Nistelrooy Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hva synes dere om disse? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Ikke så veldig bra. Utseendet er kjedelig, og er generelt sett ikke bra hvis du ser etter bra sko Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hva synes dere om disse? Jeg synes de er bra, de er sliteterke og former seg bra etter foten. Lenke til kommentar
VaporIV Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hva synes dere om disse? jeg hadde ikke kjøpt dem Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Veldig veldig gode sko. De har Air Zoom dempere (det hvite) som gjør at det er deilig å løpe i de i motsetning til Adidas Absolado. Som Catta sa så er de slitesterke og former seg bra til foten takket være skinnet. Syntes ikke utseende er så kjedelig og ville ikke gått for sko som bare ser kule ut. Lenke til kommentar
VaporIV Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hva synes dere om disse da? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Har du tenkt å kjøpe alle verdens sko eller? Copa Mundial er de beste grus skoene som finnes ifølge de fleste, men jeg syntes Air Zoom er hakket bedre. Mundial anbefales og har dempere og et godt skinn. Lenke til kommentar
VaporIV Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Har du tenkt å kjøpe alle verdens sko eller? Copa Mundial er de beste grus skoene som finnes ifølge de fleste, men jeg syntes Air Zoom er hakket bedre. Mundial anbefales og har dempere og et godt skinn. hehe, nei men har tenkt til å ha et par grussko, et par gressko, og et par kunstgresssko Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hva synes dere om disse da? Anbefaler disse på det varmeste. Vannvittig gode sko. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Hva synes dere om disse da? hvis du vil ha en bra sko som holder lenge så ville jeg valgt mundial team. Jeg har dem selv som egentrening sko, har hatt dem i snart 2 gruss-sesonger og du kan nesten ikke se at de er slitt, de eneste som er slitt på dem er vel at det er ett lite hull under. Hvis noen lurer så er det bare denne sesongen jeg bare har brukt dem i egentrening pga at jeg kjøpte nye denne sesongen. Endret 19. april 2008 av DMATHISEN Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hva synes dere om disse da? Har de selv, og jeg synes de er blant de beste turf-skoene. Sykt bra demping, deilig k-skinn som former seg til foten og gir et supert touch. Absolutt til å anbefale Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Denne da? http://www.oslosportslager.no/product/2698...%2C_unisex.html Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Ikke så veldig bra. Utseendet er kjedelig, og er generelt sett ikke bra hvis du ser etter bra sko Ikke bra hvis du ser etter en bra sko? Det er jo bare tull! Skoene er kjempe deilige å bruke, dessuten ser de helt greie ut også. Utseende er vel mer smak og behag, men når det kommer til bruk, er det ikke noe å utsette på. Vil ikke akkurat si at Copa Mundial ser så veldig bra ut de heller ?! Edland Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Denne da? http://www.oslosportslager.no/product/2698...%2C_unisex.html Okey, har aldri hatt akkurat den modellen der selv, men hadde forgjengeren og ble ikke veldig imponert. Den har god demping, men ellers så som så. Likte mye bedre Copa Mundial .. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Ikke så veldig bra. Utseendet er kjedelig, og er generelt sett ikke bra hvis du ser etter bra sko Ikke bra hvis du ser etter en bra sko? Det er jo bare tull! Skoene er kjempe deilige å bruke, dessuten ser de helt greie ut også. Utseende er vel mer smak og behag, men når det kommer til bruk, er det ikke noe å utsette på. Vil ikke akkurat si at Copa Mundial ser så veldig bra ut de heller ?! Edland Nei nei, dette er bare tull... Selvfølgelig er det forskjellige MENINGER! Bare for at det er min mening, betyr ikke det at det er feil, og at alt jeg sier er tull... Det er bare MIN mening. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Tror nok de fleste er enig i at Air Zoom skoene er blandt de beste grus skoa. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det kan godt være, noe jeg aksepterer. Jeg måtte bare fremheve at det er forskjellige meninger Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Tror nok de fleste er enig i at Air Zoom skoene er blandt de beste grus skoa. Helt enig Edland Lenke til kommentar
destinyK Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Tror nok de fleste er enig i at Air Zoom skoene er blandt de beste grus skoa. Helt enig Edland skal du ha grussko, så kjøp air zoom. de beste etter min mening:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå