Danne91 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Noen som vet om carbon skoa kommer som SG i usa? Issa: Gratulerer, da blir jeg ikke alene Lenke til kommentar
Asluf Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hvilken sko bør jeg gå for hvis jeg ønsker best mulig tilslag? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Smakssak. Jeg ville valgt Vapor. Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det er mange sko, men preds og laser er jo "laget" for skudd og presisjon Lenke til kommentar
Asluf Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det er mange sko, men preds og laser er jo "laget" for skudd og presisjon tankte litt på preds, men ble til Nike total 90 2 skoen. Veldig god for skudd og touchen er ikke så verst. Kan anbefales. Lenke til kommentar
issa(the fotballgeek):):0 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Heh. Du må vite såppass at det lønnes ikke å spørre folka innpå her hva slags sko den og den proffen bruker. De fleste vet nok svaret, såe... Men ja, er jo lov å forsøke. Kanskje man støter på noe som folket ikke vet? Hehe. Er såvidt jeg husker de der... Drogba har på seg . blackout MVIII hvilken type er det? kan man få kjøpt den? Noen som vet om carbon skoa kommer som SG i usa? Issa: Gratulerer, da blir jeg ikke alene takk,takk..å gratulerer til deg å Lenke til kommentar
issa(the fotballgeek):):0 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 ok hvilken sko versjon er dette da? Når kommer disse skoa på salg??kommer dem i flere farger?? Shoo??????????? når kan man bestille disse????????????????? Shoo?????????????????? anyone??????????? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) ok hvilken sko versjon er dette da? Det er Tunit F50.9 Når kommer disse skoa på salg??kommer dem i flere farger??Shoo??????????? Selv om jeg ikke er Shoo... Det ser ut som Talaria. Ja, de finnes i flere farger. De kommer altså i flere farger. når kan man bestille disse?????????????????Shoo?????????????????? anyone??????????? Du kan bestille de nå, fra forskjellige sider. Jeg vet ikke om noe eksakte sider, men du kan bestille fra Japan og sånt. De er ikke ekte hver gang. Men, de kommer snart på soccer.com, prodirectsoccer og andre steder snart. For de som ikke vet: Det er de nye Ronaldinho-skoa. Endret 29. mai 2008 av Mads7 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Shit de var fete Er det bra sko eller er det liksom "design" sko? Lenke til kommentar
Sagna Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Okeii...Da skal jeg og ha nye fotballsko! Mine trofaste Reebok SprintFIT skal byttes ut. Så da kommer spørsmåleet, hvilken sko bør jeg velge? Det finnes jo hundrevis av forskjellige par. Men av toppmodeller er det 5-6 par.... Laser, AL, AdiPURE, talaria, v 1.08 eventuelt andre? Vapor er utelukket siden jeg har de allerede og skaper bare trøbbel for helen min... Forresten jeg spiller sentralmidtbane, av og til ving og et fåtalls ganger spiss Så da håper jeg dere fotballsko helter kan hjelpe meg Lenke til kommentar
issa(the fotballgeek):):0 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 ok hvilken sko versjon er dette da? Det er Tunit F50.9 Når kommer disse skoa på salg??kommer dem i flere farger??Shoo??????????? Selv om jeg ikke er Shoo... Det ser ut som Talaria. Ja, de finnes i flere farger. De kommer altså i flere farger. når kan man bestille disse?????????????????Shoo?????????????????? anyone??????????? Du kan bestille de nå, fra forskjellige sider. Jeg vet ikke om noe eksakte sider, men du kan bestille fra Japan og sånt. De er ikke ekte hver gang. Men, de kommer snart på soccer.com, prodirectsoccer og andre steder snart. For de som ikke vet: Det er de nye Ronaldinho-skoa. Er d noen som kan navna på noen troverdige sider som man kan bestille disse fra?? når exakt kommer di på soccer.com å PDS??? shoo? Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Har dessverre ingen oversikt over når de blir lagt ut i de ulike nettsidene. Du kunne sendt mail til de å spurt, men det er vel usannsynlig at de vil svare på henvendelsene dine, såe... Dere som er på utkikk etter nye sko: ta en titt innom her! Har laget en form for mal som gjør det lettere for oss å foreslå fotballsko til de som spør. Malen gjelder både for gutte og jentesko! Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Joda, nå så. Det var bare en del oppdateringer som skjedde Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Hei Jeg har et par fotballsko liggende her. Noen som ville være interessert i å kjøpe de, eller vet hvor jeg kan få solgt de? Type: Nike Mercurial Vapor III Størrelse: 42 Stand: Nærmest ubrukt. Veldig bra stand, kun noen små hull under, noe som ikke har noen betydning. Ny pris: 2300,- kroner Pris nå: ????,- kroner Hva vil være grei pris? Hvis noen ønsker ordentlig bilde, si ifra. Endret 31. mai 2008 av Nistelrooy Lenke til kommentar
babbsa Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hei alle sammen! Jeg har kjøpt meg nye Total 90 Laser II. Fikk dem i går, men er ikke fornøyd etter å ha prøvd dem en gang. Skoen er i rett størrelse, men alt for smal. Er det noe jeg kan gjør for å få den bredere? Takker for raske svar Skoen: http://www.oslosportslager.no/product/2698...fotballsko.html Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Du kan prøve dette: 1. Ta på deg skoene 2. Trå oppi ei bøtte med vann, hvertfall så du blir gjennomvåt 3. Spill med skoene De burde hvertfall sitte litt bedre etter det. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hei Jeg har et par fotballsko liggende her. Noen som ville være interessert i å kjøpe de, eller vet hvor jeg kan få solgt de? Type: Nike Mercurial Vapor III Størrelse: 42 Stand: Nærmest ubrukt. Veldig bra stand, kun noen små hull under, noe som ikke har noen betydning. Ny pris: 2300,- kroner Pris nå: ????,- kroner Hva vil være grei pris? Hvis noen ønsker ordentlig bilde, si ifra. Jeg tror kanskje 300-500 kr er grei. Vapor III er en gammel modell, så derfor er prisen så lav. Dessuten er det den eldste fargen av modellen, som ikke gjør det særlig bedre heller. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Ok, vet du hvor det er best å selge de da? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Ok, vet du hvor det er best å selge de da? Finn.no uten tvil.. Edland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå