Sameboe Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 ER det noen som har tips på noen billige sko som kan brukes på gress...De bør helst være gode å spille med også Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Om du er villig til å virkelig slå på stortromma kan du prøve ut:http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=62870 Disse er litt dyrere enn hva du leter etter, men definitivt en knall sko! Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Nike Total 90 Strike FG Nike Air Zoom Brazilia II FG-E Puma King SL I FG hvit/rød Nike Air Legend fg r10 gull Puma Tourada gci fg Adidas f-30 fg sort silver Kanskje? Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Ser at unisport har blåe adipure nå, er det noen som vet en dato når de kommer i norske nettbutikker? Det samme gjelder forsovet på de røde powerswerve, når kommer de? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Dem røde Predator er jo klare på PDS 15. Mai, så antar at det tar litt lenger tid før dem tar turen over til Norge? Tenker på starten Juni kanskje Lenke til kommentar
kristofferm Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg kjøpte Puma v1.08 forrige uke. Trente først et par ganger med skoene, med litt tendens til gnagsår. Dette er jo ganske normalt ved nye sko, men på onsdag brukte jeg skoene i kamp (med gnagsårplaster) og fikk noen stygge "krater" av åpne sår i høyde med kanten på hælkappen. Skoene var gode å ha på i utgangspunktet, men hælene var så ødelagt etter kampen at jeg neppe tror dette er noe som vil gå seg til over tid. Er det andre som har problemer med v1.08? Veldig synd igrunn, for jeg likte virkelig feelingen og touchen i disse skoene. Forslag til andre sko som kan fungere for meg? Har en litt utsatt hæl for gnagsår. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg kjøpte Puma v1.08 forrige uke. Trente først et par ganger med skoene, med litt tendens til gnagsår. Dette er jo ganske normalt ved nye sko, men på onsdag brukte jeg skoene i kamp (med gnagsårplaster) og fikk noen stygge "krater" av åpne sår i høyde med kanten på hælkappen. Skoene var gode å ha på i utgangspunktet, men hælene var så ødelagt etter kampen at jeg neppe tror dette er noe som vil gå seg til over tid. Er det andre som har problemer med v1.08? Veldig synd igrunn, for jeg likte virkelig feelingen og touchen i disse skoene. Forslag til andre sko som kan fungere for meg? Har en litt utsatt hæl for gnagsår. var det hælene dine eller de i skoa som ble ødelagte? hvis det var skoa så er det ihverfall reklamasjon. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Er det andre som har problemer med v1.08? Veldig synd igrunn, for jeg likte virkelig feelingen og touchen i disse skoene. Jeg hadde akkurat det samme problemet. Skoene ble rett og slett ubrukelige. Lenke til kommentar
JogaBonito Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Noen som veit hvor jeg kan få tak i blå adipure med hg knotter ? Har leita lenge etter dem men finner dem ikke noen steder :S Bjynder å lure på om adidas ikke skal lage blå adipure med hg knotter :S Lenke til kommentar
Rabster Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Noen som veit hvor jeg kan få tak i blå adipure med hg knotter ? Har leita lenge etter dem men finner dem ikke noen steder :S Bjynder å lure på om adidas ikke skal lage blå adipure med hg knotter :S Stemmer det. Blå adiPURE's finnes ikke med HG knotter. Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 http://www.fotballsko.no/detail.asp?id=2115&dept=203 Kanonbra sko!! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Er ute etter nokre rimelige sko for kunstgress. Oslo Sportslager selger Nike Tiempo Premier FG til 599 kr, er dette ein grei sko til prisen? Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hvor mye veger Puma V1.08? 214 gram. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Er ute etter nokre rimelige sko for kunstgress. Oslo Sportslager selger Nike Tiempo Premier FG til 599 kr, er dette ein grei sko til prisen? Nike Total 90 Strike FGNike Air Zoom Brazilia II FG-E Puma King SL I FG hvit/rød Nike Air Legend fg r10 gull Puma Tourada gci fg Adidas f-30 fg sort silver Kanskje? Lenke til kommentar
ranvikeirik Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Skal ha meg nye sko, og vurderer umbro sl180.... Er dette ein bra sko? Spiller høgre kant, liker å springe mykje. Anbefaler dere denne skoen eller er den ikkje så bra? Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Umbro sl180 vil jeg si er den beste skoen jeg har hatt. De tåler ikke så mye og kan fort bli ødelagte, men alle jeg kjenner som har eller har hatt denne skoen elsker den. Lenke til kommentar
Fjortis Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Har tenkt å bestille Laser 2 nå, noen som anbefaler eller vet om NORSKE sider med en god pris? Har sett på torshovklubb, det billigste jeg vet om til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå