Messifan881 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Jeg anbefaler også å ikke bruke dem på kunstgress, kun gress. For da kan du sende dem til Nike og få nye gratis hvis skoa blir ødelagte. De er kun laget for grass, og hvis du bruker dem på kunstgress har du mistet rettighetene til å få nye sko av Nike. De blir litt slitte på kunstgress selvfølgelig, men spørs også på hva slags kunstgress. Det finnes forskjellige typer Det jeg spiller på er mykt og ganske langt blir de fort slitte på det. Endret 12. juni 2008 av Messifan881 Lenke til kommentar
Messifan881 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Jeg anbefaler også å ikke bruke dem på kunstgress, kun gress. For da kan du sende dem til Nike og få nye gratis hvis skoa blir ødelagte. De er kun laget for grass, og hvis du bruker dem på kunstgress har du mistet rettighetene til å få nye sko av Nike. De blir litt slitte på kunstgress selvfølgelig, men spørs også på hva slags kunstgress. Det finnes forskjellige typer Endret 13. juni 2008 av Messifan881 Lenke til kommentar
Messifan881 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Hvor mye veier Nike mercurial vapor IV fG Endret 15. juni 2008 av Messifan881 Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Trippelpost Vaporskoene vil ikke bli så fort slitte visst du bare bruker dem på kunstgress. Visst du i tilleg bruker Kiwilim vil skoene holde lenge nok. Lenke til kommentar
eXtREmeGh0sT Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hvor mye veier Nike mercurial IV fG Er ingen model model som heiter Nike Mercurial IV Trur du meiner Mercurial Vapor IV FG, dette er vel nemnet en del ganger før i dette forumet, du kan vurdere å joine fotballskoforumet : http://elgen.net/fsforum/ Men isåfall så veier MVIV 230 g... Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hm, hva er poenget med å trippelposte? Det finnes da en edit-knapp, og ettersom det bare er snakk om under 10 min mellom hvert innlegg, burde det være enklere å bare redigere... Men men... Nike Mercurial SL Nike Mercurial Vapor IV Lenke til kommentar
zimzamzom Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Vet at Vapor IV kommer i skruknotter, men er det bare knotter til gress, eller er det til kunstgress også som F50 tunit? Lenke til kommentar
Messifan881 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Er nike mercurial vapor IV FG gode å skru med? Endret 15. juni 2008 av Messifan881 Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg har svæært lite peiling på fotballsko, så trenger litt hjelp. (Hvis dette er spurt om før så beklager jeg det, men gidder ikke gå gjennom 122 sider) Jeg skal ha nye sko. Spiller daglig på en god, mjuk gressmatte. (Naturlig gress) Men iløpet av sesongen blir det sikkert 2-3 kamper på kunstgress. Spiller bare fordi jeg synes det er gøy, på 5 div. nivå Og tenkte å betale mellom 800 og 1300,- for et par sko.. Hva kan DU anbefale? Lenke til kommentar
Runakken Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg har svæært lite peiling på fotballsko, så trenger litt hjelp. (Hvis dette er spurt om før så beklager jeg det, men gidder ikke gå gjennom 122 sider) Jeg skal ha nye sko. Spiller daglig på en god, mjuk gressmatte. (Naturlig gress) Men iløpet av sesongen blir det sikkert 2-3 kamper på kunstgress. Spiller bare fordi jeg synes det er gøy, på 5 div. nivå Og tenkte å betale mellom 800 og 1300,- for et par sko.. Hva kan DU anbefale? Anbefaler ANDREA`S, Made in Italy. Her er det super komfort og kvalitet fra ende til annen. Laget av erfarne håndverkere i Vicenza distriktet. Skinnet er håndplukket til skoene. Kun 20-25.000 par blir produsert pr. år. Ingen får betalt for å spille med disse, de skal brukes fordi de er de beste og ikke fordi Ronaldo og Beckham for betalt millionbeløper for å reklamere. Agenturet i Norge: www.2bperfect.com Om ikke en lokal butikk har disse, får du et godt tilbud slik at du kan teste de ut! Anbefales! Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Er nike mercurial vapor IV FG gode å skru med? Nike M V IV er gode å skyte med, pga det klebrige stoffet. Jeg vil tro at FG og SG er like gode å skru med, så det er ikke noen forskjell der. Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Jeg har svæært lite peiling på fotballsko, så trenger litt hjelp. (Hvis dette er spurt om før så beklager jeg det, men gidder ikke gå gjennom 122 sider) Jeg skal ha nye sko. Spiller daglig på en god, mjuk gressmatte. (Naturlig gress) Men iløpet av sesongen blir det sikkert 2-3 kamper på kunstgress. Spiller bare fordi jeg synes det er gøy, på 5 div. nivå Og tenkte å betale mellom 800 og 1300,- for et par sko.. Hva kan DU anbefale? Tiempo Mystic eller Total90 Strike TF fra Nike. Fra Adidas har du Mundial Team. Sistnevnte sko kan eg absolutt anbefalle etter å ha brukt den i flere år. Du finner nok de modellene i de fleste norske nettbutikker Edit: Tiempo Mystic og Mundial Team er i kalveskinn. Strike TF er i syntetisk skinn. Priser. 800-950 Endret 17. juni 2008 av tomniel Lenke til kommentar
eXtREmeGh0sT Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Du kunne jo tatt Vapor III FG da og bestillt de fra fotballsko.no der dei fleste koster 1350 kr, men de blir en 50 for mykje.. Å spille på kunstgress med FG sko noken få gonger går heilt greitt...Eller kanskje Air Legend 2 eller 1 hadde vert noke for deg Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Du kunne jo tatt Vapor III FG da og bestillt de fra fotballsko.no der dei fleste koster 1350 kr, men de blir en 50 for mykje.. Å spille på kunstgress med FG sko noken få gonger går heilt greitt...Eller kanskje Air Legend 2 eller 1 hadde vert noke for deg kunstgress ja, tenkte grus når eg la inn svaret. Skal du ha kunstgress sko så anbefaller eg adiPure TRX HG på det sterkeste. Vi har kunstgress som hjemmebane, har brukt adiPure en stund nå. kanonfornøyd! faktisk bedre enn copa....og det sier en del pris ca 950 Lenke til kommentar
Messifan881 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Noen som vet hvor de seller nike mercurial vapor IV MG Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det finnes ikke. Kanskje i dårligere versjoner som Talaria, Steam etc. Lenke til kommentar
Messifan881 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det finnes ikke. Kanskje i dårligere versjoner som Talaria, Steam etc. http://www.youtube.com/watch?v=ucQ_Hw63ghI Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Akkurat, de finnes ikke i Vapor IV. Endret 18. juni 2008 av Mads7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå