Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden

ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenker å kjøpe meg Adidas Adipure, men lurer på om hvordan de er å spille med? Og så lurer jeg på om de er mindre enn andre sko, som foreksempel hvis jeg bruker 44 i sko, bør jeg da velge adipure i 44,5? skal kjøpe gjennom internett sjø:p

Jeg tror ikke de er noe mindre enn andre sko, jeg har alltid kjøpt sko som har vært litt for store så jeg har noe å vokse i. I fjor brukte jeg 44,5, men i adiPURE så bruker jeg nå 44, det passer akkurat. Men skinnet er jo så mykt at det utvider seg med en gang :thumbup:

Adidas F50.8 Premium for 1550,- hva synes dere om prisen?

det er jo dritbillig!!!! hvor kjøpte du dem a?

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål til proffene. Jeg og en del venner spiller fotball en 2-3 ganger i uka for fun, men har funnet ut nå at litt ok sko hadde vært greit.

Så jeg leter etter et par fotballsko som er billige, samtidig noe jeg kan bruke på diverse underlag helst.

Hva anbefales?

Lenke til kommentar
Et lite spørsmål til proffene. Jeg og en del venner spiller fotball en 2-3 ganger i uka for fun, men har funnet ut nå at litt ok sko hadde vært greit.

Så jeg leter etter et par fotballsko som er billige, samtidig noe jeg kan bruke på diverse underlag helst.

Hva anbefales?

nike tiempo mystic tf funker fint på grus og kunstgress. skinn i overdel. billig også :)

Så det var noen som pratet om Tunit ville fortsette lenger oppe i tråden. Ja det vil den. Ny modell i desember. 3 forskjellige farger på pakka til 1500 kroner. Adidas kommer til å satse tungt på Tunit fremover.

Blir bare bedre og bedre. Testet selv F50.8, og var meget godt fornøyd(men adiPure skoa mine blir brukt 9/10 ganger).

Lenke til kommentar

---------Jeg vil anta de er like å skyte med som Vapor IV. Bare ikke så veldig... klistrende pga "skinnet".-------

Jeg synes spørsmålet som ble stilt til dette svaret fikk litt lite omtanke. Nå som vi vet mer om de forskjellige skoene, og har prøvd de, vil noen si hva forskjellen er på ballfølelse mellom EM versionen og den vanlige?

Personlig har jeg bare prøvd EM versjonen en gang, men følte den var bedre enn IV. Derfor lurer jeg på:

hva er forskjellen mellom SL og IV, untatt underdelen av skoen og vekten? Føles stoffet / touchen noe annerledes? Er det forskjellen på 500-700 kroner?

blir man vant med det klebrige stoffet etter hvert, og hvordan er det å berøre ballen i høy fart med det?

Har noen prøvd carbon-versjonen (Sho?)? Vis man glemmer pris, vil dette være en bedre fotballsko?

Lenke til kommentar
En kompis av meg fikk i dag sine gullbelagte Preds (PowerSwerve) imens en annen fikk de hvite Vapor IV. Og jeg har enda ikke fått mine custom Vapors... Jaja, de kommer nok... må bare være tålmodig.

Vapor V presenteres nok i 2009. Hørte også at de skulle skifte til noe annet, men skal ikke si noe mer om det da jeg ikke vet noe mer...

De svarte 10R-skoene så jo ikke å værst ut, må jeg innrømme. Ikke noen fan av de skoene, men men...

Har prøvd ut de nye Lotto Stadio Campioni også. Meget komfy sko, må jeg si.

Må også si at det er ikke mange sko som gir en virkelig klassisk følelse enn de nye Puma XL. Skikkelig "old school" de der, altså. Var dog ikke særlig behagelig i de, men men...

Nei, for min del så holder jeg meg til Air Lenged (II). Enkelt og greit.

hvordan får man custom made vapors???Hvor?? i need to no!!!!!!!!!

Endret av issa(the fotballgeek):):0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...