 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 jeg så prøvde disse i hvit,de var veldig komf. men jeg tror jeg skal kjøpe de i denne fargen Lenke til kommentar
issa(the fotballgeek):):0 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 de her skal je definetivt kjøpe... T90 Strike 2 - TF Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Her er bilder av mine Vapor SL rød. Endret 4. juli 2008 av Nistelrooy Lenke til kommentar
konrak Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Tenker å kjøpe meg Adidas Adipure, men lurer på om hvordan de er å spille med? Og så lurer jeg på om de er mindre enn andre sko, som foreksempel hvis jeg bruker 44 i sko, bør jeg da velge adipure i 44,5? skal kjøpe gjennom internett sjø Jeg tror ikke de er noe mindre enn andre sko, jeg har alltid kjøpt sko som har vært litt for store så jeg har noe å vokse i. I fjor brukte jeg 44,5, men i adiPURE så bruker jeg nå 44, det passer akkurat. Men skinnet er jo så mykt at det utvider seg med en gang Adidas F50.8 Premium for 1550,- hva synes dere om prisen? det er jo dritbillig!!!! hvor kjøpte du dem a? Thanks:D Lenke til kommentar
issa(the fotballgeek):):0 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 glemte å si....d shoo... jeg fikk carbon skoa slutten av juni;) Lenke til kommentar
issa(the fotballgeek):):0 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 blir carbon skoa fort slitt? pluss at den satt litt rart på foten. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Vet ikke om den blir fort slitt, jeg har aldri prøvd den. Den har tross alt akkurat kommet ut på markedet. Hva slags underlag bruker du de på? Har du bilder av dem? Lenke til kommentar
issa(the fotballgeek):):0 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) noen som vet om en nett-side der di viser kommende vapor IV... ..altså vapor i nye farger Endret 7. juli 2008 av issa(the fotballgeek):):0 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 blir carbon skoa fort slitt?pluss at den satt litt rart på foten. Tror Carbon skoa har fått endel klager på at de går fort i stykker. Rett meg hvis jeg tar feil? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Vel, de Carbon-skoa har akkuratt kommet ut. De skulle vel egentlig komme ut i Juli/august, så vår venn "issa" har visst fått dem ganske tidlig. De du kanskje tenker på er Nike Mercurial Vapor SL, altså ikke de skoa Issa har, som heter Nike Mercurial SL. Lenke til kommentar
issa(the fotballgeek):):0 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Vel, de Carbon-skoa har akkuratt kommet ut. De skulle vel egentlig komme ut i Juli/august, så vår venn "issa" har visst fått dem ganske tidlig. De du kanskje tenker på er Nike Mercurial Vapor SL, altså ikke de skoa Issa har, som heter Nike Mercurial SL. Hell yeah!! man sånn serriøst...er d ingen nettsider hvor man kan se de nye utgavene av Vapor?? Jeg vet Unisport får nye i August/September eller er d et sted noe sånt som nike ID...bortsett fra at d er ekte Vapor Endret 7. juli 2008 av issa(the fotballgeek):):0 Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Fs.elgen.net Der får du vite mye om nye sko etc. Og som tidligere er nevnt, derav av meg: Custom sko lages kun på nikeid.com, og Vapor er det hittil bare proffene som får. Dette er tredje gang jeg spør: Har du bilder av Carbon-skoa? Lenke til kommentar
Rabster Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Fs.elgen.net Der får du vite mye om nye sko etc. Og som tidligere er nevnt, derav av meg: Custom sko lages kun på nikeid.com, og Vapor er det hittil bare proffene som får. Dette er tredje gang jeg spør: Har du bilder av Carbon-skoa? Alle gode ting er tre... Lenke til kommentar
deluxerz Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hei. eg ska til London i sommerferien og der har eg plana om og kjøpe meg nye fotball sko . Eg e 13 år blir 14 i september, har egentli normal breid fot. Kan invistere litt penger idet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå