Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden

ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har prøvet en del sko,nå i dag har jeg Adidas Adipure,Nike Mercurial Vapor Argon/blue,Adidas Predator Pulse Black/White,Adidas Copa Mundial.

jeg har meget forskjellige type sko.jeg har Vapor, som er meget let og gjør det lettere å drible å bevege seg.

også har jeg Predator, en type Playmaker sko,en meget safe sko,som er en grei all-round sko. som sikkert alle vet er den å bra vis du ska skyte eller legge pasninger.

ellers har jeg to veldig like sko: Adipure og Copa. Begge skoa er veldig komfortabel og en fabelaktig all-round sko! begge disse skoa er laget av ekte skinn så man må pusse dem godt før bruk.

da blir de mykere derme mer komfortabel pluss at de holder lengere.

jeg har hatt mange sko opp gjennom åra. men den beste skoen jeg har hatt er helt klart Diadora Totti 10 Pro RTX 12

de er enkelt å greit helt suveren.

http://www.shoebuy.com/diadora-totti-10-pro-rtx-12/173201

Endret av issa(the fotballgeek):):0
Lenke til kommentar
på unisport.dk finner du et helt nytt par nike merurial vapor sko som må forhåndsbestilles.hvorfor har ikke PDS kommet med dem??

en annen ting. de nye nike vapor skoa,jeg syns de ser upraktisk på ett vis på rista så har de sydd en type tunge som ser ut som at den ikke har noen virknig pga. av at den er så myk er den bedre en den forrige modellen??

MYE bedre er den ikke. Den tungen hjelper iallefall for å ikke få vann i skoa, og hjelper litt ved skudd pga friksjonen skoa har. Det er en helt annerledes friksjon på IV enn på III.

Lenke til kommentar
Beklager for å avbryte deg kristofferm, men må bare få oppklart det med momsen. Det står ikke noen pris eks. moms på soccer.com, men hvis jeg bestiller fra Norge over nettet, så blir da prisen enda lavere enn 190$? Og det beløpet ganger man med 1,25 + 100kr? Så det shoo sier er feil, altså. I så fall blir prisen enda mindre...ikke værst :)

(Aner ikke hvor mye amerikansk moms er, men la oss si det er 20$ av prisen.

170*5,07*1.25+100=1177 NOK + frakt fra socer.com) <- riktig?

Beklager sent svar. Når det gjelder USA er moms/avgifts systemet annerledes enn her. Så vidt jeg har skjønt legges det en liten avgift i tillegg til den oppgitte prisen når man kjøper varen. Denne avgiften varierer fra stat til stat. Når man kjøper fra Norge er jeg nesten helt sikker på at det ikke legges til noe.

Hvis ikke jeg tar feil blir det da pris+frakt*kurs*1,25+100

Det skal også betales moms av frakten når varen koster over 200 NOK

Lenke til kommentar
post-160035-1211926759_thumb.jpgpost-160035-1211926749_thumb.jpghei jeg er helt vilt på jakt etter disse skoa.såå vis dere vet om noen som selger dem kontakt meg!!!!!!!!!!! jeg bruker strl.42.5

Hadde du vært et halvt år tidligere :p ute kunne du kjøpt de av meg, men jeg har solgt de til en kamerat

Lenke til kommentar

Heh. Du må vite såppass at det lønnes ikke å spørre folka innpå her hva slags sko den og den proffen bruker. De fleste vet nok svaret, såe... Men ja, er jo lov å forsøke. Kanskje man støter på noe som folket ikke vet? Hehe.

Er såvidt jeg husker de der... Drogba har på seg blackout MVIII.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...