Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden

ingveh

Anbefalte innlegg

Konstruerte Total 90 selv på NikeID og var veldig fornøyd med de helt til jeg begynte å få vondt på innsiden av foten, men det er helt sikkert fordi jeg har ganske merkelige ben :p

Etter min smak så syns jeg kanskje de var noe stive.

ok

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OiOiOi!På soccer.com er rød vapor IV bare 170$ (870 NoK) :dribble: Noen som har erfaring med å bestille derfra? Tenker på frakt toll osv :whistle:
Egentlig ganske billig, men ville nok ikke bestilt derfra allikevel siden butikken ligger i USA og du kan risikere rundt 7-800 kroner i toll. Jeg fikk i hvertfall drøye 700 kroner i toll da jeg bestilte sko til ca samme prisen fra NikeID. Kan jo eventuelt bruke jetcarrier og opprette en mailbox der borte som en del folk gjør, men har aldri gjort det selv.
Lenke til kommentar

Noen som har prøvd de nye Lotto zhero gravity, rød og hvit? er det noen sko og satse på? og hvilke sko er det og anbefale på markedet for tiden? kommer det nye versjoner av mercurial som foreksempel V eller det samme med predator eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Noen som har prøvd de nye Lotto zhero gravity, rød og hvit? er det noen sko og satse på? og hvilke sko er det og anbefale på markedet for tiden? kommer det nye versjoner av mercurial som foreksempel V eller det samme med predator eller noe sånt?

Har hatt Zhero Gravity skoene en stund og er meget fornøyd. Ikke de røde og svarte, men hvite og gule. Samme sko, bare annen farge. Siden de er uten lisser må de sitte dønn fast på foten ved første prøvelse, sitter de ikke da, er det ikke noe å satse på. Smal fot som jeg har, passet de perfekt.

Absolutt noe å anbefale men da må de som sagt sitte veldig bra på foten :thumbup:

Edland

Lenke til kommentar

Har hatt Zhero Gravity skoene en stund og er meget fornøyd. Ikke de røde og svarte, men hvite og gule. Samme sko, bare annen farge. Siden de er uten lisser må de sitte dønn fast på foten ved første prøvelse, sitter de ikke da, er det ikke noe å satse på. Smal fot som jeg har, passet de perfekt.

Absolutt noe å anbefale men da må de som sagt sitte veldig bra på foten :thumbup:

Edland

Holder de seg bra? hva hvis man har litt brei fot? har de noe såle skifte til brei og smal fot?

Lenke til kommentar

Har hatt de i 2 år, men har ikke brukt de fast. Byttet mellom mange forskjellige par. Må si de holder seg mye bedre enn jeg hadde forventet. Litt svarte merker på toppen grunnet bruk på kunstgress. Tuppen har løsnet, men det løste seg fint etter et lag med Kiwi skolim.

Du må nok prøve de og se hva du syntes. Hvis jeg ikke husker helt feil, fulgte det med to såler.

Edland

Endret av Edland
Lenke til kommentar
Noen som vet noe om hva som er forskjellene på Total 90 og Total 90 2? vekt, skudd, komfort, etc.Sikter vel spesielt til Laser skoa. :)

Skudd? Du er vel klar over at det kommer ann på spilleren hvordan man skyter!? Noen passer skoen bra, andre ikke. Sånn er det med alle fotballsko.

Lenke til kommentar
Noen som vet noe om hva som er forskjellene på Total 90 og Total 90 2? vekt, skudd, komfort, etc.Sikter vel spesielt til Laser skoa. :)

Skudd? Du er vel klar over at det kommer ann på spilleren hvordan man skyter!? Noen passer skoen bra, andre ikke. Sånn er det med alle fotballsko.

Jeg er klar over det, men det finnes sko som egner seg bedre enn andre til skudd.

Det jeg er ute etter er forskjellen på total 90 laser og total 90 laser 2 skoen.

Lenke til kommentar

Jeg er klar over det, men det finnes sko som egner seg bedre enn andre til skudd.

Det jeg er ute etter er forskjellen på total 90 laser og total 90 laser 2 skoen.

største forskjellen og mest synlige ligger i knottene. ny knottestilling, knottene er flate/korte og ikke runde som før. desse fungerer bedre på kunstgress.

Lenke til kommentar

En kompis av meg fikk i dag sine gullbelagte Preds (PowerSwerve) imens en annen fikk de hvite Vapor IV. Og jeg har enda ikke fått mine custom Vapors... Jaja, de kommer nok... må bare være tålmodig.

Vapor V presenteres nok i 2009. Hørte også at de skulle skifte til noe annet, men skal ikke si noe mer om det da jeg ikke vet noe mer...

De svarte 10R-skoene så jo ikke å værst ut, må jeg innrømme. Ikke noen fan av de skoene, men men...

Har prøvd ut de nye Lotto Stadio Campioni også. Meget komfy sko, må jeg si.

Må også si at det er ikke mange sko som gir en virkelig klassisk følelse enn de nye Puma XL. Skikkelig "old school" de der, altså. Var dog ikke særlig behagelig i de, men men...

Nei, for min del så holder jeg meg til Air Lenged (II). Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...