Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden

ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er mange sko, men preds og laser er jo "laget" for skudd og presisjon ;)

tankte litt på preds, men ble til Nike total 90 2 skoen. Veldig god for skudd og touchen er ikke så verst. Kan anbefales.

Lenke til kommentar
Heh. Du må vite såppass at det lønnes ikke å spørre folka innpå her hva slags sko den og den proffen bruker. De fleste vet nok svaret, såe... Men ja, er jo lov å forsøke. Kanskje man støter på noe som folket ikke vet? Hehe.

Er såvidt jeg husker de der... Drogba har på seg .

blackout MVIII hvilken type er det? kan man få kjøpt den?

Noen som vet om carbon skoa kommer som SG i usa?

Issa: Gratulerer, da blir jeg ikke alene :p

takk,takk..å gratulerer til deg å :thumbup:

Lenke til kommentar
post-160035-1212082794_thumb.jpgok hvilken sko versjon er dette da?

Det er Tunit F50.9

post-160035-1212082846_thumb.jpgNår kommer disse skoa på salg??kommer dem i flere farger??

Shoo???????????

Selv om jeg ikke er Shoo...

Det ser ut som Talaria. Ja, de finnes i flere farger. De kommer altså i flere farger.

post-160035-1212082932.jpgpost-160035-1212082924.jpgnår kan man bestille disse?????????????????

Shoo??????????????????

anyone???????????

Du kan bestille de nå, fra forskjellige sider. Jeg vet ikke om noe eksakte sider, men du kan bestille fra Japan og sånt. De er ikke ekte hver gang. Men, de kommer snart på soccer.com, prodirectsoccer og andre steder snart.

For de som ikke vet: Det er de nye Ronaldinho-skoa.

Endret av Mads7
Lenke til kommentar

Okeii...Da skal jeg og ha nye fotballsko!

Mine trofaste Reebok SprintFIT skal byttes ut.

Så da kommer spørsmåleet, hvilken sko bør jeg velge?

Det finnes jo hundrevis av forskjellige par.

Men av toppmodeller er det 5-6 par....

Laser, AL, AdiPURE, talaria, v 1.08 eventuelt andre?

Vapor er utelukket siden jeg har de allerede og skaper bare trøbbel for helen min...

Forresten jeg spiller sentralmidtbane, av og til ving og et fåtalls ganger spiss

Så da håper jeg dere fotballsko helter kan hjelpe meg

:)

Lenke til kommentar
post-160035-1212082794_thumb.jpgok hvilken sko versjon er dette da?

Det er Tunit F50.9

post-160035-1212082846_thumb.jpgNår kommer disse skoa på salg??kommer dem i flere farger??

Shoo???????????

Selv om jeg ikke er Shoo...

Det ser ut som Talaria. Ja, de finnes i flere farger. De kommer altså i flere farger.

post-160035-1212082932.jpgpost-160035-1212082924.jpgnår kan man bestille disse?????????????????

Shoo??????????????????

anyone???????????

Du kan bestille de nå, fra forskjellige sider. Jeg vet ikke om noe eksakte sider, men du kan bestille fra Japan og sånt. De er ikke ekte hver gang. Men, de kommer snart på soccer.com, prodirectsoccer og andre steder snart.

For de som ikke vet: Det er de nye Ronaldinho-skoa.

Er d noen som kan navna på noen troverdige sider som man kan bestille disse fra??

når exakt kommer di på soccer.com å PDS???

shoo?

Lenke til kommentar

Har dessverre ingen oversikt over når de blir lagt ut i de ulike nettsidene. Du kunne sendt mail til de å spurt, men det er vel usannsynlig at de vil svare på henvendelsene dine, såe...

Dere som er på utkikk etter nye sko: ta en titt innom her! Har laget en form for mal som gjør det lettere for oss å foreslå fotballsko til de som spør. Malen gjelder både for gutte og jentesko!

Lenke til kommentar

Hei

Jeg har et par fotballsko liggende her. Noen som ville være interessert i å kjøpe de, eller vet hvor jeg kan få solgt de?

Type: Nike Mercurial Vapor III

Størrelse: 42

Stand: Nærmest ubrukt. Veldig bra stand, kun noen små hull under, noe som ikke har noen betydning.

Ny pris: 2300,- kroner

Pris nå: ????,- kroner

Hva vil være grei pris?

Nike%20Mercurial%20Vapor%20III%20large.jpg

Hvis noen ønsker ordentlig bilde, si ifra. :)

Endret av Nistelrooy
Lenke til kommentar
Hei

Jeg har et par fotballsko liggende her. Noen som ville være interessert i å kjøpe de, eller vet hvor jeg kan få solgt de?

Type: Nike Mercurial Vapor III

Størrelse: 42

Stand: Nærmest ubrukt. Veldig bra stand, kun noen små hull under, noe som ikke har noen betydning.

Ny pris: 2300,- kroner

Pris nå: ????,- kroner

Hva vil være grei pris?

Nike%20Mercurial%20Vapor%20III%20large.jpg

Hvis noen ønsker ordentlig bilde, si ifra. :)

Jeg tror kanskje 300-500 kr er grei. Vapor III er en gammel modell, så derfor er prisen så lav. Dessuten er det den eldste fargen av modellen, som ikke gjør det særlig bedre heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...