Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den store fotballsko-tråden

ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fotballskoen over alle fotballsko er og blir Copa Mundial:

http://shop.sportdress.dk/images/Adidas%20Copa%20Mundial.jpg

Man får rett og slett ikke en bedre sko. Skoen har overdel i kenguruskinn, en skinnkvalitet som gir en unik ballfølelse og ikke minst ballkontroll. Copa Mundial er den mest solgte fotballskoen gjennom alle tider, og har blitt brukt av spillere på høyeste nivå helt siden 1978! Skoen ser i seg selv ikke så fancy ut, men hva gjør så det? Jeg lovpriser denne skoen, og anbefaler alle som skal ha nye fotballsko til å kjøpe denne..

Lenke til kommentar

Man får rett og slett ikke en bedre sko. Skoen har overdel i kenguruskinn, en skinnkvalitet som gir en unik ballfølelse og ikke minst ballkontroll. Copa Mundial er den mest solgte fotballskoen gjennom alle tider, og har blitt brukt av spillere på høyeste nivå helt siden 1978! Skoen ser i seg selv ikke så fancy ut, men hva gjør så det? Jeg lovpriser denne skoen, og anbefaler alle som skal ha nye fotballsko til å kjøpe denne..

7812327[/snapback]

nja har hørt mye skryt om den , aldri prøvd den. men hva skal man med fancy sko?? se p skoen min den ene er rosa den anre er lysse grønn... er ikke det som teller.

Lenke til kommentar

7812327[/snapback]

Jaja, men blant annet jeg personlig setter pris på diverse teknologiske ting som jeg mener gir f.eks Predator en fordel ovenfor Copa. Får et litt renere treff, bedre skru++

Lenke til kommentar
skal til england i mars lurte på om de har billig sko. tenker på nike vapor. betaler ikke mer enn 1200 får de der. og hvilken butikk er støst og best og billigst på sånt

7819062[/snapback]

Hvor i england skal du?

da jeg var jeg i manchester i november, så la Vapor III på lissom £89 på det billigste.

Lenke til kommentar
skal til england i mars lurte på om de har billig sko. tenker på nike vapor. betaler ikke mer enn 1200 får de der. og hvilken butikk er støst og best og billigst på sånt

7819062[/snapback]

Hvor i england skal du?

da jeg var jeg i manchester i november, så la Vapor III på lissom £89 på det billigste.

7819453[/snapback]

jeg må dra så dere må svare fort nå. skal til london

Lenke til kommentar

De engelske prisene er syke i forhold til våre. Mener og huske butikker som JD sport og Footlocker hadde fine tilbud! Prisene ligger mye lenger lavere enn norge, husker så vidt pred.pulse til 49 pund eller noe i den duren :dribble: Jeg var i Newcastle og en annen plass vel og merke, men tviler om det er dyrere der enn ellers i landet. Så sier en ting, kjøp! btw, du finner nok lett vapor til mindre enn 1,2K

Lenke til kommentar
De engelske prisene er syke i forhold til våre. Mener og huske butikker som JD sport og Footlocker hadde fine tilbud! Prisene ligger mye lenger lavere enn norge, husker så vidt pred.pulse til 49 pund eller noe i den duren :dribble: Jeg var i Newcastle og en annen plass vel og merke, men tviler om det er dyrere der enn ellers i landet. Så sier en ting, kjøp! btw, du finner nok lett vapor til mindre enn 1,2K

7819636[/snapback]

hvilken sko burte jeg kjøpe da har adidas absolute pradtor

Lenke til kommentar

7819062[/snapback]

Jeg var i England i januar og kjøpte Nike Vapor i en butikk som heter JJB. Den var ganske stor og hadde OK utvalg.

Jeg var riktignok i Liverpool, men JJB er en såpass stor kjede at du sikkert finner en butikk i London også :)

Lenke til kommentar
har akuratt kjøpt de nye predator skoa (rød/hvit) men når du ser de på torshov så legg merke til knottene i midten, de er røde , mens på unisport og prodirectsoccer er de hvite...................er de på torshov fake? :dontgetit:

7699875[/snapback]

sikkert kjempe fake...

Endret av Eivind-JS
Lenke til kommentar
har akuratt kjøpt de nye predator skoa (rød/hvit) men når du ser de på torshov så legg merke til knottene i midten, de er røde , mens på unisport og prodirectsoccer er de hvite...................er de på torshov fake? :dontgetit:

7699875[/snapback]

sikkert kjempe fake...

7917771[/snapback]

Hei! ja.. forundrer meg ikke... torshov sine er sikkert fake :thumbdown:;)

Lenke til kommentar

7699875[/snapback]

sikkert kjempe fake...

7917771[/snapback]

Hei! ja.. forundrer meg ikke... torshov sine er sikkert fake :thumbdown:;)

7917795[/snapback]

Torshov impoterer direkte fra tyrkia.. kjøpte i grunnen et par mercurial vapor sko der i våres..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er vel en veldig lite unødvendig post, for det er jo her man skal diskutere fotballsko.. Synes selv det ser meget mye bedre ut enn foregående modell, dog jeg ikke var helt glad i fargen.

Endret av TeggY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...