XDamage Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Vurderer etter mange år med "mindre lovlig" windows xp pro, å hoppe over til en lovlig Windows XP Home edition, men jeg ser til min store forskrekkelse at det kanskje ikke støtter min prosessortype. Jeg ble ikke klok av å google det, ettersom jeg finner motsigende svar om at det støtter dual core, og andre steder at det ikke gjør det. Fant ingen informasjon om det på microsoft sine sider heller. Noen som kan gi meg et definitivt svar på hva som er rett her? Og hvis Home ikke støtter det, er det mulig at dette har blitt fikset i evt. windows oppdateringer? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Tror da det støtter det.. Hvorfor skulle det ikke gjøre det? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Selvsagt er den støttet... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Spørs om du har sett på dualkort med 2 separate CPUèr ? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Har bare én dual core prosessor ja. I følge denne forum tråden (les siste post) ser det ut til at Home ikke offisiellt støtter det, men det funker alikevel, men at Pro uannsett er det beste valget med tanke på stabilitet og utnytting av dualcore. Endret 18. august 2006 av XDamage Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Home edition og dual core fungerer problemfritt, har ikke noen gang hørt om problemer med dette.. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 men at Pro uannsett er det beste valget med tanke på stabilitet og utnytting av dualcore. 6701771[/snapback] Ganske så sikker på at pro ikke har noen funksjoner som gjør den mer stabil eller utnytter dualcore bedre enn home. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Trådstarteren har bare mixed dualcore og støtte for 2 separate CPUèr... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Trådstarteren har bare mixed dualcore og støtte for 2 separate CPUèr... 6701886[/snapback] tror nok det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå