panzeNOR Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg har F50 2oo8 ! Perfekt form ! Gode til alt ! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg har F50 2oo8 ! Perfekt form ! Gode til alt ! Begrunnelse på dette er? Lenke til kommentar
Sagna Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ser alle er så opptatt av de nye modellene som kommer i fremtiden og de helt nye skoene! Selv kunne jeg tenkt meg et par litt eldre sko. Vi snakker bare om feks puma v.1 06 eller laser 1 osv. Det som er så greit med disse skoene er jo at de blir billigere og billigere siden det kommer nye modeller. Noen som vet om noen sider som selger eldre sko billig? Prodirectsoccer har ikke str min.... Str min er rundt 44, 44,5 Takk på forhånd Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 på www.fotballsko.no har de en god del tilbud på eldre modeller Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er sikker på att det blir en kjempe bra side Shoo Stå på! Er opp til en hver å dømme om den er bra eller ei, ja. Heh. Men men, vi holder på å bygge opp siden for alvor nå da, så det er igrunnen "fullt kjør" der. Umm... Ja, jeg støtter deg der, Sagna. Det er ikke ALLE som liker de nye skoene. Noen går faktisk så langt at de holder seg kun de klassiske 3-stripete Adidas-skoene, og bare de. Ja, fotballsko.no er en god side å handle inn eldre fotballsko. Lenke til kommentar
Sagna Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Takk for svar Anti Lfc og SHOO! Ps! SHOO veldig spennende med siden din Lenke til kommentar
destinyK Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Gratulerer med CL finale alle Manchester United fans i Norge Lenke til kommentar
Viksand Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Gratulerer med CL finale alle Manchester United fans i Norge Nå er det bare å kutte ut alle kjøp av Vapor IV og Laser II, man ser jo helt klart at det er Laser I som er best! Scholes sitt skudd var jo perfekt. Er nok bare pga. skoen :!: Så herlig å være i finalen, igjen! Gleder meg! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Gratulerer med CL finale alle Manchester United fans i Norge Nå er det bare å kutte ut alle kjøp av Vapor IV og Laser II, man ser jo helt klart at det er Laser I som er best! Scholes sitt skudd var jo perfekt. Er nok bare pga. skoen :!: Så herlig å være i finalen, igjen! Gleder meg! Jepp! Dropper Laser II og slår til med Laser I nå pga. det skuddet og det alene HERLIGT! Lenke til kommentar
VaporIV Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 ja, for et herlig skudd av scholes!! Deilig å være i finalen!! Lenke til kommentar
eXtREmeGh0sT Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Om du ikkje er registrert på på forumet til Shoo, så registrer deg der...Det er meir oversikt over sko der enn ka det er her Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ser at det er noen som fremdeles gidder å sløse pengene på R10/DOIS, noe som bare er vrøvl. Mener at ALII vil være et mye bedre alternativ enn de skoene. Enkelt og greit. Ja... Forumet begynner å ta form nå. Fremdeles en god del ting som må gjøres, men den vokser i stor grad! Forumet: http://fs.elgen.net Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hm.. Har et spm til alle dere med litt mer enn normal peiling på Nike sko Noen andre enn meg som har lagt merke til forskjellen på Laser II skorne? .. Ser at dei hvite/røde skoene ikke har slike " shootshield " ting som dem svarte? Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Sagna Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Hvis du går inn på siden til SHOO, ser du at vi diskuterer forskjellige sko. Nike Laser har en egen tråd. Der det kun diskuteres rundt Laser skoene. http://fs.elgen.net ENJOY! Endret 30. april 2008 av Sagna Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hvis du går inn på siden til SHOO, ser du at vi diskuterer forskjellige sko. Nike Laser har en egen tråd. Der det kun diskuteres rundt Laser skoene.http://fs.elgen.net ENJOY! Er alt registrert på det forumet der også .. Men ettersom det er langt flere brukere ( dermed større sjangs på svar ) i denne tråden så velger jeg denne nå. Lenke til kommentar
Sagna Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Okei. Prøvde bare å hjelpe jeg vet ikke helt hvorfor selv. Men er faktisk litt nysgjerrig på det jeg og! Så stille det var her fortiden... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Mange av oss er registrert hos Shoo nå, men som sagt det må jo være lov til å skrive her også. Hva er DOIS forkortelse for egentlig Shoo/andre? Endret 30. april 2008 av Wisdom_Jay Lenke til kommentar
Sagna Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg skal ha nye sko, noen med anbefalinger av egne sko? Jeg spiller Sentralt, på kant og angrep Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Noen som har erfaringer med disse? http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/1416/id/107/ Trenger sårt nye sko jeg også.. Lenke til kommentar
Sagna Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Adidas Copa Mundial, den skoen som holder seg på markedet uten de store forandringene. En kjempe enkel og god sko. Deilig passform og skinn. Kan anbefale disse, hvis du liker skoene litt enkle er dette skoen for deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå