Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden

ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mye vil MVIV Euro08 komme på med moms/avgifter/frakt osv på unisport?

78 kr siden det er Norge det er snakk om tror jeg

Edit: Fant ut at de plutselig, timer etter senket pris har satt den opp til normalt nivå 0.o

Edit NR 2: Retard som jeg er fant jeg ut at jeg ikke hadde inkludert momsen og dærfor ble det så billig =P

Endret av zimzamzom
Lenke til kommentar

Eg har et spørsmål til de som kan svare på det, antar vel at dette er shoo sitt område..?

Har lest at du har annonsert de gullskoene som beckham brukte en kamp for england skal komme ut i høst? kommer de ut eller er dette bare rykter?

mens jeg er i gang tenkte jeg og spørre hvilke sko som passer meg ettersom jeg er 1.90 høy og back, gode skudd ig pasningsevner men lite teknisk?

Takk for all hjelp på forhånd:-)

Lenke til kommentar

Shoo sin område, faktisk..

Joda. De skal nok komme ut etter hva jeg har hørt. Har ikke hørt at de IKKE skal komme ut... Det samme var det vel med de gullbelagte adiPUREs som Kaka brukte en gang. De kommer vel også. Adidas har det med å kjøre gult på sine modeller, men hvem gjør vel ikke det, eeegentlig? Heh.

Blax, avhengig av hvordan føtter man har og hvordan spillertype man er. De skoene passer meg utrolig dårlig, men de er allikevel toppers sko som de fleste bruker. Er allikevel adiPURE som er et lite hakk over PS om dagen, men men... tviler nå på at du har gjort et dårlig kjøp da. :thumbup:

Nike iD er praktisk talt sko til dyrere beløp enn hva du får i butikken, men til gjengjeld så får du dine egne designa sko MED iD på om du ønsker det også. Må allikevel poengtere noe Mads siktet til; Det er kun Air Legend som har iD ut av de "originale". T90 og Mercurial har bare de billigste undermerkene.

Vargaz, prøv å skaff deg Air Legend TF/FG eller en av skoene med Air Zoom-teknologi. Vi snakket om det der for 40-50 sider tilbaks... Heh. Bruker selv de skoene og jeg har faktisk ingen plager med føttene. Iallefall sååå langt da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...