Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden

ingveh

Anbefalte innlegg

Kjøp IV, ikke bruk dem på kunstgress, så når de er ødelagte: send dem inn til Nike (eller der du kjøpte dem fra) og be om nye. SL er bare oppbrukte penger, ingen grunn til å sløse på minimale forskjeller :p

ok :thumbup: men skulle gjerne hatt str 41 da vett :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da ber du om str 41 når du får de nye :p

Dessuten varer ikke Vapor lenge nok til at du rekker å vokse noe spesielt i dem, spesielt ikke hvis du sparker mye. Mine varte bare 1 sesong, men jeg spilte på kunstgress og vanlig gress.

Lenke til kommentar
Da ber du om str 41 når du får de nye :p

Dessuten varer ikke Vapor lenge nok til at du rekker å vokse noe spesielt i dem, spesielt ikke hvis du sparker mye. Mine varte bare 1 sesong, men jeg spilte på kunstgress og vanlig gress.

ok :thumbup:

takk :thumbup:

Endret av VaporIV
Lenke til kommentar
Prøver meg igjen :!:

Ingen som kan anbefale noen forl for behandling for adiPURE skoene mine?

Med tanke på skokrem, fett, hva som skal gjøres når de er våte ol.

Litt kjedelig å måtte kjøpe nye bare på grunna v dårlig vedlikehold ;)

Har da endelig fått begynt å spille med skoa, og det er ikke mer å si enn at det er en fryd å spille med de. Bruker FG knottene på kunstgress, men gresset er relativt langt og mykt så det fungerer knirkefritt ^^

K

hvit sportstape fungerer på alle sko! tape rundt tuppen og over og rundt hele skoen, altså under knottene så den sitter skikkelig. lim og alt annen drit fungerer ikke. værtfall ikke de jeg har prøvd. jeg tapa skikkelig 1 gang på skoene mine. jeg spilte over 1 måned før det ble hull på tapen. den løsna ikke. men ble bare hull. så det fungerer maxxxx

Lenke til kommentar
VaporIV: Trodde du hadde de skoene allerede. Pga nicket ditt vettu :grin:

hehe. nei, jeg er ønsker meg dem bare veldig :tease:

Skal bestille nå idag:D

Hehe, jeg anbefaler dem på det varmeste. Har spilt med dem i over 2 uker nå og er veldig fornøyd med kjøpet. :)

Lenke til kommentar
VaporIV: Trodde du hadde de skoene allerede. Pga nicket ditt vettu :grin:

hehe. nei, jeg er ønsker meg dem bare veldig :tease:

Skal bestille nå idag:D

Hehe, jeg anbefaler dem på det varmeste. Har spilt med dem i over 2 uker nå og er veldig fornøyd med kjøpet. :)

Da var dem bestilt :D Det ble SL likevel da, men det gjorde ikkeno, siden mamma betalte halvparten :D:tease:

Lenke til kommentar

Var på Torshov i går og leverte inn skoene (Adidas Predator HG). Måtte fylle ut noen skjemaer, så skulle de sende de inn.

Noen som vet hvor lang tid dette tar og hva som skjer videre? Får jeg nye Predator sko eller kan jeg velge hvilken modell jeg vil?

Edland

Lenke til kommentar
Var på Torshov i går og leverte inn skoene (Adidas Predator HG). Måtte fylle ut noen skjemaer, så skulle de sende de inn.

Noen som vet hvor lang tid dette tar og hva som skjer videre? Får jeg nye Predator sko eller kan jeg velge hvilken modell jeg vil?

Edland

Det spørs tror jeg. Der jeg kjøper skoene mine fikk jeg bytte til andre sko når jeg reklamerte. Spør dem du. jeg tror det skal gå fint;)

Lenke til kommentar

Jeg er ikke The1, så dette svaret tells vel ikke...

Men dette er da et svar til alle andre enn VaporIV som lurer: Vapor IV/SL vil garantert bli ødelagt på kunstgresset. Knottene vil bli slitt lettere, og det er lettere å få dem ødelagte enn på vanlig gress.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke The1, så dette svaret tells vel ikke...

Men dette er da et svar til alle andre enn VaporIV som lurer: Vapor IV/SL vil garantert bli ødelagt på kunstgresset. Knottene vil bli slitt lettere, og det er lettere å få dem ødelagte enn på vanlig gress.

joda, takk :thumbup: da skal jeg garantert ikke bruke de på kunstgress

Lenke til kommentar
The1, tror du Vapor SL/IV bli ødelagte hvis man bruker de på kunstgress?

Folk fortsetter fortsatt å stille spm til enkelt personer isteden for til alle ser jeg.

Men svarer uansett jeg.

Vapor er jo ikke en Kunstgress sko og de blir nok fortere slitt pga at underlaget kunstig. Men det blir også litt feil å spørre om skoa blir ødelagte på kunstgress for sko blir jo ødelagte en gang uansett, eller? Men skoa blir nok fortere ødelagt på kunstgress enn på naturgress. Det var vel egentlig det du lurte på eller?

Endret av DMATHISEN
Lenke til kommentar

ja, det var det :yes: men unnskyld for at jeg bare spurte The1, men jeg bare tenkte at The1 kanskje visste noe om det siden han hadde skoene selv.. :)

Men jeg skjønner at det er mange fler som vet masseee :)

Endret av VaporIV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...