Mr.SS Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Herregud, bruker ikke spillere annet en EM-kolleksjonen til Nike i Østerrike-Sveits. Dvs svarte sko med hvit swoosh og blå såle? Endret 9. juni 2008 av Mr.SS Lenke til kommentar
Bister Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ser ikke sånn ut nei, man ser de og de røde Predator op opptil flere spillere hver kamp Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Joda, det er mange som ikke bruker EM-skoa. Selv om det egentlig skal være slik at alle som har Nike-kontrakt skal bruke EM-skoa (untatt Ronaldo), er det visst ikke alle som bruker det. Lenke til kommentar
issa(the fotballgeek):):0 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Har ikke peiling, men hvilke sko skal du bestille?? Ehh..Diadora Maracana RTX 12 FG.hadde totti modellen før!...Helt Fantasktisk!!!!! Lenke til kommentar
Benevento Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Skal til Gøteborg en tur i morgen, og kunne tenkt meg et par nye fotballsko! Noen som vet om butikker som selger Vapor, Powerswerve, kanskje Laser II og forhåpentligvis Lotto Gravity ( Har så sykt lyst til å prøve dem, aldri prøvd hvordan de egentlig er) Lenke til kommentar
Hollywood_ Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Noen som har forslag på noen sko som ikke er dyrere enn 500,- og er behagelig å spille med å ha på seg og som er breie? Trenger et par sko til... Endret 10. juni 2008 av Hollywood_ Lenke til kommentar
KolonP Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 http://www.soccercorner.com/Nike-Air-Zoom-...i314653-811.htm Er størrelsene US eller UK på denne siden? Og hva blir prisen på frakt, moms osv. hvis jeg bestiller derfra? Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg vil tro størrelsen er US siden siden er Amerikansk. Lenke til kommentar
Messifan881 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Hei jeg har tenkt å kjøpe meg Nike vapor Mercurial IV Fg , men lurer på om disse skoene fort blir slitte på langt mykt kunstgress? Endret 11. juni 2008 av Messifan881 Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Skoene blir ikke så fort slitte, men jeg anbefaler deg å kjøpe Kiwi skolim og feste på litt lim fremme på skoen der sålen er festet i overdelen. Da henger skoen sammen lengre. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg anbefaler også å ikke bruke dem på kunstgress, kun gress. For da kan du sende dem til Nike og få nye gratis hvis skoa blir ødelagte. De er kun laget for grass, og hvis du bruker dem på kunstgress har du mistet rettighetene til å få nye sko av Nike. De blir litt slitte på kunstgress selvfølgelig, men spørs også på hva slags kunstgress. Det finnes forskjellige typer Lenke til kommentar
Messifan881 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg anbefaler også å ikke bruke dem på kunstgress, kun gress. For da kan du sende dem til Nike og få nye gratis hvis skoa blir ødelagte. De er kun laget for grass, og hvis du bruker dem på kunstgress har du mistet rettighetene til å få nye sko av Nike. De blir litt slitte på kunstgress selvfølgelig, men spørs også på hva slags kunstgress. Det finnes forskjellige typer Finnes disse skoene med skru knotter? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg anbefaler også å ikke bruke dem på kunstgress, kun gress. For da kan du sende dem til Nike og få nye gratis hvis skoa blir ødelagte. De er kun laget for grass, og hvis du bruker dem på kunstgress har du mistet rettighetene til å få nye sko av Nike. De blir litt slitte på kunstgress selvfølgelig, men spørs også på hva slags kunstgress. Det finnes forskjellige typer Finnes disse skoene med skru knotter? Det gjør de! Kiwi skolim funker utrolig bra. Når det tørker blir det som gummi og dette er vanskelig å slite bort. Ellers kan du bare bruke skoene på kunstgress og si at de er brukt på gress. Funker noen steder, men ikke over alt. Edland Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Skruknotter må du hvertfall ikke brukes på kunstgress, forresten. Det kan ødelegge kroppen din, og anbefales derfor ikke! Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Har sett på Unisport sin side at nye Vapor i skinn skal komme. Vet allerede at Torshov selger Vapor som ligner på skinn, men som er i Teijin stoff. Noen som kan bekrefte om Vapor kommer med en modell i skinn? Edland Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 De har da vært ute en god stund nå. Hvertfall 5 dager. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Mads, å? ... Da ligger du foran meg på det der... Finner nemlig ingen Vapor i ren skinn. Har det kommet andre skinnsko enn EM08-skoene? Edland, FORSKJELLEN MELLOM NIKE MVIV, AL OG LASER EURO 2008 SKOENE: Skoens overdel er faktisk IKKE av ren k-skinn som enkelte vil ha det til. Overdelen er nemlig i TMF (teijin microfiber) materiale. Skoens overdel er nemlig laget slik at den skal se ut samt føles som ordentlig k-skinn, men den er altså av TMF med syntetisk skinn preg over den, ikke av ren k-skinn. Nå skal det sies at jeg har ikke selv prøvd disse Vapor-skoene enda, så jeg kan ikke bekrefte om de er av k-skinn eller ei, men regner med at siden både nikestore.com og andre seriøse bedrifter med en viss kunnskap om skoene sine opplyser at skoens overdel er av TMF, så er det nok sånn det er, til tross for hva dere har lest. Som nevnt, så ser det ut til at Nike har kjørt på med et TMF + syntetisk skinn-opplegg for at det skal se ut samt føles som om alle de 3 mestselgende Nike-skoene er av ordentlig skinn, men slik er det altså ikke. Det forklarer det faktum at skoene har lik vekt som de andre MVIV-skoene. Det oppklarer også "mysteriet" for de som lurer på hvorfor Vapor plutselig kommer i skinn når de har kjørt TMF hele veien... Det ville nemlig ikke passet helt inn i produktet å plutselig komme med Vapors i ren skinn. Det kommer helt sikkert til å skje, men det ville virket rart på de aller fleste som bruker Vapors fra før samt at jeg tviler på at det hadde passet inn i produktet med Vapors i ren k-skinn. Hvis dere tar å ser på de her bildene, så ser dere forskjellen på Vapor med ren TMF og Vapor med skinn-preg i seg: Se på de skinnende TMF-skoene... Når det derimot kommer til Air Legend og Laser-skoene, så er overdelen i ren k-skinn. Igjen så kommer produktdesignet inn i perspektiv. Ihvertfall for Air Legend sin del. For de av dere som ikke har lagt merke til før... se på frontforskjellene mellom Laser II-K og Laser II (TMF), så vil dere fort finne ut hva som er hva: Og her er Euro 2008 versjonen av Laser II: Dere ser forskjellen, ja? Det er altså lett å se forskjell på Laser II og Laser II-K hvis dere vet forskjellen på TMF- og skinn-utgaven av skoene. Hvis dere ser litt nærmere på Laser II i k-skinn, så kan dere se at skinnet er bygget slik at touchen og skuddene skal være optimale i forhold til skoens skinnstoff. Hver sin side av skoene (høyre og venstre) er formet slik at man skal opprinnelig få optimal skudd, uansett hvilken fot man skyter med. Endret 12. juni 2008 av Shoo Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hm, jeg tok visst feil ang. Vapor. Men Laser II-k har kommet ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå