M4ds Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 *mumle* Måtte bare utheve at det faktisk er flere enn én som vet noe om de skoa, ettersom jeg både har erfaring med Vapor II, Vapor III og Vapor IV Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 ja, det var det men unnskyld for at jeg bare spurte The1, men jeg bare tenkte at The1 kanskje visste noe om det siden han hadde skoene selv.. Men jeg skjønner at det er mange fler som vet masseee den er grei Lenke til kommentar
VaporIV Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 *mumle* Måtte bare utheve at det faktisk er flere enn én som vet noe om de skoa, ettersom jeg både har erfaring med Vapor II, Vapor III og Vapor IV ok hehe. Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Var på Torshov i går og leverte inn skoene (Adidas Predator HG). Måtte fylle ut noen skjemaer, så skulle de sende de inn. Noen som vet hvor lang tid dette tar og hva som skjer videre? Får jeg nye Predator sko eller kan jeg velge hvilken modell jeg vil? Edland Jeg kunne velge nye sko da jeg reklamerte på torshov, så det funker fett Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Var på Torshov i går og leverte inn skoene (Adidas Predator HG). Måtte fylle ut noen skjemaer, så skulle de sende de inn. Noen som vet hvor lang tid dette tar og hva som skjer videre? Får jeg nye Predator sko eller kan jeg velge hvilken modell jeg vil? Edland Jeg kunne velge nye sko da jeg reklamerte på torshov, så det funker fett Måtte du fylle inn skjema og sånn? Eller bare fikk du velge nye der og da? Edland Lenke til kommentar
onTop Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Noen som har noen erfaring med denne ? Det ser veldig god ut spør du meg.. Så regner med at jeg kjøper den i løpet av neste uke.. Men det jeg er ute etter er en sko som er lett og 'liten' (former seg etter foten) så jeg kan skyte enda hardere Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det er en relativt stiv pris for en eldre modell av vaporen. Jeg ville heller ha sett her http://www.torshovklubb.no/design02/detail...09&dept=203 hvis jeg var deg, og kjøpt den nyeste modellen hvis du skal ha nye sko. I tillegg er de jo billigere enn den eldre modellen du viste til. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 "skoen gjør at eg kan skyte enda hardere" sukk.... Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Noen som har noen erfaring med denne ? Det ser veldig god ut spør du meg.. Så regner med at jeg kjøper den i løpet av neste uke..Men det jeg er ute etter er en sko som er lett og 'liten' (former seg etter foten) så jeg kan skyte enda hardere du har ikke sett på Vapor IV eller SL da? men hvis du har tenkt til å bestille fra den siden der så synes jeg ikke at du burde sløse penger på det, det er jo fjor årets modell så det er sikkert noen sider som selger dem for rundt 1000kr. Det er en relativt stiv pris for en eldre modell av vaporen. Jeg ville heller ha sett her http://www.torshovklubb.no/design02/detail...09&dept=203 hvis jeg var deg, og kjøpt den nyeste modellen hvis du skal ha nye sko. I tillegg er de jo billigere enn den eldre modellen du viste til. enig med deg Lenke til kommentar
eXtREmeGh0sT Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Noen som har noen erfaring med denne ? Det ser veldig god ut spør du meg.. Så regner med at jeg kjøper den i løpet av neste uke..Men det jeg er ute etter er en sko som er lett og 'liten' (former seg etter foten) så jeg kan skyte enda hardere Men om du vil ha akkurat de skoene der, kunne du jo gått innpå fotballsko.no foreksempel og sett på de samme skoa der inne..1350 trur eg de kosta..so er enig me at du sløser peng på den sia, men eg ville gått for MV4.. Endret 19. april 2008 av Calle^^ Lenke til kommentar
onTop Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) "skoen gjør at eg kan skyte enda hardere" sukk.... Ehm, jeg tror ikke at skoen sørger for at jeg kan skyte enda hardere.. Men hadde du sett de skoene jeg bruker nå, hadde du også skjønt at det ville blitt enklere å skyte hardt med noen litt mere "proffe" sko. Uansett, takk for gode tips hittil Og en ting til.. Pris har ingenting å si. Eller, jeg tar jo såklart det billigste av det beste. Men føttene mine vokser ikke særlig mer lenger, så da er jeg villig til å bruke en del på sko denne gangen Endret 19. april 2008 av onTop Lenke til kommentar
VaporIV Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 "skoen gjør at eg kan skyte enda hardere" sukk.... Ehm, jeg tror ikke at skoen sørger for at jeg kan skyte enda hardere.. Men hadde du sett de skoene jeg bruker nå, hadde du også skjønt at det ville blitt enklere å skyte hardt med noen litt mere "proffe" sko. Uansett, takk for gode tips hittil Og en ting til.. Pris har ingenting å si. Eller, jeg tar jo såklart det billigste av det beste. Men føttene mine vokser ikke særlig mer lenger, så da er jeg villig til å bruke en del på sko denne gangen sjekk ut denne siden da vell: www.prodirectsoccer.com, her har de veldig billige Vapor IV/SL Lenke til kommentar
Rabster Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hei, Vurderer å kjøpe Denne. Noen som har erfaringer med den, eventuelt tidligere modeller? Lenke til kommentar
eXtREmeGh0sT Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hva slags sko ? Siden kan ikke vises.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 http://www.ncsport.no/detail.asp?id=4626&a...02&farge=-1 der...er bare til å ta vekk ett sett http:// i addrlinjen...han har vel ikke tatt vekk den http:// som står der fra før når du setter inn en link... Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Var på Torshov i går og leverte inn skoene (Adidas Predator HG). Måtte fylle ut noen skjemaer, så skulle de sende de inn. Noen som vet hvor lang tid dette tar og hva som skjer videre? Får jeg nye Predator sko eller kan jeg velge hvilken modell jeg vil? Edland Jeg kunne velge nye sko da jeg reklamerte på torshov, så det funker fett Måtte du fylle inn skjema og sånn? Eller bare fikk du velge nye der og da? Edland Jeg fikk velge sko, som ble vapor III, på grunn av reklamasjonen kostet de bare 240 kr. Trengte ikke å vise kvittering engang Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hei, Vurderer å kjøpe Denne. Noen som har erfaringer med den, eventuelt tidligere modeller? Samme som Strike I, rett og slett. Og det har jo blitt skrevet en god del om Strike I skoene allerede, såe... Ville allikevel anbefalt deg å følge Chauz sitt råd om å gå for AZ-sko, uansett hva slags modell. De som fungerer best. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Hei, Vurderer å kjøpe Denne. Noen som har erfaringer med den, eventuelt tidligere modeller? Ville allikevel anbefalt deg å følge Chauz sitt råd om å gå for AZ-sko, uansett hva slags modell. De som fungerer best. Et unntak må være Nike First Touch seriene. Utrolig deilige sko. AZ-skoene har utrolig deilig demping og godt skinn som gjør at de sitter fast til foten som igjen gjør at de er gode å skyte med. Endret 19. april 2008 av Chauz Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Er denne skoen ok? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Den er brukbar. Den blir ganske fort stiv da, men ellers er den grei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå