Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden

ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er preds bedere enn adipure på kunstgress?:hmm:

Hva er forskjellen mellom runde knotter og rektangulære?:hmm:

Hvis man bruker de på kunstgress:hmm:

Kommer det enda en versjon av tunitene tidlig i nest sesong etter F50.9?:hmm:

Hva er tmf?:hmm:

Mange spørsmål (jeg vet )

Lenke til kommentar

Har tenkt å begynne å trene mer fotball igjen. Har trent 1 gang i uka med 1 kamp ca. hver uke og i sommer skal vi bare ha 1 trening i uka og jeg vil derfor investere i noen bedre sko.

Lurer på hva slags sko jeg burde satse på, siden jeg liker å fordele pasninger samt å utfordre backen..osv..

Noen som har noen som helst formening om hva jeg burde velge imellom?

PS: har som regel bare vært fornøyd med passformen til Nike sko.

Lenke til kommentar

Litt morsomt at det virker som om Torres spiller bedre i de hvit/røde Laser II med K-skinn isteden for EMutgaven av Laser II. Han virket ikke som den samme spilleren med de som jeg tror han brukte hele tiden fram til finalen, men der byttet han altså til førstnevnte sko.

:) Fikk lyst på de nå!

PDS002009795.jpg

Lenke til kommentar

Hele skoa er av Carbon. De kommer IKKE til Norge, ettersom de er rettet til det engelske og amerikanske markedet. I England koster de ca 2500 kr, så hvis de hadde vært i Norge hadde de kanskje vært på rundt 3000 kr. Det er bare laget et lite antall par for salg, kanskje 10 000 tilsammen. Jeg har ikke tallet dessverre.

De er spesiallaget forresten.

Endret av Mads7
Lenke til kommentar
Er preds bedere enn adipure på kunstgress?:hmm:

Hva er forskjellen mellom runde knotter og rektangulære?:hmm:

Hvis man bruker de på kunstgress:hmm:

Kommer det enda en versjon av tunitene tidlig i nest sesong etter F50.9?:hmm:

Hva er tmf?:hmm:

Mange spørsmål (jeg vet )

Har du tatt en tur innom her? Der finner du forklaring på det du spurte om. Bare søk litt, så finner du. :tuhmbup:

Om Adidas har planlagt å fortsette Tunit-serien, vet jeg ikke, men vil da anta de gjør det. Kan ikke se hvorfor de ikke skulle gjøre det. Når de kommer neste sesong, vet man ikke enda. Ut mot høsten/vinteren får man nok vite det.

Hele skoa er av Carbon. De kommer IKKE til Norge, ettersom de er rettet til det engelske og amerikanske markedet. I England koster de ca 2500 kr, så hvis de hadde vært i Norge hadde de kanskje vært på rundt 3000 kr. Det er bare laget et lite antall par for salg, kanskje 10 000 tilsammen. Jeg har ikke tallet dessverre.

De er spesiallaget forresten.

Ville blitt overrasket om de kom til Norge jeg, men de gjør nok ikke det. Hadde de kommet til Norge, hadde nok prisen vært bortimot 3000kr, om ikke mer. Dette pga. faktorene som Mads7 nevner.

Det er blitt sagt at kun et par tusen (1000-2000) par har blitt laget for salg. Hvor nøyaktig tallet er, vites ikke før de faktisk kommer på markedet.

De som er så heldig å få tak i et par, kan godt selge de om 5-10 år. Man får vel ca. 5x ganger pengene tilbake for de da. Finnes mange samlere der ute som går langt for å få tak i LTD/Limited edition sko. Var f.eks en som nylig solgte Vapor '98 til bortimot 10 store lapper... Men hvor mye carbon-skoene kommer til å være verdt i løpet av 5-10 år vites ikke. Verdien skytes nok i været dersom man beholder skoene som nye...

Har skrevet mer om carbon-skoene i FootballSHOOs.

Lenke til kommentar
Det heter f50+, ikke f+50.

Clima Cool er for at det skal komme luft inn i skoa, derav navnet.

Det er smak og behag, det er vel ikke noe fasit om hva som er best?

OK men vis dere kunne velge hvem ville dere tatt?

Endret av Hermis
Lenke til kommentar

Tenker å kjøpe meg Adidas Adipure, men lurer på om hvordan de er å spille med? Og så lurer jeg på om de er mindre enn andre sko, som foreksempel hvis jeg bruker 44 i sko, bør jeg da velge adipure i 44,5? skal kjøpe gjennom internett sjø:p

Endret av konrak
Lenke til kommentar
Tenker å kjøpe meg Adidas Adipure, men lurer på om hvordan de er å spille med? Og så lurer jeg på om de er mindre enn andre sko, som foreksempel hvis jeg bruker 44 i sko, bør jeg da velge adipure i 44,5? skal kjøpe gjennom internett sjø:p

Har du ikkje sportsbutikk i nærleiken? Best å prøve i butikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...